سناتور جمهوری‌خواه حامی رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که در صورت پیگرد قانونی دونالد ترامپ در آمریکا شورش به پا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که شرایط پیرامون جزیره تایوان به این دلیل تشدید شده است که چین، رئیس جمهور کنونی آمریکا را «نالایق» می‌داند.
مشاور اسبق کاخ سفید بر این باور است که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات سال آتی، به احتمال زیاد واشنگتن را از ناتو خارج خواهد کرد.
دونالد ترامپ در برابر اتهامات طرح شده در سومین پرونده علیه او طی چهار ماه، با حضور در دادگاهی در شهر واشنگتن اعلام بی‌گناهی کرد.
کاخ سفید ادعای رئیس جمهور سابق آمریکا درباره استفاده دولت کنونی از اهرم سیاسی برای تحت قانونی قرار دادن وی را رد کرد.
دونالد ترامپ اعلام کرده است که دستیار شخصی سابق وی نیز در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه در اقامتگاه خصوصی او تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است. روزنامه واشنگتن پست گزارش داده است که والت ناتا، دستیار شخصی سابق دونالد ترامپ یک شاهد کلیدی در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه در فلوریدا است.
ترامپ در این گردهمایی حزب جمهوری‌خواهان صدور کیفرخواست ۳۷ فقره‌ای علیه خود را "مضحک و بی‌اساس" خواند و گفت: هر بار که بر فراز یک "ایالت آبی" (ایالت‌هایی که تحت کنترل دموکرات‌ها هستند) پرواز می‌کنم، احضار می‌شوم.
نامه‌ای از سوی دادستانی آمریکا برای ترامپ فرستاده شده که به او اطلاع داده شده است، او تحت تحقیقات قضایی قرار دارد.
نامه‌ای از سوی دادستانی آمریکا برای ترامپ فرستاده شده که به او اطلاع داده شده است، او تحت تحقیقات قضایی قرار دارد.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، دونالد ترامپ تصمیم گرفت تا به‌صورت یکجانبه از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ این کشور با ایران و ۵ کشور دیگر خارج شود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی ۱۱ دقیقه‌ای خود، اعلام کرد که کشورش از برجام خارج شده و تحریم‌هایی که در چهارچوب این توافق لغو شده بودند را بار دیگر علیه تهران به اجرا می‌گذارد. ترامپ در این سخنرانی گفت: «برای من واضح است که ما نمی‌توانیم از ساخت بمب هسته‌ای ایران تحت ساختار فاسد و پوسیده توافق فعلی جلوگیری کنیم.»
شرکت انبوه‌سازی دارالارکان عربستان برای ساخت یک هتل، زمین گلف و تعدادی ویلا تحت برند ترامپ با شرکتش قرارداد بسته است.
شرکت انبوه‌سازی دارالارکان عربستان برای ساخت یک هتل، زمین گلف و تعدادی ویلا تحت برند ترامپ با شرکتش قرارداد بسته است.
رئیس جمهور سابق آمریکا، به منظور دریافت جزئیات و پیگیری برنامه‌ جمهوری‌خواهان جهت استیضاح رئیس جمهور کنونی این کشور، متحدان عالیرتبه خود در کنگره را تحت فشار قرارداده است.
پوتین و بن‌سلمان امیدوارند که تورم ناشی از افزایش قیمت انرژی را تشدید کنند تا در انتخابات ماه آینده آمریکا به جمهوری‌خواهان تحت رهبری ترامپ برای در دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان کمک کنند.
لیندسی گراهام گفت: اگر ترامپ به‌اتهام نگه‌داری اسناد طبقه‌بندی‌شده و محرمانه تحت تعقیب قرار گیرد، شورشی عظیم در خیابان‌ها راه می‌افتد.
دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان «تروث سوشال» به دنبال‌کننده‌هایش گفت: «طی یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، ماموران سه گذرنامه من را که انقضا یکی از آن‌ها گذشته، به همراه چیزهای دیگر دزدیدند.»
به اصطلاح «انقلاب خودجوش مسالمت آمیز» تحت رهبری مقتدی صدر روحانی شیعه عراقی بیش‌تر تلاشی از سوی او برای حفظ نفوذش و وضعیت سیاسی موجود است.
به ادعای اسپر، تهدید‌های ناشی از ایران علیه او تا حدی تلافی‌جویانه است و با انگیزه انتقام ترور شهید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیرو‌های قدس سپاه پاسداران وجود دارد.
یک تحلیل‌گر مسائل هسته‌ای گفت: یک عده می‌گویند آژانس تحت سلطه آمریکا و صهیونیست است اما اگر اینطور بود چطور ۱۴ گزارش مدیرکل آژانس اعلام کرده بود که ایران به برجام پایبند است و آمانو علیرغم فشارهای ترامپ حاضر نشد خلاف این موضوع را در گزارش‌های خود بیاورد چرا که هیچ بهانه‌ای علیه ایران نداشتند. اینکه صرفا بگوییم آژانس تحت سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی است مشکلی را حل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ