لیونل مسی هدیه‌ای را که از ناصر الخلیفی دریافت کرد به نیمار داد و او در یک حراجی به نفع کودکان محروم آن را به حراج گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مری ارپس، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس، جایزه دستکش طلایی جام جهانی زنان را به دست آورد.
عملکرد و شرایط لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در چند ماه اخیر ممکن است او را از هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش دور کند.
مدافع استقلال در میکسدزون استادیوم آزادی، صحبت های انتقادی شدیدی را نسبت به مدیران باشگاه انجام داد.
در رقابت‌های سه وزن دوم جام‌‌های بین‌المللی کشتی آزاد دانکلوف و کشتی فرنگی نیکولای پتروف مرتضی الغوثی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا رسید و در وزن 97 کیلوگرم وحید دادخواه صاحب مدال برنز شد.
فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن ۳۵ آیفون طلایی برای هدیه دادن به اعضای تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ سفارش داد.
فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن 35 آیفون طلایی برای هدیه دادن به اعضای تیم قهرمان جام جهانی 2022 سفارش داد.
لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
وقتی لیونل مسی در استادیوم لوسیل مشغول جشن گرفتن قهرمانی آرژانتین بود جامی طلایی در دست داشت که جام اصلی نبود بلکه جامی فیک بود که توسط چند هوادار وارد زمین شده بود.
چهار میلیون نفر در خیابان‌های بوینس آیرس حضور دارند و شاهد رژه افتخار بازیکنان آرژانتین هستند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری که امروز از جام جهانی در دستان لیونل مسی منتشر شد به دلیل تفاوتهایی در جزئیات جام طلایی خبرساز شد.
مبارزه برای به دست آوردن توپ طلای 2023 آغاز شده است و جدال بین مسی و امباپه، بهترین بازیکن جام جهانی قطر و بهترین گلزن این جام تعیین‌کننده خواهد بود.
لیونل مسی مدتی پیش اعلام کرد جام جهانی قطر آخرین جام جهانی او خواهد بود ولی حالا که جام طلایی در دستهای لئو است دلایل زیادی وجود دارد که او را در جام 2026 هم ببینیم.
یکی از جالب ترین عکس‌های فینال دوحه، پوشیدن لباس سنتی عربی توسط مسی و بالا بردن جام طلایی با آن پوشش بود. کاری که امیر قطر انجام داد و حالا به یکی از اتفاقات بحث برانگیز 2022 تبدیل شده است.
کاپیتان افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین در حالی به دنبال فتح جام جهانی 2022 است که پیش از این سابقه کسب چهار جام بین المللی را همراه با آلبی سلسته در کارنامه دارد.
جالب است بدانید که برنده توپ طلای جام جهانی در تورنمنت های اخیر، در تیم برنده حضور نداشته است!
شیمون مارسینیاک از سوی فیفا به عنوان داور دیدار فینال جام جهانی 2022 بین آرژانتین و فرانسه انتخاب شده است. ولی این داور لهستانی کیست؟
رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری با قهرمانی نماینده دسته 59 کیلوگرم ایران پیگیری شد.
لیونل مسی و کیلیان امباپه، علاوه بر رقابت بر کسب قهرمانی جام جهانی، به دنبال تصاحب توپ و کفش طلای این رقابت ها هستند.
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
تا اینجای رقابت های جام جهانی پنج گل و سه پاس از مسی به ثبت رسیده بنابراین آمار و ارقام نیز حکم به شایستگی او برای بردن توپ طلای جام جهانی می دهد.
اگر روز یکشنبه مسی جام طلایی را بالای دست ببرد، بهترین قاب برای جشن قطری‌ها خواهد بود.
لیونل مسی امروز به تمرین گروهی آلبی‌سلسته اضافه شد و درحالیکه کفش‌هایی طلایی‌رنگ به پا داشت در تمرین آرژانتین دیده شد.
ساری- پیش رس های باغی مازندران از راه رسید و قرار است امسال این نوبرانه ها و مرکبات شمال روانه بازی های جام جهانی و قطر شود.
ساری- پیش رس ها باغی مازندران از راه رسید و قرار است امسال این نوبرانه ها و مرکبات شمال روانه بازی های جام جهانی و قطر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ