رهبران حزب جمهوری‌خواه مانند سناتور "لیندسی گراهام" هشدار دادند که اگر ترامپ را به عنوان نامزد معرفی کنیم "نابود خواهیم شد". با این وجود، این که آیا مخالفت رهبران حزب جمهوری خواه با ترامپ موثرتر خواهد بود یا نه یک پرسش باز و با پاسخی نامشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
آفتاب سوختگی باعث خارش و قرمزی پوست می‌شود، در حالی که مسمومیت با نور خورشید می‌تواند یک واکنش آلرژیک باشد و علائم بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.
با بیشترشدن پرونده‌های قضایی و جنایی علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا، هم‌اکنون این پرسش مطرح می‌شود که این اتهام‌های روزافزون چه تأثیری بر حیات سیاسی او خواهد داشت.
ترامپ در جواب مجری که پرسید که آیا می‌دانسته که سند مربوط به ایران هم داخل آن جعبه‌های نگهداری اسناد بوده گفت: «من خبر نداشتم. اما همه چیز از حالت محرمانه خارج شده بود.»
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
به گفته کارشناسان امنیت ملی آمریکا، رئیس جمهور سابق این کشور حتی زمانی که در کاخ سفید بوده هم قدرت و اختیار قانونی برای خارج کردن اسناد محرمانه از حالت طبقه‌بندی‌شده را نداشته است!
به گفته کارشناسان امنیت ملی آمریکا، رئیس جمهور سابق این کشور حتی زمانی که در کاخ سفید بوده هم قدرت و اختیار قانونی برای خارج کردن اسناد محرمانه از حالت طبقه‌بندی‌شده را نداشته است!
موقعیت آمریکا به مراتب قوی‌تر خواهد بود اگر این کشور، سیاست کنترل صادرات را گسترش ندهد، اگر تعرفه‌های دوران ترامپ دیگر اعمال نشود و اگر سیاستمداران بر سر دشمنی با چین با یکدیگر رقابت نکنند.
کار توبیاس، استاد حقوق دانشگاه ویرجینیا گفته که این اتهامات به لحاظ حقوقی « بسیار جدی» است. «میزان جزییات دقیق در باره این اتهامات به طرز غیرقابل باوری زیاد است و بسیاری از آنها بسیار جدی است. هر چند باید اول منتظر اعلام مجرمیت ماند».
بنابر شواهدی که وجود دارد بایدن و ترامپ هر دو از عهده‌ی کار بر می‌آیند. با این وجود، سن بایدن برای عموم مردم نگرانی‌های بیشتری به همراه دارد تا برای ترامپ. اگر چه کسی نمی‌تواند یقینا بفهمد که چرا این نگرانی وجود دارد، اما نمی‌شود این نگرانی را نادیده گرفت. در سیاست، ظاهر همان واقعیت یا بخش بسیار مهمی از آن است. آمادگی جسمانی و روانی مزیت‌های مهمی برای ریاست جمهوری هستند همانطور که قبل‌تر اخلاقی‌بودن هم جزء این مزیت‌ها بود.
ترامپ گفت: یک چیز جور در نمی‌آید. من در تلویزیون پاسخ بایدن به این سوال را که آیا در انتخابات بعدی شرکت خواهید کرد یا خیر را دیدم. بایدن خیلی از این شاخه به آن شاخه پرید و پراکنده گویی کرد و من فکر نمی‌کنم او بتواند در انتخابات آتی شرکت کند.
ترامپ گفت: ایالات متحده آمریکا آشفته است، اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده است، روسیه به چین پیوسته است. آیا می‌توانید آن را باور کنید؟ عربستان سعودی به ایران پیوسته است. اگر من رئیس جمهور شما بودم هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد.
قوی‌ترین دلیل علیه ترامپ، زمان پرداخت حق السکوت است. این پول در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶، درست چند روز قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، به وکیل بازیگر فیلم های مستهجن منتقل شده بود.
در پی صدور حکم قضایی ضد رئیس جمهور سابق آمریکا، تیم حقوقی ترامپ از حضور وی در دادگاه طی هفته آینده خبردادند.
پمپئو در این بخش به عصبانیت ترامپ اشاره کرده و می‌نویسد: «مکرون که هنوز عطش دیدار ترامپ ـ روحانی را داشت گفت که به سمت ایرانی‌ها خواهد رفت تا از آن‌ها بپرسد آیا بدون امضای این برگه کاغذ حاضر توسط رئیس‌جمهور آمریکا حاضر به دیدار با او هستند یا خیر. این باعث خشم ترامپ شد و گفت: "بس کن! تلفن زدن به من را بس کن! از زنگ زدن به آن‌ها و التماس دست بردار- مثل یک دختر کوچولوی ضعیف هستی. کشورت را اداره کن وگرنه جلیقه زرد‌ها این کار را خواهند کرد. به آن‌ها بگو خودشان به من زنگ بزنند، خودت هم برو سراغ رسیدگی به جلیقه‌زردها.»
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است.
تئوری‌های توطئه پیرامون مرگ و به خاک سپردن ایوانا ترامپ با توئیت‌ها و هشتگ‌های فعالان لیبرال در رسانه‌های اجتماعی تقویت شدند. هنگامی که پلیس فدرال (اف بی‌آی) برای بازیابی اسناد طبقه‌بندی شده به عمارت ترامپ در مارالاگو یورش برد هشتگ Resistance Twitter تلاش کرد تا ارتباطی میان مرگ ایوانا و مشکلات حقوقی ترامپ برقرار کند.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
به تازگی دست‌کم دو میلیارد دلار پول سعودی به بنیاد مالی «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ، انتقال یافته‌است. آیا این پوششی برای خرید اسرار هسته‌ای از ترامپ است؟
سومین گذرنامه‌ای که ممکن است ترامپ به آن اشاره کرده باشد گذرنامه «رسمی» با پوشش قهوه‌ای است که به مقام‌های دولتی ایالت متحده اعطا می‌شود. البته شاید منظور او گذرنامه‌ای خارجی بوده باشد اگرچه مشخص نیست که رئیس جمهور پیشین آیا دارای تابعیت دوگانه در کشور دیگری است یا خیر.
به اصطلاح «انقلاب خودجوش مسالمت آمیز» تحت رهبری مقتدی صدر روحانی شیعه عراقی بیش‌تر تلاشی از سوی او برای حفظ نفوذش و وضعیت سیاسی موجود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ