منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت جوان فلسطینی در الخلیل و شهادت این جوان به ادعای حمله به شهرک نشینان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک منطقه در غرب نابلس و تیراندازی به سمت ساکنان این منطقه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
در ادامه سیاست سرکوب و تجاوزگری وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، سازمان همکاری اسلامی ترور ۳ جوان فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر در شهر نابلس را محکوم کرد.
در پی شهادت جوان ۱۸ ساله فلسطینی به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین در مراسم باشکوهی پیکر این شهید را تشییع کردند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودوری خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند.
نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله جنگی از ناحیه سر به یک جوان فلسطینی او را در روستایی در شمال رام الله به شهادت رساندند.
نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در روستایی در شمال رام الله به شهادت رساندند.
یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی که در درگیری‌های شهرک حوسان در غرب بیت الحم به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.
ساعاتی پس از یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس، جوانی فلسطینی که در این درگیری‌ها زخمی شده بود، به شهادت رسید.
در پی شهادت یک جوان فلسطینی در جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، اعتصاب کامل در این شهر در شمال کرانه باختری، برقرار شده است.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی صهیونیست‌ها به سمت جوان فلسطینی در الخلیل و شهادت این جوان به ادعای حمله به شهرک نشینان خبر دادند.
به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری دست کم سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش تن دیگر مجروح شدند.
یک جوان فلسطینی ساکن شهرک صندله در نزدیکی شهر ناصره در اراضی اشغالی ۱۹۴۸، با تیراندازی یک شهرک‌نشین صهیونیست به شهادت رسید.
نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، شهادت دو جوان فلسطینی در طولکرم به دست نظامیان صهیونیست را محکوم کرد.
یک جوان فلسطینی صبح امروز(دوشنبه) در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاهی در اریحا به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از شهادت جوان فلسطینی به دست شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.
یک جوان فلسطینی امروز به دست شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
جوان فلسطینی ۲۰ ساله که امروز پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید، پیش از شهادت از فلسطینی ها خواسته بود که هرگز حتی برای یک لحظه اشغالگری را فراموش نکنند.
منابع فلسطینی از شهادت جوان فلسطینی در شهر قلقیلیه در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر دادند.
شهید «عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط حتی پس از شهادتش هم دست از سر صهیونیست ها بر نمی دارد.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.
منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که در حمله نظامیان اشغالگر به کرانه باختری چند جوان فلسطینی شهید و ۱۱ نفر  دیگر زخمی شدند.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ