بچه‌ها زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند، بدون هیچ ترس و اضطرابی عنوان کردند: پدرمان تاجر و ورزشکار معروفی است و ما در یکی از کشور‌های اروپایی به دنیا آمده‌ایم. پدرمان مرد خوبی است و مادرم نباید از او شکایت می‌کرد و او را به زندان می‌انداخت. از کار مادرمان بشدت ناراحت هستیم و به خاطر رفتارهایش دل‌مان نمی‌خواهد با او زندگی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجدید نظرخواهی رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای انتخابات اخیر این فدراسیون رد شد.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
نماینده مجلس درباره اجاره خانه با افراد دارای حیوان خانگی، مطرح کرد: «ممنوع می‌شود و اگر شکایت شود دادسرا ورود پیدا می‌کند. باید خارج از شهر ببرند.»
شهاب‌الدین عزیزی خادم بیست و هفتم فروردین ماه با ثبت شکایت خود از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روند برکناری و عزل خود را طبق قوانین موجود غیرقانونی دانست. این شکایت، اما از سوی قاضی پرونده رد شد.
مهدی تاج مدعی شده شکایت عزیزی خادم در قوه قضاییه رد شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یک سونامی داوری در فوتبال ایران در پیش خواهد بود، به احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا واکنش نشان داد و گفت: حکم تخلیه ساختمان فدراسیون آمده است.
برادر همسر زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌کند. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده توسط خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید که در انتظار صدور حکم شکایت عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال هستند.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
با شکایت مریم، پیمان و دوستش به مراجع انتظامی احضار شده و در تحقیقات ابتدایی منکر اتهام خود شدند. این در حالی است که زن جوان تصاویری از دوربین‌های مداربسته در اختیار بازپرس پرونده گذاشته و رسیدگی به پرونده در دستور کار بازپرس جنایی قرار گرفته است.
اسدی در این گفتگو فاش کرد که نمایندگان دولت در شورای عالی کار قصد داشتند حتی یارانه معیشتی را هم در فهرست دریافتی کارگران بگنجانند و گفت که نمایندگان کارگری براساس «انتخاب جبری» به مصوبه افزایش ۲۷ درصدی مزد سال ۱۴۰۲ کارگران رضایت دادند.
عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال گفت: ازعنوان رئیس پیشین که برایم استفاده می‌شود متنفرم چون من را در یک روند غیر قانونی برکنار کردند.
دختری ۱۶ ساله پس از بازگشت از کلاس کنکور به خانه ناگهان جانش را از دست داد و حالا والدینش از ۴ همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه به اتهام قتل شکایت کرده‌اند.
با شکایت مرد برج‌ساز، تیمی از ماموران آگاهی تهران به دستور بازپرس دادسرای وی‍ژه سرقت وارد عمل شدند و با حضور در محل سرقت در شمال تهران تحقیقات را آغاز کردند. پس از بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که دزدان، ۲ مرد بودند که صورت خود را با نقاب پوشانده و کلاهی بر سرشان داشتند. دزدان نقابدار به راحتی و با در اختیار داشتن کلید وارد ساختمان شده و توانسته بودند نقشه سرقت را عملی کنند.
با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
محسن شاهنواز رانج‌ها رهبر حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز درست یک روز پس از آنکه در مقابل دفتر کمیسیون انتخابات این کشور در اسلام آباد مورد حمله قرار گرفت، علیه عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان شکایتی تنظیم کرد.
محمد خانی از شکایت شهرداری تهران علیه سمانه پاکدل به دلیل انتشار مطلب خلاف واقع خبر داد.
شکایت خانم دکتر از برادرشوهر به اتهام کودک ربایی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ویراژ خونبار!/ مادر ثروتمندمان دستفروشی می کند/ پسر جوان جلوی چشمان پدرش با قمه کشته شد/ شکایت خانم دکتر از برادرشوهر به اتهام کودک ربایی/ همسایه بی رحم همه را به رگبار بست!/ تسویه‌حساب خونین در سفره‌خانه سنتی/ جنایت بعد از جشن تولد!/ قصاص برای قاتل نگهبان کارخانه
خانواده درسا کوچولو نه‌ تنها از این راننده اتوبوس شاکی بودند، بلکه از پزشک معالج این دختربچه هم شکایت کردند و راز مخوف طبابت‌های عجیب این خانم دکتر فاش شد. خانواده‌های زیادی، روایت‌های ترسناک و عجیبی را مطرح کرد که طی آن مشخص شد این خانم دکتر در مطبش با ساکشن‌کردن گلوی بچه‌های کوچک باعث آسیب جسمی و حتی مرگ آن‌ها شده است. درسا هم یکی از بیمار‌های این زن بود که پس از اقدام ساکشن در مطبش حالش بد شد و جان باخت. حالا این پزشک پس از پرونده‌های سریالی، محروم از طبابت به‌صورت مادام‌العمر شده است.
تبریز- مدیرعامل خانه فعالان محیط زیست و توسعه پایدار آذربایجان شرقی گفت: فعالان محیط زیستی از نهادهای مرتبط با احیای دریاچه ارومیه به دلیل احتمال قصور در اجرای قوانین شکایت می کنند.
سرهنگ حسن‌پورجانشین فرمانده انتظامی گیلان در خصوص ماجرای حادثه سبزه‌ میدان گفت: ماجرا مربوط به شکایت یکی از شهروندان به دلیل سو استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی بود.
خبرگزاری حوزه در گزارشی مدعی شد گروهی که از بازیگران زن سینمای ایران شکایت کردند، طلاب قم نیستند، بلکه گروه‌هایی از استان‌های مختلف هستند که مشاغل مختلف دارند؛ گروه‌هایی که مشخص نیست چگونه به یک باره همدیگر را پیدا کردند، برای شکایت از گروهی از بازیگران زن سینمای ایران به توافق رسیدند و شکایت‌شان را در قم ثبت کردند؟... نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی مورد شکایت قرار گرفتند... بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ