کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این افراد که عمدتا فاقد مجوز برای چنین فعالیت‌هایی بوده و مؤسسات یا دفاتر ثبت شده رسمی ندارند، بعضا خود را در ارتباط با ارگان‌های دولتی در جمهوری اسلامی ایران یا سلطنت عمان از جمله این سفارت، معرفی می‌کنند!
شهروندان اگر کار ضروری در بیرون منزل دارند، حتما از عینک و کرم ضد اشعه فرابنفش استفاده کنند.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان در ارتباط با کلاهبرداری به شیوه فروش حواله خودرو هشدار داد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه با ارسال پیامک سراسری به شهروندان هشدار داد برای پیشگیری از کلاهبرداری در خریدهای اینترنتی، قبل از خرید به اینماد توجه کنند.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه با ارسال پیامک سراسری به شهروندان هشدار داد برای پیشگیری از کلاهبرداری در خریدهای اینترنتی، قبل از خرید به اینماد توجه کنند.
سازمان آتش‌نشانی تهران با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر طوفانی شدن برخی از نقاط کشور توصیه‌هایی را ارائه کرد.
شهروندان باید در چنین شرایطی از صعود به ارتفاعات و حضور در کنار رودخانه‌ها جدا خودداری کرده و از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تاسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان گفت: از پرداخت وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزید.
تشکیلات خودگردان فلسطین حملات تروریستی شهرک نشینان صهیونیست به شهروندان فلسطینی و منازل آنها و اماکن مقدس را محکوم کرد.
یزدی‌مهر در خصوص احتمال ریزش سازه‌های موقت و شکستن درختان هشدار داد و به شهروندان توصیه کرد: از تردد در کنار سازه‌های سست و نیمه کاره، درختان کهنسال و استقرار در مناطق مرتفع نظیر داربست خودداری کنند.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز در بیانیه ای خطاب به شهروندانش هشدار داد: شهروندان فرانسه بی درنگ بلاروس را ترک کنند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران با استفاده از شیوه و شگرد برنامه‌های رسید ساز جعلی تلفن همراه باشند.
حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر کاهش دما در استان تهران گفت: این کاهش دما از امشب جمعه ۱۶ دی ماه آغاز شده و تا فردا شنبه ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.
دولت بلژیک در بیانیه‌ای از شهروندان خود در ایران، به‌ویژه افراد دو تابعیتی خواست تا این کشور را ترک کنند.
شهرداری منطقه ۵ نسبت به وقوع سیلاب به شهروندان هشدار داد و از مردم خواست از استقرار در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نیز تردد از بستر دره‌ها جدا خودداری و از هرگونه استقرار جلوگیری بعمل آید.
شهرداری منطقه ۵ ضمن هشدار به شهروندان برای احتمال وقوع سیلاب، از شهروندان خواست از تردد در مکان‌های پرخطر خودداری کنند.
وزارت امور خارجه یونان از شهروندان خود در اوکراین خواست تا در اسرع‌ وقت خاک این کشور را ترک کنند.
سفارت آمریکا در مسکو با صدور بیانیه هشدارآمیزی از شهروندان آمریکایی خواست بی درنگ روسیه را ترک کنند.
از همه شهروندان می‌خواهیم نسبت به احتمال سقوط اجسام و خیزش موقت گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا احتیاط‌های لازم را داشته باشند.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: مهاجرت متخصصان IT ایران با استقبال کشور‌های عربی مواجه شده و امارات با وجود سخت‌گیری برای اعطای اقامت و حقوق شهروندی به مهاجران، مشوق‌هایی برای نخبگان این صنعت در نظر گرفته و به آن‌ها ویزای طلایی می‌دهد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری به شهروندان توصیه کرد نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
شهروندان در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و خراسان شمالی منتظر بارش باران باشند.
یک ربات شطرنج باز در جریان مسابقه‌ای در تورنمنت روسیه انگشت حریف ۷ ساله خود را شکست. به گزارش رسانه‌های محلی روسیه، این ربات که ظاهرا انگشت حریف خود را با مهره‌های شطرنج اشتباه گرفته بود، انگشت او را گرفت و شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ