کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه تمرینات بدنسازی را سپری می‌کند، ابراز امیدواری کرد که از 2 ماه دیگر تمرینات گروهی خود را آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردوی تیم فوتبال نوجوانان ایران در راه آماده سازی جام جهانی با حضور ۲۶ بازیکن آغاز خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران که پس از جام‌جهانی در دیداری حضور پیدا نکرده است، پس از تغییر در کادر فنی خود برای نخستین بار به مصاف تیمی خواهد رفت که با تحریم از سوی فیفا مواجه شده است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا، مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال برنامه موردنظر برای حضور در جام جهانی را نهایی کره است؛ او در این برنامه علاوه بر تغییر محل اردوهای داخلی، خواستار اعزام تیمش به حداقل سه تورنمنت بین‌المللی شده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال برنامه موردنظر برای حضور در جام جهانی را نهایی کره است؛ او در این برنامه علاوه بر تغییر محل اردوهای داخلی، خواستار اعزام تیمش به حداقل سه تورنمنت بین‌المللی شده است.
وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال و تاکید برجایگاه و توانمندی‌های این رشته گفت: از این تیم در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی انتظار بازی‌های خوب را داریم.
با درخواست سرمربی تیم ملی بسکتبال و موافقت رئیس فدراسیون، این تیم با ترکیبی متشکل از ۱۳ بازیکن عازم ژاپن می‌شود تا برگزارکننده دیدارهای خود در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی باشد.
رئیس اتحادیه فوتبال روسیه می‌گوید که حتی با انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ، تیم روسیه حق حضور در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را ندارد.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، امروز تایید کرد که جام جهانی باشگاه ها از سال 2025 با حضور 32 تیم برتر باشگاهی دنیا برگزار خواهد شد.
چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت حضور در زمین و بازی برای تیم کارلوس کی‌روش را پیدا نکردند. این در حالی بود که آنها عصای دست اسکوچیچ بودند.
تعدادی از بازیکنان قرار گرفته شده در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.
فهرست ۲۵ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی اعلام شد.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی قطر مشخص شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم بسیار خوبی آماده حضور در جام جهانی شده است، گفت: سرمربی تیم ملی کارش را بلد است و مطمئناً برنامه‌های دقیقی برای جام جهانی دارد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس با وجود مصدومیت حضوری فعال در دور جدید تمرینات تیم ملی ایران دارد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس با وجود مصدومیت حضوری فعال در دور جدید تمرینات تیم ملی ایران دارد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که از یک مصدومیت کهنه رنج می برد برای حضور در جام جهانی برنامه ویژه ای در نظر گرفته است.
رئیس فدراسیون کشتی قصد همراهی تیم ملی آزاد در جام‌جهانی 2022 آمریکا را نخواهد داشت.
تیم منتخب کشتی فرنگی جهان در مسابقات جام جهانی شرکت خواهد کرد.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که می‌توان امیدوار بود این تیم از مرحله مقدماتی جام‌جهانی صعود کند گفت: کی‌روش از زمان بازگشتش به تیم ملی تاثیرات مثبتی ایجاد کرده است.
مهدی مهدی پور پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، تمرینات خود را جدی تر از قبل با آبی پوشان دنبال می کند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی گفت: تلاش می‌کنیم تیم ملی فوتبال حضور عزتمندانه‌ای درجام‌جهانی داشته باشد.
سنگربان سپاهان می گوید که به آینده این تیم امید زیادی دارد تا زردپوشان اصفهانی پس از چند سال قهرمان لیگ برتر شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ