رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که شکست این کشور در جنگ «ارزی» با چین، مشابه شکست در جنگ جهانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
براساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان بر میدان رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان تسلط دارد و می‌تواند بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
براساس تازه‌ترین نظرسنجی، رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در انتخابات درون‌حزبی جمهوری‌خواهان پیشتاز بوده و در انتخابات عمومی نیز رقیب دمکراتش را شکست خواهد داد.
ترامپ چند ماه پیش اعلام کرد که برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا نامزد می‌شود. در نظرسنجی‌ها، ترامپ از رقبای احتمالی هم‌حزبی خود خیلی جلوتر است؛ از جمله از ران‌دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که بیشترین شانس را برای شکست ترامپ در انتخابات مقدماتی دارد.
تایسون فرصتش برای گرفتن انتقام شکست محمد علی از هولمز را هشت سال بعدتر به دست آورد وقتی در ژانویه ۱۹۸۸ در سالن ترامپ پلازا در آتلانتیک سیتی با هولمز روبرو شود.
حسین وفایی بعد از شکست جاد ترامپ، نتوانست برای رسیدن به فینال از پس حریف تایلندی خود بربیاید.
هیگینز اسکاتلندی ترامپ را شکست داد و قهرمان لیگ قهرمانان 2022/2023 شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه فرانسه تاکید کرد: سیاست شکست خورده تحریمی ترامپ را تکرار نکنید.
شهردار تهران با اشاره به تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیش از اروپایی‌ها ترامپ نیز همین مسیر را رفته بود و چیزی عایدش نشد و اروپایی‌ها نیز مانند ترامپ در نهایت دستشان خالی خواهد بود؛ آن‌ها در حوادث اخیر اطمینان داشتند که انقلاب اسلامی از بین می‌رود اما بار دیگر توطئه‌شان علیه انقلاب توسط مردم شکست خورد.
حسین وفایی در گام اول از مسابقات گرندپری مقابل جاد ترامپ قرار گرفت و شکست خورد.
ملی پوش اسنوکر ایران در مسابقات گرند پری شکست خورد.
ملی پوش اسنوکر ایران در مسابقات گرند پری شکست خورد.
نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان به‌رغم شکست در چند دور رای‌گیری برای ریاست این مجلس، می‌گوید که همچنان تلاش خواهد کرد زیرا رئیس جمهور سابق آمریکا حامی او است!
دیوان عالی آمریکا درخواست رئیس جمهور سابق این کشور برای ممانعت از دسترسی کمیته تحقیقات کمیته به اظهارنامه مالیاتی وی را رد کرد.
«انتخابات اخیر میاندوره‌ای کنگره آمریکا این نکته را روشن کرد که اقبال به ترامپ و رویکرد‌های وی در سطح ملی، به مراتب کمتر از اقبالی است که به او در درون حزب جمهوریخواه وجود دارد. مساله‌ای که در نوع خود زنگ خطر را برای جریان همراه با ترامپ و البته منتقدان وی در حزب جمهوریخواه به صدا درآورده که اگر قرار باشد ترامپ یا فردی مورد حمایت او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند، این امکان کاملا محتمل است که جمهوری‌خواهان متحمل شکست شوند.»
دیسانتیس با کسب حمایت لاتین تبارهای فلوریدا و دور کردن آنان از دموکرات‌ها جایزه‌ای حیاتی در مسیر پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی به آن حزب داد. شکست نامزدهای مورد حمایت ترامپ در انتخابات نشان داد کنترل ترامپ بر حزب جمهوری خواه بالاخره ممکن است از بین برود.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که همچنان اصرار دارد که رئیس‌جمهوری کنونی این کشور با تقلب او را در سال ۲۰۲۰ شکست داده می‌گوید در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره نیز دموکرات‌ها با تقلب پیروز سنا شدند.
ترامپ در پلتفرم تراث سوشال (Truth Social) خود نوشت: «آن‌ها دوباره در حال کار هستند. دستگاه‌های رأی‌دهی در تعداد زیادی از شعب کار نکرد و مردم مجبور شدند ساعت‌ها در صف منتظر بمانند، سپس خسته شدند... و هزاران نفر از صف‌های رای گیری خارج شدند.»
بسیاری از نامزد‌های طرفدار سرسخت دونالد ترامپ برنده شدند، اما خیلی از آن‌ها هم شکست خوردند یا در رقابتی نزدیک هنوز امیدوار مانده‌اند. بایدن از این که حزب او نسبت به دونالد ترامپ (۲۰۱۸) و باراک اوباما (۲۰۱۰) کمتر در کنگره کرسی از دست داده خوشنود است
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در شرایط کنونی، رئیس‌جمهور پیشین این کشور، فرد پیروز خواهد بود.
نماینده جمهوری‌خواه پس از شکست در رای‌گیری درون‌حزبی جمهوری‌خواهان تأکید کرد تمام تلاشش را به کار می‌گیرد که رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر وارد کاخ سفید نشود.
لیز چنی پیش‌تر از رهبران حزب جمهوری‌خواه انتقاد کرده بود و دونالد ترامپ و حامیان جمهوری‌خواهش را به دنبال کردن مسیری متهم کرد که دموکراسی آمریکا را تضعیف می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ