نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بیش از این عظمت و عزت کشورمان در مقابل طالبان خدشه دار شود و وادادگی در مقابل آنان پذیرفتنی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد کومان در نشست خبری بازی نیمه نهایی لیگ ملت ها برابر کرواسی گفت که باید در 90 یا 120 دقیقه کار حریف را تمام کنند.
فرانک لمپارد، مربی موقت چلسی، در آستانه بازی فردای تیمش برابر ناتینگهام فارست، گفت نباید با یک برد از خود بی‌خود شد.
امشب هفت بازیکن چلسی در خطر از دست دادن بازی برگشت برابر رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند.
امام جمعه موقت تهران تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
چهار بازیکن بارسلونا فردا در بازی سنگین برابر بیلبائو باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند چون در این صورت از بازی برابر رئال مادرید محروم خواهند شد.
یولیان ناگلزمان روی اهمیت بازی فردای بایرن برابر اشتوتگارت تاکید کرد و آن را مهمتر از بازی چهارشنبه برابر پی اس جی دانست.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ما نباید تحت تأثیر توهمات القائی عناصر افراطی که سیاست موازنه مثبت در روابط بین‌الملل را نفی می‌کنند قرار بگیریم و عوارض بشدت منفی این سیاست غلط را به مردم تحمیل کنیم.
پیام نیازمند پس از شکست سپاهان برابر پرسپولیس، گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
تیم فولاد خوزستان در ادامه ماراتن فوتبالی خود، سه شنبه آینده در فولاد آره‌نا به مصاف سپاهان می رود.
اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد. عشق و محبت به وجود اقدس اهل‌بیت (ع) باید در مقام یک الگو برای مقاومت در مسیر حق زمینه بروز و ظهور پیدا کند و این مهم در زمانه کنونی به‌صورت مقاومت در برابر اصوات شوم عده‌ای مزدور و دشمن خدا و امام زمان (عج) واقعیت پیدا می‌کند.
مدیر ‌تیم فولاد می‌گوید تنها به دیدار برابر ذوب‌آهن فکر می‌کنند و امیدوار به موفقیت در این دیدار هستند.
رییس جمهور پیشین ایران تاکید کرد که نباید گذاشت تا آزادی و امنیت در برابر هم قرار گیرند و در نتیجه آزادی به بهانه حفظ امنیّت، پایمال شود یا امنیّت که شرط استقرار سامان و نظم خوب در جامعه است به نام آزادی نادیده انگاشته شود.
خاتمی گفت: اینک که جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می‌دهد. به مسئولان توصیه می‌کنم که این حضور را قدر بدانند و بجای برخورد ناروا با آن، دست یاری به سوی آنان دراز کنند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته‌های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.
کارشناس بسکتبال با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از رقابت با چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی گفت که به نظر می رسد ملی پوشان کشورمان نباید برابر این تیم مشکل خاصی داشته باشند.
کارشناس بسکتبال با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از رقابت با چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی گفت که به نظر می رسد ملی پوشان کشورمان نباید برابر این تیم مشکل خاصی داشته باشند.
کارشناس بسکتبال با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از رقابت با چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی گفت که به نظر می رسد ملی پوشان کشورمان نباید برابر این تیم مشکل خاصی داشته باشند.
ما در تهران بازی می‌کنیم و دوست داریم برابر هوادارانمان بازی کنیم. اگر ورزشگاه شرایط بازی ندارد چرا بازی را در این محل برگزار می‌کنند؟
گرانیت ژاکا معتقد است حق بازیکنان آرسنال بود که پس از گلزنی و پیروزی برابر فولام خوشحالی کنند.
مصطفی کارخانه معتقد است که نباید شکست برابر هلند بیش از حد بزرگ شود.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از تساوی تیمش برابر سمپدوریا ابراز ناراحتی کرد.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، معتقد است که اریک تن‌هاخ نباید در دیدار برابر لیورپول از کریستیانو رونالدو استفاده کند.
سایپا در دو ماه ابتدایی سال جاری افزایش تولید را ادامه داده و توانسته در فروردین ماه، روزانه ۱۳۰۳ دستگاه خودرو و در اردیبهشت ماه ۱۵۲۳ دستگاه خودرو تولید کند و در هفته پایانی اردیبهشت ماه تولید به صورت روزانه به ۱۷۳۰ دستگاه خودرو رسیده است.
استاد حوزه می گوید: پشتوانه نظام و جمهوری اسلامی مردم هستند، لذا فاصله میان مردم و روحانیت، همان فاصله مردم و حاکمیت و مردم و دولت است و این آسیب و خطر بزرگی محسوب می شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ