رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مصمم به اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران هستیم،ابراز امیدواری کرد: روابط دوجانبه تهران - نورسلطان به توافقات منطقه‌ای منجر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سازمان مصمم است تألیف آثار نونگاشت در سطح کشوری تا جایی‌که ممکن است بدون اجرای آزمایشی، نشر سراسری نداشته باشد.
وزیر امور خارجه عربستان گفت: عربستان مصمم است که رابطه با جمهوری اسلامی ایران توسعه یابد.
رئیس کمیته داوران پس از پایان جلسه هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال برای دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا روی تجزیه کسب و کار فناوری تبلیغات گوگل بر پایه ضد رقابتی بودن آن تمرکز کرده اند.
بازیکنان پرسپولیس امیدوار به پیروزی مقابل هوادار و حضور در فینال جام حذفی هستند.
مدیرعامل شرکت ملی مس با بیان اینکه برای رفع دغدغه‌های رهبری در حوزه معدن، اجرای طرح های توسعه صنعت مس را با سرعت بیشتری پیگیری می‌کنیم، گفت: سرمایه گذاری لازم برای اجرای طرح های توسعه 15 میلیارد دلار برآورد شده است.
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.
حجت‌الاسلام حسین جلالی دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در حال حاضر مسئولان ذیربط، مصمم هستند که قانون عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در جامعه اجرایی شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که با توجه به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران، آیا واشنگتن به دنبال صدور قطعنامه‌ای سرزنشی در جلسه آتی شورای حکام آژانس خواهد بود یا نه، گفت که واشنگتن از این گزارش مطلع است، اما نمی‌تواند درباره جزئیات گزارشی که به طور عمومی انتشار نیافته است، نظری ارائه دهد.
مهدی تارتار وعده داد که تیمش مقابل سپاهان نمایش سرسختانه‌ای را ارائه کند.
وزیر امور خارجه کشورمان پیش از سفر به چین نوشت: ایران و چین مصمم به اجرای کامل برنامه مشارکت جامع راهبردی هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: وظیفه ما در دولت این است که بهترین شرایط را برای مردم فراهم کنیم و دولت مصمم است که این کار را انجام دهد.
السودانی در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره وساطت بغداد در روابط تهران و ریاض اظهار داشت: «ما تمایل جدی ایران و عربستان سعودی برای ادامه نقش عراق به منظور نزدیک‌سازی دیدگاه‌های این دو کشور را احساس کردیم. ما مصمم به اجرای این نقش هستیم و بر این باوریم که این نقش طبیعی عراق است؛ نقش پیشگامی در نزدیک‌سازی نقطه‌نظرات مخالف.»
«کریم یونس» آزاده فلسطینی با تأکید بر اینکه تا ابد در خانه و سرزمین خود در فلسطین باقی خواهد ماند، گفت که اسرای فلسطینی برای شکست دادن تهدیدات فاشیستی بن گویر مصمم هستند.
برهان حشمتی گفت: در نظر داشته باشیم همان طور که دشمنان ایران در این زمینه خیلی مصمم هستند، ایران هم باید در مقابله مصمم باشد. بنابراین تنها بحث ترانزیتی و حمل و نقل نیست که برخی در داخل کشور مطرح می کنند چه ضرورتی دارد ایران انرژی خود را برای ممانعت و جلوگیری از این طرح صرف کند.
سرمربی تیم‌ملی ژاپن می‌گوید تیمش مصمم و با اراده مقابل کرواسی به میدان می‌رود.
سخنگوی دولت گفت: دهمین آئین‌نامه مرتبط با قانون جهش تولید دانش‌بنیان به تصویب رسید و این روند نشان از تصمیم قاطع دولت در اجرایی کردن تمام مفاد این قانون و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه فراهم شده است، گفت: تمایل داریم میزان صادرات خود را به روسیه ارتقا دهیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح جزئیات آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی گفت : وزیر ارتباطات رویکرد مثبتی به پیام رسانهای بومی دارد و بر اجرای تکالیف در این زمینه مصمم است.
استفانو پیولی، مربی میلان، معتقد است که بازی فردا برابر یوونتوس ارزشی فراتر از سه امتیاز دارد و گفت که تیمش باانگیزه و مصمم برای پیروزی است.
ناصر کنعانی گفت: همچنان تأکید می‌کنیم برای دستیابی به توافق خوب، قوی و پایدار مصمم هستیم و به روند گفت‌وگوها پایبند هستیم.
رئیس‌ جمهور ترکیه با اشاره به تقارن فردا با بیست و یکمین سالگرد تأسیس حزب حاکم عدالت و توسعه در این کشور گفت: مصمم به پیروزی در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری آتی هستم.
وزیر امور خارجه گفت: مصمم هستیم در تعامل با قوه قضائیه و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی حقوقدانان، اجرای عدالت نسبت به مرتکبین جنایت ترور «حاج قاسم» محقق شود.
رئیس جمهور یکی از پیام‌های قیام عاشورا را احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی دانست و با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم در اجرای این فریضه، گفت: هر جا به مردم میدان داده شد، موفقیت حاصل شده است. اساساً هنر امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب اسلامی آوردن مردم به میدان بود بنابراین نباید از این ظرفیت بزرگ غفلت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ