منابع فلسطینی از حمله شهرک نشینان به فلسطینی ها در کرانه باختری خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنین در شمال کرانه باختری، فلسطینیان به مقر تشکیلات خودگردان در رام الله حمله کردند.
پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنین در شمال کرانه باختری، فلسطینیان به مقر تشکیلات خودگردان در رام الله حمله کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در کرانه باختری حمله ور شدند که بر اثر آن شماری از فلسطینی‌ها زخمی شدند.
هزاران فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری درحمایت از گردان جنین پس از حمله ددمنشانه نظامیان صهیونیست دست به راهپیمایی زدند.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
ده ها فلسطینی در درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری زخمی شدند.
در یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و 6 تَن دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از تیراندازی به رستورانی در نزدیکی شهر اریحا واقع در کرانه باختری خبر دادند.
حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در اردوگاه جنین در کرانه باختری واکنش کشورهای عربی را به دنبال داشت.
عملیات مقاومتی رزمندگان فلسطینی علیه صهیونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری شدت گرفته است و منابع رسانه ای از انجام ۱۵ عملیات تنها در ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.
عملیات مقاومتی رزمندگان فلسطینی علیه صیهونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری شدت گرفته است و منابع رسانه ای از انجام 15 عملیات تنها در 24 ساعت گذشته خبر دادند.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست ربوده شد.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر بازداشت شد.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری که در آن حتی امدادگران فلسطینی را هدف قرار دادند، یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری‌های امروز فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در روستای قراوه بنی حسان در غرب سلفیت، ۴ نفر به ضرب گلوله جنگی زخمی شدند.
منابع فلسطینی اعلام کردند شماری از شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی جنایتکارانه نسخه هایی از قرآن کریم را در نزدیک یکی از مساجد شهر الخلیل در کرانه باختری آتش زدند.
منابع فلسطینی از انجام عملیات مقاومتی علیه صهیونیست ها در اردوگاه «الجلزون» در رام الله و شهادت دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر طوباس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به مواضع صهیونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در شهرکی نزدیک رام الله خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به برگزاری پرشور نماز صبح جمعه در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه، از یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و تیراندازی رزمندگان مقاومت به سوی آنها خبر دادند.
سخنگوی حماس تاکید کرد که درگیری نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی این رژیم، نشان دهنده اصرار جوانان فلسطینی بر مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران قدس است‌.
منابع فلسطینی بامداد یکشنبه از تیراندازی به اتوبوس حامل صهیونیست ها در سلواد واقع در کرانه باختری خبر دادند.
نظامیان صهیونیست شماری از شهروندان فلسطینی از جمله دو رهبر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را در کرانه باختری بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست به تظاهرات شهروندان فلسطینی در شمال کرانه باختری حمله کرده و ده ها نفر را زخمی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ