دروازه‌بان استقلال در انتظار تصمیم جواد نکونام درباره خودش است؛ او می‌خواهد در تیمی باشد که بتواند بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر قزوین روزهای سختی را تحمل می کند؛ اعضای این تیم امیدوارند هرچه سریع تر از کابوس امتیاز منفی رهایی یابند.
مربی تیم ملی معتقد است ادامه حضور بانوان در استادیوم‌ها می‌تواند به سود فوتبال ایران باشد.
سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید مهرداد رضایی شخصا درخواست جدایی از این تیم را ارائه کرده و در فضایی دوستانه این اتفاق رخ داده است.
مربی منچستریونایتد پس از شکست برابر رئال، از وضعیت نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد و گفت که بر خلاف تابستان قبل، بازیکنانی که مد نظر دارند، همه مشتاق پیوستن به یونایتد هستند.
سرمربی مس کرمان نسبت به شرایط تیمش در اردوی تهران و عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارد.
دروازه‌بان استقلال همچنان برای رسیدن به آمادگی صد درصدی تلاش می‌کند؛ او امیدوار است به بازی‌های آخر تیمش برسد.
سرمربی گل‌گهر با انتقاد ضمنی از روش بازی آلومینیوم، از هواداران تیمش بابت از دست دادن امتیاز در این بازی عذرخواهی کرد اما کیفیت بازی تیمش ابراز رضایت کرد.
رضایی بنا دارد تا از دولت جدا شود، اما نه برای کناره‌گیری از سیاست بلکه گویا می‌خواهد در انتخابات مجلس نامزد شود و بخت خود را این‌بار در بهارستان امتحان کند.
نصیرزاده می‌گوید فسخ کاوه رضایی غیرقانونی بوده و تراکتور می‌تواند از او شکایت کند، ولی می‌خواهند با او مذاکره کنند.
دارنده مدال برنز وزن 61 کیلوی کشتی آسیا می‌گوید به دنبال تغییر سبک کشتی خود نیست و فقط می‌خواهد ریسک مبارزه‌اش را کم کرده و کمتر امتیاز از دست دهد.
محققان در تازه‌ترین بررسی‌های خود با استفاده از قالب داستان‌گویی روایی-تفسیری به فریاد‌های دیگران گوش داده‌اند تا بتوانند داستان پشت آن فریاد‌ها را درک کنند. در واقع آن‌ها با این روش قصد دارند راهی برای شنیدن حرف‌های فردی که عصبانی است باز کرده و چیزی را که موجب این نوع رفتار شده است، درک کنند. به عبارت دیگر با این روش می‌توانید چیزی را که همسرتان می‌خواهد به شما بگوید، به‌خوبی درک کنید.
همه واحقوق بشرای بیگانگان جز با هدف امتیاز گرفتن نیست، پس چه بهتر که این امتیاز را ابتدا به مردم خودمان بدهیم، بعد در‌های صلح و دیپلماسی مقتدرانه را هم باز کنیم. رییس قوه قضاییه گفتند می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم، حبذا لطفا آغاز کنید، در کسب رضایت مردم گشاده‌دستی کنید و سرعت به خرج دهید که هیچ جای دوری نمی‌رود و انواع راه‌های آن را بلدید. آزادی هر یک از زندانیان کلی خوشحالی می‌آورد کما اینکه هر محدودیتی سرمایه‌ای برای کار و فشار بیگانگان فراهم می‌کند.
نفتی‌ها برای رهایی از بحران و شاگردان رحمتی برای جبران شکست اخیرشان مقابل هم قرار گرفته‌اند.
هافبک ماهشهری‌ سپاهان از کار کردن زیر نظر مورایس پرتغالی ابراز رضایت کرد.
باشگاه استقلال تا روز جمعه هفته جاری فرصت دارد مابقی پول رضایتنامه مهدی قایدی را پرداخت کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کینه عجیب کودک آزار!/ معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری/ آدم‌کشی مردان کینه جو در بروجرد/ شکستن طلسم سیاه شگرد مرد رمال برای سرقت میلیاردی/ رهایی گروگان جوان از چنگال آدم ربایان خشن/ فکر کردم پدرزنم می‌خواهد مرا با سنگ بزند/ زهر چشم مرگبار زیر نور مهتاب!/ تیزهوشی مرد صراف گروگانگیران را به دام انداخت
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: همه بازیکنان برای انجام یک دیدار سخت آماده هستند.
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز اگر می‌خواهیم پر قدرت پیش بریم باید خلاقیت و یکپارچگی را به کار ببریم.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دیواره‌های تحریم در ماه‌های آینده شکسته خواهد شد، گفت: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
محسن رضایی با تاکید بر اینکه سرعت در پیشرفت بدون حضور گسترده مردم در اقتصاد امکان پذیر نیست، تصریح کرد: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
به نظر می‌رسد اولین خروجی استقلال در نیم فصل دروازه بان جوان این تیم باشد؛ او می‌خواهد به تیمی برود که بازی کند.
بچه‌ها زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند، بدون هیچ ترس و اضطرابی عنوان کردند: پدرمان تاجر و ورزشکار معروفی است و ما در یکی از کشور‌های اروپایی به دنیا آمده‌ایم. پدرمان مرد خوبی است و مادرم نباید از او شکایت می‌کرد و او را به زندان می‌انداخت. از کار مادرمان بشدت ناراحت هستیم و به خاطر رفتارهایش دل‌مان نمی‌خواهد با او زندگی کنیم.
دروازه‌بان جوان استقلال در نبود رقیب ملی‌پوش، به دنبال اثبات توانایی‌هایش به کادرفنی است.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ