تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از فردا وارد پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی می‌شود که برای تصاحب تنها سهمیه باقی مانده در گروه خود رقابتی نزدیک اما دورادور با قزاق‌ها خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا آخرین خرید تیم تازه صعودکرده شمس آذر جذب علیرضا رضایی باشد و باید دید این انتقال نهایی خواهد شد یا خیر.
تاتنهام در آخرین تلاشها برای حفظ هری کین به او وعده داده که در صورت ماندگار شدن علاوه بر افزایش دستمزد، بعد از بازنشستگی به تیم مدیریت باشگاه اضافه خواهد شد.
باشگاه استقلال برای حفظ مهدی قایدی و محمد محبی باید با دو باشگاه شباب الاهلی و سانتاکلار وارد مذاکره شود.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود ناراحتی از شرایط فعلی قول بهتر شدن وضعیت تیمش را داد.
سان جین‌شنگ، یکی از مسئولان آکادمی مهندسی چین، درباره آخرین تلاش‌های چین به خبرگزاری دولتی چین، شین‌هوا گفت: مشکل ساخت‌وساز پروژه حفاری را می‌توان با یک کامیون بزرگ که روی دو کابل فولادی نازک رانندگی می‌کند مقایسه کرد.
آخرین امیدهای استقلال برای دریافت مبلغی از شرکت همراه اول به در بسته خورده و تمام جلسات و پیگیری‌ها بی‌نتیجه مانده است.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد باشگاه الهلال عربستان برای راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی‌اش به ستاره آرژانتینی را افزایش داده است.
اگر نتوانیم بگوییم که دیگر هیچ امیدی به برجام نیست و کاملا پرونده‌اش بسته شده، می‌توانیم بگوییم که برجام آینده‌ای کاملا نامعلوم و غیرواضح دارد. نمی‌توانیم خوش‌بینانه به این سفر در جهت رفع انسداد‌های سر راه برجام بنگریم
در غیاب کوین یامگای مصدوم کماکان اولویت ساپینتو استفاده از صالح حردانی در پست مدافع راست است.
بازیکن چپ پای خط دفاعی استقلال با جدیت بیشتری تمرینات تیمش را دنبال می کند.
آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش از مصاف حساس مقابل سپاهان در هوایی مطبوع برگزار شد.
رئیس شورای ریاست یمن وابسته به عربستان در ریاض در جریان آخرین روند مذاکرات هیئت عربستانی با انصارالله قرار گرفت.
دو بازیکن گلساز پرسپولیس با مصدومیت و بیماری مواجه هستند و کادرپزشکی در تلاش است آنها را به بازی مقابل نفت مسجدسلیمان برساند.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از فردا وارد پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی می‌شود که برای تصاحب تنها سهمیه باقی مانده در گروه خود رقابتی نزدیک اما دورادور با قزاق‌ها خواهد داشت.
در بخشی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب آمده است: آقای رستم قاسمی ایشان از جمله‌ی مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روز‌های حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند.
تردید‌هایی که سوالات اصلی را درباره لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی به وجود می‌آورد ‌و پاسخ آن‌ها تنها دست یک نفر است؛ کارلوس کی‌روش.
تردید‌هایی که سوالات اصلی را درباره لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی به وجود می‌آورد ‌و پاسخ آن‌ها تنها دست یک نفر است؛ کارلوس کی‌روش.
تنها یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر تا قبل از شروع جام جهانی برگزار خواهد شد و اگر رضایی هنوز فرصت حضور داشته باشد آخرین تلاش هایش را برای گرفتن بلیت قطر به کار خواهد گرفت
بازیکن موردعلاقه کارلوس کی‌روش بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون آخرین تلاش‌های خود برای دستیابی به آمادگی بدنی مطلوب را پشت سر می‌گذارد.
هافبک جوان استقلال همچنان در تمرینات گروهی این تیم شرکت نمی‌کند.
امیر عبداللهیان علاوه بر موضوعات دو جانبه، وزیر خارجه هند را در جریان آخرین تحولات گفت‌ وگوها برای رفع تحریم‌ها قرار داد و از تلاش‌های دهلی نو در کمک به نزدیک کردن دیدگاه طرفین تشکر کرد.
کریستیانو رونالدو به فاصله کمتر از 24 ساعت تا پایان نقل و انتقالات تلاش دارد از منچستریونایتد جدا شود و تنها گزینه جدی او نیز ناپولی است.
«این توافق دیر یا زود امضا خواهد شد، «زیرا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و مقامات ایران، آن را می‌خواهند... متأسفانه، بایدن آن را بیشتر از ایرانی‌ها می‌خواهد. غرب تقریباً درباره تمام شرایط مقابل تهران تسلیم شده است...»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ