بازیکن باتجربه تیم فولاد نسبت به حواشی دیدار با پرسپولیس واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادگار امام در واکنش به قرآن‌سوزی در کشور سوئد گفت: این امر جز ایجاد یک کینه عمیق و کاشتن بذر نفرت در میان صاحبان و پیروان ادیان هیچ ثمره ای ندارد. البته لطمه ای هم به قرآن نمی‌زند؛ همان‌طور که بارها به پیامبر(ص) توهین کرده اند، اما ایشان روز به روز عزیزتر شد.
سخنگوی وزارت خارجه امارت اسلامی در یک رشته توییت نوشته است که اجازه دادن به چنین عملکردی تحت نام آزادی بیان از سوی مقام‌های سوئدی قابل نکوهش است و این اقدام، توهین به این دین مقدس اسلام و پیروان آن می‌باشد.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال سرانجام بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پرفشار به اتفاقاتی که بعد از فینال جام حذفی برای استقلال افتاد، واکنش نشان داد.
باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای از ستاره‌های این تیم از جمله لیونل مسی و نیمار که از سوی هواداران مورد توهین قرار گرفتند، حمایت کرد.
الکس بائنا تمامی ادعاها در مورد توهینی که به فده والورده کرده بود را رد کرد و گفت هرگز به ستاره اروگوئه ای رئال آن حرف را نزده بود.
زلاتان ابراهیموویچ در مورد هواداران پاری‌سن‌ژرمن که مسی را هو کردند واکنش عجیبی را از خود نشان داد.
امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان‌آرا در مورد توهین مهمان برنامه‌اش به علی دایی، اسطوره فوتبال ایران پس از چند ماه پاسخ عجیبی داد.
واکنش پولادگر به حملات تازه دبیر؛ باب توهین بازشده
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری بعد از این مسابقه در حالی که به‌شدت از مجتبی حسینی همتای خود در تیم پیکان ناراحت بود جملاتی بر زبان آورد که توهین‌آمیز و زشت بود،
میرسلیم نوشت: ریشه تحریم‌های اتحادیه اروپا در بیچارگی آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی است و نوعی اظهار وجود مضحک است که البته باید عواقب طبیعی و متقابل آن را بپذیرند؛ تحریم نمایندگان مجلس توهین به ‎مردم است.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
مهدی رسولی مداح اهل بیت (ع) در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س) پیام امام خمینی (ره) در ۹ بهمن‌ ماه سال ۶۷ نسبت به پخش مصاحبه‌ای در صداوسیما را بازخوانی کرد.
واحد رسانه‌ای هیأت ثارالله زنجان در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س)، یکی از سرودهای مهدی رسولی برای ولادت حضرت با عنوان «کیه که بشناسه زهرا رو» را منتشر کرد.
وزارت ورزش و جوانان به اقدام توهين آميز يكى از ملى پوشان سابق واليبال در فضاى مجازى واكنش نشان داد.
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد.
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد.
صفحه فارسی Afc ضمن انتشار ویدیویی از علی دایی به حواشی ایجاد شده علیه این اسطوره فوتبالی واکنش نشان داد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت قبلی این نشریه به پیامبر اسلام، عجیب ندانست.
مدافع باشگاه پرسپولیس هم به صف حمایت کنندگان از علی دایی بعد از توهین به او در تلویزیون پیوست.
وزارت امور خارجه فرانسه با اتخاذ موضعی مداخله جویانه به احضار سفیر این کشور در تهران به وزارت امور خارجه ایران در پی توهین یک نشریه فرانسوی به ارزش ها و مقدسات دینی واکنش نشان داد.
سید جلال حسینی با انتشار تصویر علی دایی و یحیی گل محمدی از این دو حمایت کرد.
سرپرست پرسپولیس به شایعات اخیر در خصوص استوری‌اش واکنش نشان داد.
مجید جلالی نقل قول هایی را که از او در خصوص سرمربی های خارجی لیگ منتشر شده بود، تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ