صهیونیست‌ها به شدت از حملات موشکی مقاومت به وحشت افتاده و به شهرک نشینان اعلام کرده اند که در منازل خود بمانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان به تبعات حمله موشکی احتمالی حزب الله لبنان علیه اراضی اشغالی و نابودی زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی در این حملات اشاره کردند.
متخصصان دریافتند که نرخ وقوع این نوع حمله قلبی در ابتدای هفته کاری (که در شماری از کشورها روز دوشنبه است) بالاتر بوده است.
راکون یکی از ده ها گونه مهاجم در طبیعت ایران است که مانند چهره ساکت و محافظه کار خود آرام آرام در حال پیشروی به سمت قلمرو سایر گونه های ارزشمند در جنگل های هیرکانی است.
راکون و چندین گونه مهاجم دیگر مانند نوتریا و تیلاپیا به همین ترتیب می توانند با استفاده از مزیت های اکولوژیکی از جمله نبود رقیب در طبیعت و وفور منابع غذایی در جنگل های هیرکانی در زمان مناسب به صورت تصاعدی گسترش یافته و به یکی از گونه های آفت مهم و ویرانگر در کشور تبدیل شوند.
صهیونیست‌ها به شدت از حملات موشکی مقاومت به وحشت افتاده و به شهرک نشینان اعلام کرده اند که در منازل خود بمانند.
منابع محلی در امارات از احتمال بالای حضور رضا عنایتی روی نیمکت الامارات خبر می دهند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که میلیون‌ها نفر از افراد میانسال ممکن است بدون هیچ نشانه‌ای از بیماری قلبی در حال قدم زدن باشند، اما همچنان با خطر بالا حمله قلبی روبرو هستند.
افکار عمومی ایرانی نیز تا حدی زیادی موافق نشان دادن ضرب شست به الهام علی‌اف هستند. از دیدگاه برخی از ناظران سیاسی نیز سکوت و مدارای تهران در برابر باکو می‌تواند زمینه‌ساز گستاخی فزآینده‌تر رئیس‌جمهور باکو باشد. اگر جمهوری آذربایجان پاسخ قاطع و ضربتی ایران را در قالب چند حمله موشکی ببیند، احتمالا از میل به توسعه‌طلبی خود دست خواهد کشید. در سطح بین‌المللی نیز سناریوی فوق چندان مورد استقبال نخواهد بود
پیشبینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله پورتو و بایر لورکوزن کار آسانی بود اما فرم خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
«اسحاق بریک» از ژنرال‌های سابق رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد که در صورت هرگونه حماقت تل‌آویو در حمله به ایران، روزانه سه هزار راکت و موشک در انتظار این رژیم است.
خبر‌هایی درباره احتمال حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس شنیده می‌شود.
تصاویری از ارتش اوکراین منتشر شده که به گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال حمله شیمیایی این کشور علیه نیروهای روس را دامن زده است.
معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: با توجه به سرد شدن هوا، پوشیده شدن طبیعت از برف و کاهش طعمه احتمال ورود گونه هایی نظیر گرگ، شغال و روباه به مناطق مسکونی برای تامین طعمه زیاد است.
پیکان در شرایطی امروز مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود که احتمال دارد دو مهاجم خارجی در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرند.
رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد این کشور برای مواجهه با رویدادهای غیر منتظره نیروهای واکنش سریع خود را در ارتش به کار می گیرد.
«یجین موک»، محقق ارشد این مطالعه از دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز مریلند، گفت: «مطالعه ما شواهد بیشتری برای ارزش حفظ میزان بالای فعالیت بدنی در میانسالی قبل از حمله قلبی ارائه می‌کند که می‌تواند به پیش‌آگهی بهتر بعد از آن کمک کند.»
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین به صدا درآمده است. راس ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی آژیر خطر در پایتخت به صدا درآمده که احتمالا حاکی از حمله موشکی روسیه باشد. هنوز جزئیاتی از حملات موشکی احتمالی امروز منتشر نشده است.
خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کرد که آزمایش‌های موشکی اخیر این کشور با هدف شبیه‌سازی حمله احتمالی به کره جنوبی طراحی و انجام شده است.
رسانه‌های اوکراینی از احتمال اصابت موشک به دفتر «زلنسکی» در پی حمله هوایی ارتش روسیه به کی‌یف خبر دادند.
وزیر خارجه سابق و رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌ای) مدعی شد که به علت نحوه خروج آمریکا از افغاستان، احتمال حمله به این کشور از خاک افغانستان افزایش یافته است.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.
احتمال می رود که ریکاردو ساپینتو حداقل از 2 یا 3 نفر از بازیکنان جدید خود برای دیدار با سپاهان استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ