رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک الوحده تنها بازیکن ایرانی حاضر در رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب است.
روسونری در روزهای اخیر به شدت مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را مورد هدف قرار داده بود ولی خالی بودن تنها یک سهمیه غیر اروپایی و تخیف ندادن پورتو باعث شد تا تیم ایتالیایی نسبت به جذب این بازیکن سرد شود.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در حالی تا چهار روز دیگر آغاز خواهد شد که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها تیم ایران در حال حاضر بدون سرمربی و تنها با ۱۲ بازیکن می‌تواند از فرانکفورت راهی آناها
تنها ایرانی حاضر در لیگ جزیره بنابر دلایل فنی ترجیح داد به اردوی تیم ملی اضافه نشود.
اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی تیم هال سیتی تنها هشت هفته فرصت دارد تا خودش را به این باشگاه برای فصل آینده تحمیل کند.
تنها یک بازیکن از ایران در جدول اصلی مسابقات تنیس فیوچرز کیش باقی ماند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعارهای عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
تیم منتخب سال ۲۰۲۲ فوتبال قاره آسیا در حالی معرفی شد که مهدی طارمی به عنوان تنها بازیکن از ایران در این تیم حضور دارد.
مهدی طارمی تنها نماینده ایران در ترکیب منتخب بهترین های سال 2022 قاره آسیاست.
ملی‌پوش بسکتبال ایران به عنوان پنجمین بازیکن امتیازآور، در جمع برترین‌های آسیا قرار دارد.
نکته مهم درباره طیبی و اولادقباد این است که این دو بازیکن تنها فوتسالیست‌های ایرانی هستند که تا این اندازه به بارسلونا نزدیک شده‌اند.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت
سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تنها ملی پوشی بود که بین دو نیمه بازی با ولز در زمین باقی ماند.
سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تنها ملی پوشی بود که بین دو نیمه بازی با ولز در زمین باقی ماند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی که هدایت ایران را برای جام جهانی ۲۰۱۴ قبول کردم این تیم تنها یک بازیکن داشت که در اروپا بازی می‌کرد.
تیم ملی ایران به همراه بلژیک تنها تیمهایی هستند که از 16 بازیکن جام جهانی قبلی استفاده می‌کنند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت که تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم. می خوایم باعث شادی مردم کشورمان شویم.
بازیک تیم ملی فوتبال ایران گفت که تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم. می خوایم باعث شادی مردم کشورمان شویم.
بازیک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن این تیم بودیم. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم.
احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران تنها چند روز بعد از آنکه فیفا از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاد کرده بود، دچار آسیب دیدگی شدید شد.
مهدی قایدی ۱۰۸ اقدام برای دریبل کرد که ۵۵ درصد آن‌ها موفق بودند، ولی آمادگی بدنی این بازیکن ایرانی پایین بود و آمار به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد به طوری که تنها ۳۴ درصد برخورد‌های بدنی او موفقیت آمیز بود که این کمترین میزان در بین ۳۸ بازیکن تیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ