جهاد اسلامی فلسطین به تجاوزات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: مقاومت تا پایان اشغالگری صهیونیستی متوقف نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از فلسطینیان خواست تا با اقدامات و طرح‌های اشغالگران در پایان هفته جاری مقابله کنند.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در خارج، در گفتگو با مهر تأکید کرد که مقاومت هرگز در برابر رژیم اشغالگر قدس، به زانو در نخواهد آمد.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء وضعیت فعلی دولت ایالات‌متحده را به روزهای پایانی صدام‌حسین تشبیه و تصریح کرد که آمریکا تا فروپاشی در نظام جهانی فرصت چندانی ندارد.
امسال،هفتاد وپنجمین سالروز نکبت در حالی فرارسید که رژیم صهیونیستی با مجموعه درهم تنیده‌ای از بحران‌های داخلی و خارجی مواجه‌است و نه تنها در آستانه سقوط کابینه بلکه درشرف جنگ داخلی قرار دارد.
سیاست‌های تبعیض آمیز کابینه نتانیاهو که افرادی همچون «ایتامار بن گویر» و «بتصلائل اصموطریچ» نیز در آن عضو هستند فضا را به سمت تقابل شدید میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی سوق داده است.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر در نشستی با عنوان «بحران در اسرائیل؛ از شورش های خیابانی تا اتحاد مقاومت» روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۱ به بررسی آشوب در سرزمین های اشغالی خواهد پرداخت.
شاخص کل بورس تا این لحظه با رشد بیش از 60 هزار واحدی مواجه شده است.
شاخص کل بورس تا این لحظه با رشد بیش از 60 هزار واحدی مواجه شده است.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا با نگران خواندن اوضاع انسانی در افغانستان اعلام کرد که در عین حال باید به همه افغان‌ها فرصت داده شود تا برای پیشرفت افغانستان صدای خود را بلند کند.
شاخص کل بورس در معاملات امروز تا به این لحظه موفق شده است مقاومت کانال اولیه به سمت بالا را شکسته و وارد کانال صعودی جدید شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت و تاکید کرد که مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه دارد.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: اسرائیلی‌ها خودشان اذعان دارند که صهیونیسم یک بار در ۷۵ سالگی و بار دیگر در ۸۰ سالگی سقوط کرده و در اکنون نیز در آستانه سومین شکست و سقوط خود قرار دارد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش در غزه سخنرانی کرد.
خالد البطش با تأکید بر اینکه راه آزادی و کرامت از زیر سایه سلاح مقاومت می گذرد، تشکیل فرماندهی واحد برای مقاومت در کرانه باختری را خواستار شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با تأکید بر وفاداری به خون شهدا تا پایان اشغالگری، تشدید مقاومت را برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی خواستار شد.
منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط را در نزدیکی شهرک معالیه آدومیم در قدس اشغالی منتشر کرده اند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین یاوه گوئی های خود به اظهار نظر درباره مذاکرات هسته ای و تحولات کرانه باختری و لبنان پرداخت.
قالیباف گفت: ما تا زمانی در جبهه مقاومت می‌توانیم بر دشمنان به پیروزی برسیم که بتوانیم تولید قدرت کنیم و اگر این تولید قدرت صورت بگیرد، می‌تواند برای ما مثمر باشد چرا که رژیم صهیونیستی و آمریکا تنها زبان قدرت را می‌فهمند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به توافق آتش بس میان مقاومت و رژیم صهیونیستی، گفت: نبرد با صهیونیسم تا زمان زوال و نابودی آن ادامه خواهد داشت.
لنگرود- جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه پایان آتش بس در دستان جهاد اسلامی است، گفت: گروه های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرگاه امت‌های اسلامی بر باورهای قرآنی خود ایستاده‌اند مقتدرتر شده‌اند و جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه نشان دهنده این امر است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت تا دستیابی لبنان به حقوق آبی، نفتی و گازی از مواضع پیشرفته خود عقب نشینی نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ