یکی از جالب ترین عکس‌های فینال دوحه، پوشیدن لباس سنتی عربی توسط مسی و بالا بردن جام طلایی با آن پوشش بود. کاری که امیر قطر انجام داد و حالا به یکی از اتفاقات بحث برانگیز 2022 تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن پاسخ عجیب و غیرمنتظره‌ای به سوالی داد که دقیقا به خاطر همان به سراغش رفته بودیم.
یکی از اعضای تیم در این رابطه گفته: «یافته‌های ما، وجود اتاق‌ها و تونل‌های زیرزمینی وسیعی در بخش زیرین محوطه باستانی گروه کلیسا را تائید می‌کنند. دقیقا در همان موقعیت مکانی‌ای که اسناد موجود و روایت‌های محلی درباره ورودی معبد بزرگ زیرزمینی لیونا ذکر کرده بودند.»
اگر برای چرب نگهداشتن لب‌هایتان می‌خواهید از محصولاتی استفاده کنید که ترکیبات آن را دقیقا بدانید چه هستند، بهترین روش، ساخت یکی از بالم لب یا همان چرب لب‌های خانگی است.
کیلیان امباپه تنها 8 دقیقه بعد از شروع بازی دروازه تروا را باز کرد تا در غیاب مسی و نیمار همچنان تک ستاره تیمش باشد.
دکتر کولمن توضیح می‌دهد: ما تصمیم گرفتیم یک چاپگر زیستی بسازیم که هر کسی بتواند با حداقل بودجه ممکن آن را تکرار کند و این دقیقا همان چیزی است که به آن دست یافته ایم. در مقاله ما به عمد جزئیات هر یک از قطعات مورد استفاده و نحوه سر هم سازی آن‌ها شرح داده شده است، به طوری که می‌توان این محصول را به راحتی در هر آزمایشگاهی و در هر نقطه‌ای از جهان ساخت.
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
آزمون توانست با همان پاس گل تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد و مانع از شکست لورکوزن در بازی رفت شود. نکته جالب اینکه دمیربای بعد از گل لورکوزن تشکر جداگانه‌ای از آزمون بابت پاس گل انجام داد.
گل اول بورنموث به لیورپول در دیدار امروز دو تیم دقیقا به همان شیوه‌ای به ثمر رسید که بورنموث هفته گذشته در دیدار دراماتیکش مقابل آرسنال گل اول بازی را به ثمر رسانده بود.
این دقیقا همان سوالی است که احتمالا سال‌ها پیش زمانی که در یک ساحل آفتابی زیبا در یک جزیره گرم و دوست داشتنی نشسته بودید از خود پرسیدید. آیا نور خورشید ما را شادتر می‌کند یا خیر؟
هافبک فولاد خوزستان بعد از برتری تیمش در جدال حساس برابر پرسپولیس، ابراز امیدواری کرد این روند را در ادامه مسابقات نیز دنبال کنند.
وعده صبحانه در بین وعده‌های غذایی بیشترین اهمیت را دارد، اما دقیقا همان وعده غذایی است که بیشتر مردم به آن بی‌توجهند.
یک ساعت در نزدیکی یک سیاهچاله، خیلی آرام‌تر از ساعتی که در نزدیکی کره زمین است کار می‌کند. یک سال در یک سیاهچاله، معادل حدود ۸۰ سال در کره زمین است و این دقیقا همان چیزی است که در فیلم Interstellar نیز شاهدش بودیم.
مجلسی می‌گوید:گام‌هایی که از سوی کشور‌های غربی برداشته می‌شود گام‌های خطرناک و جنگ‌طلبانه‌ای است که پیش‌تر در آستانه حمله به یوگسلاوی، حمله به افغانستان و حمله به لیبی برداشته شده بود. تبلیغات غربی‌ها دقیقا مشابه همان زمان است؛ آن‌ها از یک سو در حال توجیه افکار عمومی جهان هستند و از سوی دیگر وضعیت را به نحوی پیش می‌برند که اذهان را در داخل کشور برای بروز چنین شرایطی آماده کنند. این مساله به اتفاقات بسیار شومی می‌تواند منجر شود.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
تیم ملی پرتغال در همان ابتدای بازی توانست دروازه تیم ملی کره جنوبی را باز کند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ریزش ناگهانی نبود و این ریزش در ادامه علمیات تخریب کنترل شده، انجام شد، گفت: این ریزش براساس محاسبات بود و دقیقا در همان محل مشخص شده ریزش انجام گرفته، اما متاسفانه سنگی از ساختمان جدا شده و با یک خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده برخورد کرده و منجر به فوت آن خانم شد و باید این موضوع که چرا این ریزش کنترل شده منجر به فوت یک نفر شده، بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.
تیم ملی با هدایت کارلوس کی‌روش دقیقا به همان تیمی تبدیل شده که انتظارش را داشتیم. تیمی که می‌جنگد و در نهایت از بهترین فرصت نهایت استفاده را برده و به پیروزی می‌رسد.
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
رئال مادرید در دقیقه 18 دربی ال مادریلنیو توسط رودریگو به گل رسید. شادی گل خاص این بازیکن و وینیسیوس، همان چیزی بود که رئالی ها در انتظارش بودند.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ