همه واحقوق بشرای بیگانگان جز با هدف امتیاز گرفتن نیست، پس چه بهتر که این امتیاز را ابتدا به مردم خودمان بدهیم، بعد در‌های صلح و دیپلماسی مقتدرانه را هم باز کنیم. رییس قوه قضاییه گفتند می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم، حبذا لطفا آغاز کنید، در کسب رضایت مردم گشاده‌دستی کنید و سرعت به خرج دهید که هیچ جای دوری نمی‌رود و انواع راه‌های آن را بلدید. آزادی هر یک از زندانیان کلی خوشحالی می‌آورد کما اینکه هر محدودیتی سرمایه‌ای برای کار و فشار بیگانگان فراهم می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت سیزدهم از ابتدای روی کارآمدن با نقد دولت‌های پیشین در زمینه سیاست خارجی اعلام کرد که سیاست خارجی متوازن مبتنی بر گسترش روابط با همسایگان را در پیش خواهد گرفت و با گسترش روابط در حوزه کشور‌های همسایه و سیاست نگاه به شرق خواهد توانست انزوای تحمیل‌شده به ایران به واسطه تحریم‌های هسته‌ای را بشکند.
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: تحت هر شرایطی گلیم منافع ملی ایران باید از موضوعات جنگ اوکراین و تحولات داخلی روسیه خارج نگه داشته شود، چون آن موضوعات ارتباطی به ایران ندارد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آرامش مردم، حفظ منافع ملی و افزایش قدرت بازدارندگی کشورمان خط قرمز نیروهای مسلح است.
سیاست خارجی نیازمند تاکتیک‌های خوب در اجراست که ضمن رعایت اصول راهبردی عزت، حکمت و مصلحت منجر به تأمین منافع ملی به بهترین وجه ممکن شود و همین مهم، دیپلمات‌ها را ملزم به ابتکار عمل میکند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: توصیه ما به طرف های درگیری در سودان این است که منافع ملی و خواست مردم را مورد توجه قرار دهند و با توسل به گفت‌وگو به این درگیری خاتمه ببخشند.
فرمانده رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با اعلام پایان رزمایش، گفت: دشمنان بدانند تأمین منافع ملی و امنیت کشور، دریا، زمین و آسمان، خط قرمز ما است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه جریاناتی با اعلام برخی بیانیه‌های سخیف و غیر حرفه‌ای، نشان دادند که به منافع ملی پایبند نیستند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شهید سلیمانی همواره منافع ملی را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌داد و هیچ‌گاه برای خوشایند جریان‌های سیاسی به آرمان‌های ملی و انقلاب پشت نکرد.
این هاضمه تحلیلی-جناحی سپس بار منفی تحلیل خود را بر سر «محافل غرب‌گرا در ایران» و «ترکیب کج‌فهمی و خط نفوذی» و... می‌ریزد. نمی‌دانم چگونه از پشت این حصار در حصار جناحی می‌توان به این برادران پیامی رساند که دقیقا به خاطر این رویکرد شماست که منافع ملی در خطر است.
نماینده دائم رئیس جمهور روسیه در شبه‌جزیره کریمه گفت: تصمیم آتن برای ارسال سامانه پدافندی اس-۳۰۰ به اوکراین، منافع ملی یونان را به خطر می‌اندازد.
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
اشرف حکیمی، مدافع تیم ملی مراکش، در گفت‌وگویی درباره حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: منافع و امنیت ملی ایران، خط قرمز ما است و چون در این مورد حساس هستیم رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه را برگزار می‌کنیم.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت که ما دنبال رئیس جمهوری هستیم که مطیع اوامر آمریکا نباشد و حافظ منافع ملی لبنان باشد.
اعلام برائت از دشمنان و تجزیه‌طلبان، ضرورتی برای فعالان سیاسی و فرصتی برای ادای دین به نظام است؛ اما اصلاح‌طلبان بارها در این سال‌ها آن را نادیده گرفته و منافع ملی را به خطر انداخته‌اند.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر منطقه پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم که یکی از زادآورترین زیستگاه‌های یوزپلنگ آسیایی در کشور است در معرض خطر این کانون گرد و غبار قرار گرفته است، گفت: بنابراین باید اعتبارات استانی و ملی برای حفاظت و احیاء دوباره آن در نظر گرفته شود و از سوی دیگر برنامه ریزی‌های دقیقی برای امر اجرای عملیات قرق، کشت گونه‌های مرتعی سازگار با منطقه، جلوگیری از چرای دام و ... صورت گیرد.
رشت- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعتراضات مردمی پذیرفته شده اما تغییر آن به گونه ای که علیه منافع ملی و تمامیت ارضی باشد خط قرمز نظام است.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
این مقام مسئول عنوان کرد: ممکن است برخی از سلبریتی ها باعث اشاعه جرم بی حجابی شوند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به این زمینه ورود جدی داشته باشد. خطر «مسیح علینژادیسم» در کمین است و باید رفتار سلبریتی‌ها و سلبریتی نماهایی که منافع ملی و فرهنگ اسلامی را رعایت نمی‌کنند، رصد کرد.
این مقام مسئول عنوان کرد: ممکن است برخی از سلبریتی ها باعث اشاعه جرم بی حجابی شوند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به این زمینه ورود جدی داشته باشد. خطر «مسیح علینژادیسم» در کمین است و باید رفتار سلبریتی‌ها و سلبریتی نماهایی که منافع ملی و فرهنگ اسلامی را رعایت نمی‌کنند، رصد کرد.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ