رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیسفت: برخی رانندگان با دلیل خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
یکی از فعالان محیط‌زیست تصاویری از جاده میامی-عباس‌آباد منتشر کرده که در آن محیط‌بانان درحال جمع‌آوری لاستیک برای آتش‌ زدن و هشدار به رانندگان عبوری هستند./فارس
بر اساس تحقیقات انجام‌شده اجزای داخلی کابین از جمله روکش صندلی‌ها، روکش در‌ها و داشبورد و سایر قطعات، در اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در فصل تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید و ساطع می‌کنند که بوی آشنایی هم دارد، به همین دلیل به رانندگان خودرو‌های مختلف توصیه و تاکید می‌شود بلافاصله پس از سوار شدن به خودرو کولر آن را روشن نکنند.
محققان ۲۰ ماده شیمیایی را در نمونه‌های هوا، شناسایی کردند که از اجزا و قطعات مورد استفاده برای ساخت ماشین برآمده بودند. میزان غلظت این مواد متفاوت بود و بستگی به دمای سطوح در داخل خودرو داشت. میزان غلظت برخی از این مواد از قبیل «فرمالدهید» تا حد ۳۵ درصد و ۶۱ درصد بیشتر از استاندارد‌ها بوده است. این محققان همچنین مقادیری از ماده «بنزن» را یافتند که تنفس آن برای رانندگان در مسافت‌های طولانی ناایمن است. آن‌ها توصیه کردند هنگام رانندگی با خودروی نو، شیشه‌های ماشین پایین باشد.
کارشناسان اعلام کرده‌اند که باید به زنان باردار هشدار داده شود هنگام رانندگی در جاده‌ها بیشتر محتاط باشند، زیرا تحقیقات نشان داده‌اند که حتی یک انحراف کوچک هنگام رانندگی نیز ممکن است به عوارض زایمان منجر شود.
محمد احمدی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وضعیت نارنجی در منطقه، اظهار کرد: براین اسای با توجه به احتمال بارندگی و ریزش سنگ هشدار لازم به رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را داشتند داده شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خلوتی معابر شهر تهران و نسبت به تردد در شهر با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر هشدار داد.
رئیس پلیس راهور فراجا از ارسال پیامک هشدار برای رانندگان پرخطر خبر داد.
تمام نمایندگی‌های خودرو‌های تسلا در زمان فروش اشتراک «سیستم رانندگی خودکار»، به راننده و کاربران این سیستم هشدار می‌دهند که در تمام طول رانندگی، باید حواس خود را معطوف جاده کنند و حضور راننده در پشت فرمان، کاملا الزامی است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سوزباد در ارتفاعات استان اشاره کرد و بیان داشت: در صورت ضرورت به حضور در جاده‌های کوهستانی به رانندگان توصیه می‌شود از میزان سوخت خودرو و همراه داشتن داشتن تجهیزات زمستانی مطمئن باشند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن هشدار درباره افزایش وقوع تصادفات به دلیل لغزندگی مسیرها گفت: عوامل پلیس راهور به صورت شبانه روزی در تمام نقاط سطح شهر در خدمت شهروندان خواهند بود.
گروه مقاومتی عرین الاسود درپی یورش صبح جمعه نظامیان اشغالگر به نابلس، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که رزمندگان این گروه از هر زمان دیگری قویتر هستند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ۲ مورد سرقت، در زمینه تراشه کارت سوخت داشتیم. تعدادی از شهروندان زمانی که برای سوخت‌گیری به پمپ بنزین مراجعه می‌کردند، برخی کارگران متاسفانه از فرصت سوءاستفاده کرده و تراشه کارت سوخت را درآورده و تراشه سوخته‌ای را جایگزین آن می‌کردند.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص پدیده مه رقیق و کاهش دید افقی در استان خوزستان صادر کرد.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به رانندگان هشدار داد که حتما از تجهیزاتی مانند قفل فرمان، قفل پدال و ... استفاده کنند. برای خودروی خود قفل زاپاس، قفل کاپوت و ... تهیه کرده و اگر خودروی خود را در حاشیه خیابان پارک کرده‌اند، هر چندساعت یکبار به خودروی خود مراجعه کرده و آن را کنترل کنند. لازم است که رانندگان پس از پارک خودرو از بالا بودن تمامی شیشه‌ها و بسته بودن درها مطمئن شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ