یک عضو ارشد جهاد اسلامی در سخنانی تاکید کرد که اگر تل آویو به ایران حمله کند، جان شهرک نشینان در خطر قرار خواهد گرفت و ما به زودی نبرد با رژیم صهیونیستی را تجربه خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، بعد از دیدار دوستانه این تیم با کاواساکی از عملکرد فصل گذشته سادیو مانه که به زودی راهی النصر خواهد شد تعریف کرد.
با مجوز کمیسیون ماده ۵، مجوز ساخت ساختمان ۱۰ طبقه در بخشی از ساخت‌وساز‌های تعاونی مسکن مجلس واقع در سوهانک در ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ صادر شده است. براساس مستنداتی که به‌تازگی به دست خبرنگار هم‌میهن رسیده است، طبق مصوبه این کمیسیون، سازمان نوسازی شهرداری تهران به زودی در این تعاونی ساخت و ساز خواهد کرد تا شاهد تخلف دیگری در دوران مدیریت علیرضا زاکانی در شهرداری تهران باشیم.
گئورگی گولسیانی خود را آماده مهار ارلینگ هالند خواهد کرد، شاید مهمترین چالش تاریخ زندگی مدافع پرسپولیس.
چلسی به زودی درباره آینده ژوائو فلیکس در این تیم تصمیم می‌گیرد و البته تصمیم باشگاه تا حد زیادی به قطعی شدن یا نشدن حضور پوچتینو به عنوان سرمربی آینده بستگی دارد.
یکی از موارد مطرح شده توسط مدیرعامل فعلی استقلال، پرداخت بدهی فرهاد مجیدی بود؛ موضوعی که خیلی زود از سمت او تکذیب شد.
پدری احتمال اینکه روزی در لیگ برتر انگلیس بازی کند را رد نکرد ولی گفت که فعلا در بارسلونا راحت است.
نماینده پارلمان بحرین تاکید کرد که هدف از این جلسه صرفا منافع بحرین نبود بلکه اولویت منطقه و خلیج فارس بود و افزود: «بازگشت روابط بین دو کشور زیاد طول نخواهد کشید.»
اولین صحنه مربوط به داوری ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران خیلی زود رخ داد و بازی را جنجالی کرد‌
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحات مهمی در خصوص پرونده کاوه رضایی اعلام کرد.
یکی از برادران مونا می‌گوید: «مونا کلاس اول بود. اول آبان ماه ساعت ۶ و نیم صبح وقتی با یکی دیگر از خواهرنم به مدرسه می‌رفت این اتفاق برایش افتاد و یک تیر به «شاهرگ» مونا برخورد کرد. چون صبح زود بود کسی آنجا نبود. مدرسه‌شان شش، هفت کوچه با خانه ما فاصله دارد. وقتی این اتفاق افتاد خواهرم به ما خبر داد و ما هم او را به بیمارستان رازی رساندیم. مادرم فقط گریه می‌کرد. الان هم من و برادرانم کار می‌کنیم و مخارج خانه را می‌دهیم.»
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
بهبهان- سرپرست اداره کل شیلات خوزستان گفت: پرونده تعدادی از متقاضیان طرح متراکم پرورش ماهیان خاویاری و گرمابی چندین سال به علت نبود مجوز تخصیص آب همچنان بلاتکلیف است.
مهدی ممی زاده که توانست در دومین پیروزی صنعت نفت نقش موثر داشته باشد، از سرمربی جدید این تیم تمجید کرد.
تیم ولید الرکراکی در ابتدای بازی نیمه‌نهایی نشانی از مراکش همیشه نداشت و خیلی زود دروازه‌اش باز شد.
ظهر روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه امسال بود که پیامی تحت عنوان «هشدار زلزله» روی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان نقش بست و از آنان خواست که آرام باشند و پناهگاهی را در اطراف محل حضور خود پیدا کنند. پیام هشدار آمیزی که خیلی زود جعلی بودن یا به عبارتی نادرست بودن آن مشخص شد، اما اگر آن پیام جعلی نبود، امروز تهران در چه وضعیتی قرار داشت؟
کیفر مور یکی از چهره‌های ناکام ولز در دیدار مقابل ایران بود.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
وزیر دفاع انگلیس معتقد است تسلیم شدن روسیه در نبرد با اوکراین به این زودی ها رخ نخواهد داد.
خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران پس از دیدن رضا میرزایی، مدعی شد او در بازی قبل شبیه سازی کرده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز می‌گردد و به هیچ وجه سفر او در ارتباط به فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده است.
توماس مولر خیلی زود دلتنگ روبرت لواندوفسکی شده اما گفت که باید هر چه سریع تر با نبود این ستاره لهستانی کنار بیایند.
ممکن است به زودی یک سلاح جدید در نبرد چند صد ساله ما با میکروب‌ها ارائه شود. اولین لایه پوششی که می‌تواند به سرعت باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین برده و ماه‌ها به کشتن آن‌ها ادامه دهد.
حسین مالکی که فصل موفقی را در سایپا سپری کرد به زودی قراردادش را با تیم جدیدش امضا خواهد کرد.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتظار بیشتری از استقلال در دیدار برابر سپاهان می‌رفت، گفت: آبی پوشان خوب نبودند و اولین شکست را پذیرا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ