سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید مهرداد رضایی شخصا درخواست جدایی از این تیم را ارائه کرده و در فضایی دوستانه این اتفاق رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نادر فتح اللهی کاپیتان سابق مس رفسنجان سرپرست این تیم در لیگ برتر فوتبال شد.
وزارت ورزش و جوانان صراحتا اعلام کرد اختیار معرفی و انتصاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال همچنان برعهده وزیر ورزش است.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داد.
علی فتح الله زاده پس از استعفا از مدیرعاملی باشگاه استقلال از وزیر ورزش و جوانان خواست مدیر بعدی را به سرعت معرفی کند!
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخرین وضعیت تامین طلب استراماچونی گفت: تا ظهر پنجشنبه تمام تلاش خود را انجام می دهم و اگر نتوانستم صادقانه به هواداران اطلاع می‌دهم.
با نزدیک شدن به ضرب الاجل پرداخت استراماچونی، علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال تند تر از گذشته صحبت می کند.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس مدعی است شرایط این روزهای فتح الله‌زاده را درک می‌کند و امیدوار است شرایطی فراهم شود تا مشکلات آبی‌ها نیز برطرف شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من را تنها با ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی رها کرده‌اند و واقعا سخت است و باید کمک شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد با سیاوش یزدانی، از جذب یک بازیکن بزرگ در روز‌های آینده خبر داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال پس از بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی به دیدار ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان رفت.
مدیرعامل باشگاه استقلال پس از بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی به دیدار ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان رفت.
بالاگرفتن جدال لفظی علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجورلو با واکنش تند سازما خصوصی‌سازی همراه شد.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس کشیک قتل حکایت از آن داشت، متوفی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بوده که توسط فردی ناشناس در پارکینگ خانه‌اش واقع در خیابان مختاری به شهادت رسیده است.
یک شاهد عینی جزئیات حادثه تیراندازی به قاسم فتح‌اللهی را روایت کرد.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ساپینتو به تیم احساسات قوی دارد و شاید آنگونه که می‌خواست‌، بچه‌ها در دربی جنگنده نبودند.
علی نامداری می‌گوید به دلیل بدعهدی استقلالی‌ها از آنها شکایت کرده و البته از توضیح درباره جزئیات موضوع خودداری کرد.
علی فتح‌الله‌زاده که دوباره به صندلی ریاست باشگاه استقلال برگشته است، در برنامه شب های فوتبالی وعده خرید لیونل مسی برای باشگاه استقلال را داد.
علی فتح‌الله زاده در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید ۳۰۰میلیارد ظرف دو هفته پرداخت کند، اظهار داشت: استقلال همیشه بدهی داشته و ما مشکل داریم.
سه سال پس از انصراف از ادامه همکاری و مدیریت در باشگاه استقلال علی فتح‌الله اسمی شگفت‌انگیز برای مدیریت در باشگاه استقلال محسوب می‌شد.
فعالان بازار در خصوص شاخص کل انتقاداتی را دارند و معتقدند که این شاخص بیانگر وضعیت بازار نیست؛ در این خصوص باید شاخصی طراحی شود که وضعیت بازار را بهتر نشان دهد. مدیرعامل فرابورس در همایش چشم انداز اقتصاد ۱۴۰۱ و فرصت‌های پیشرو توضیحاتی را در این باره ارائه کردند.
فیدلیتی پرستیژ، SUV جدید بهمن موتور
نام دقیق‌تر این گروه، انجمن پادشاهی ایران (تندر) است که طبق اطلاعات در دسترس فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند در سال‌های نخست تأسیس این گروه و تا سال ۱۳۸۵ سرکردگی آن را بر عهده داشت. پس از او جمشید شارمهد در همان سال مسئولیت آن را بر عهده گرفت.
گروه انجمن پادشاهی ایران (تندر)، یک گروهک تروریستی و ضد انقلاب است که در جریان گروه‌های معاند و طرفداران رژیم پهلوی فعالیت می‌کند. موسس این گروهک طبق اطلاعات در دسترس فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند است و تا سال ۱۳۸۵ سرکردگی آن را برعهده داشته، اما پس از او، جمشید شارمهد در همان سال مسئولیت آن را برعهده گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ