رئیس جمهور ایران در تماس تلفنی با همتای روسی خود بر حمایت تهران از حاکمیت ملی روسیه تاکید ورزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور سطح مبادلات تجاری فعلی میان دو کشور با وجود ظرفیت‌های موجود را قابل قبول ندانستن و بر ضرورت هدف‌گذاری افزایش یک میلیارد دلاری مبادلات تجاری ایران و بنگلادش در گام اول تاکید کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اقدامات تقنینی ایران در حمایت از زنان، گفت: در برقراری عدالت جنسیتی تاکید داریم.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد که سازمان همکاری شانگهای متعهد به ایجاد یک نظم جهانی جدید و عادلانه در جهان است.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی در نیکاراگوئه گفت: استقلال، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی وجه مشترک هر دو کشور است؛انقلاب دو کشور در یک برهه زمانی و همزمان اتفاق افتاد؛ امپریالیسم شکست داده‌شد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه حجاب نماد جمهوری‌اسلامی ایران است و نسبت به حجاب نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، گفت: اگر قرار باشد در کشور حجاب نباشد اصلا جمهوری اسلامی خیلی معنا پیدا نمی‌کند برای همین ما باید بر مسئله حجاب تاکید می‌کنیم و نباید نسبت به آن مسامحه کنیم.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهوردر آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: شرکت‌های فعال داخل کشور به میزان موفقیتشان بسنده نکنند و به تلاش خود ادامه دهند.
رئیس جمهور سابق ایران تاکید کرد: بازنشستگی و باز ایستادن برای یک رئیس‌جمهور پیشین معنا ندارد؛ تعامل با افکار عمومی، پاسخگویی، بیان کامیابی‌ها و ناکامی‌ها و تشریح کارنامه و میراث نمی‌تواند نقطهٔ پایانی داشته باشد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: کشورهای منطقه نسبت به آب حقوقی دارند و حقابه‌ای تعیین شده که باید به آن متعهد باشند. ما نسبت به حقابه جمهوری اسلامی و ذخایر آبی منطقه تاکید داریم.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات امنای بنیاد ایران‌شناسی بر ضرورت ارائه تعریف جامع از مفهوم «ایران» و احیای هویت ملی ایرانی-اسلامی تاکید کرد.
رئیس‌جمهور سند جامع مشارکت راهبردی میان جمهوری اسلامی ایران و چین را نمادی از اراده دو کشور برای توسعه روابط دانست و بر ضرورت تلاش دو کشور برای اجرای کامل آن تاکید کرد.
چهار روز پس از سفر رئیس‌جمهور چین به عربستان و امضای وی پای بیانیه مشترک ضد‌ایرانی شورای همکاری خلیج فارس، معاون نخست وزیر چین در سفر به تهران تاکید کرده که پکن همواره به حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران احترام گذاشته است
در بیانیه مشترک رییس‌جمهور چین و سران شورای همکاری خلیج فارس آمده‌است:  رهبران بر ضرورت حمایت از پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای و جلوگیری از اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی در منطقه خلیج [فارس]و تضمین ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران با هدف حفظ امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی و بر ضرورت همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کردند.
جو بایدن و امانوئل مکرون روز پنج‌شنبه ۱۰ آذر-۱ دسامبر در ضیافت شام کاخ سفید برای ساکن الیزه تاکید کردند که مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هستند. در بیانیه منتشره از سوی دو رئیس‌جمهور ادعا شده است: «فرانسه و ایالات متحده به همکاری با سایر شرکای بین‌المللی برای مقابله با تنش آفرینی برنامه هسته‌ای ایران، همکاری ناکافی اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فعالیت‌های بی ثبات کننده اش در خاورمیانه و مهم‌تر از همه انتقال موشک و پهپاد به طرف‌های مختلف از جمله بازیگران غیردولتی ادامه می‌دهند.»
رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر جدید عراق، گفت: ایران مانند گذشته بر عزم خود جهت تحکیم، تعمیق و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید می‌کند و برای توسعه این مناسبات آمادگی کامل دارد.
رئیس‌جمهور همچنین تاکید کرد: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
رئیس‌جمهور با تاکید بر درون‌زا بودن امنیت در آسیا، گفت: دخالت کشورهای خارجی راه حل مسائل منطقه نیست و این موضوع در اجلاس سیکا مورد تاکید قرار گرفت.
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مصمم به اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران هستیم،ابراز امیدواری کرد: روابط دوجانبه تهران - نورسلطان به توافقات منطقه‌ای منجر شود.
رئیس‌جمهور ایران در جریان حضور در اجلاس سران عضو سازمان شانگهای با شبکه خبری الجزیره گفتگویی داشت و در آن تاکید کرد که تصمیم نهایی برای رسیدن به توافق هسته‌ای به عهده آمریکا است.
رئیس‌جمهور در دیدار با تجار ایرانی حاضر در ازبکستان گفت: از میزان روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و ازبکستان راضی نیستیم و این روابط باید افزایش پیدا کند.
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
معاون اول رئیس‌جمهور، توسعه بندر چابهار را فرصتی بزرگ و استثنایی برای مردم دو کشور ایران و هند و منطقه برشمرد و بر افزایش سرمایه گذاری ها در این بندر مهم تاکید کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار معاون وزیر امور خارجه قطر بر ضرورت اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به دوحه و متقابلا امیر دولت قطر به تهران تأکید کرد.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ