با تصمیم جدید کابینه راستگرایان افراطی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو، شمار بیشتری از شهرک نشینان صهیونیست از این پس می توانند با خود سلاح حمل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شما به‌عنوان قائل به حجاب و پوشش شاهد این باشید که افراد می‌توانند با مقدار بیشتری پول خرج کردن، چیزی که ارزش تلقی می‌شده را بخرند و حالا حاکمیت برای اعتقادات شما و آرمان‌های خودش قیمت معین مشخص کرده است. روح حاکم بر لایحه حول محور مسائل مادی و اساسا توان اقتصادی تنظیم شده است. شما هر چقدر پولدارتر باشید، در امر پوشش آزادتر خواهید بود و درصورتی‌که در طبقه اقتصادی خاصی متولد شده باشید، اجازه انتخاب و اختیار برای پوشش خواهید داشت، اما اگر از طبقه متوسط یا پایین جامعه باشید مجبور به پذیرش حدود پوششی حکومت هستید.
محمد عمری در دقایق پایانی بازی آلومینیوم فرصت بازی پیدا کرد.
آب آلوئه ورا به دلیل فعالیت‌های متابولیکی قدرتمندی که به سوزاندن کالری و شکستن چربی‌ها کمک می‌کند، یک درمان طبیعی عالی برای کاهش وزن به شمار می‌رود. این ماده همچنین به هضم غذا کمک می‌کند، التهاب را کاهش می‌دهد و کاهش وزن آب را تسهیل می‌کند. علاوه بر این، افزودن لیمو به آب آلوئه ورا طعم بهتری به آن می‌دهد و می‌تواند فواید سلامتی بیشتری مانند افزایش متابولیسم و کمک به هضم غذا را به همراه داشته باشد.
شما نمی‌توانید کنترل کنید که از دست دادن چربی کجا رخ دهد، اما می‌توانید برای کاهش چربی کلی بدن تلاش کنید که در نهایت بر نواحی مشکل دار تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، ورزش منظم و یک رژیم غذایی متعادل می‌تواند منجر به کاهش کلی چربی بدن در نواحی مختلف از جمله شکم، ران‌ها و سایر نواحی سرسخت شود.
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
در پی عملیات تیراندازی اخیر در جنین (شمال کرانه باختری) که به زخمی شدن پنج صهیونیست منجر شد، شماری از شهرک‌نشینان خواستار تامین بیشتر امنیت خود شدند.
شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در سوریه، از تحویل ده‌ها تن از تروریست‌های داعش و شمار بیشتری از اعضای خانواده‌های آنان به عراق خبر می‌دهند.
ائتلاف نظامی ناتو قصد دارد نیروهای بیشتری را به شمال کوزوو بفرستد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، کاهش شمار خادمان و عوامل اجرایی کاروان‌های حج تمتع را با حفظ کیفیت خدمات، یک «سیاست قطعی» به منظور کمک به افزایش اعزام شمار بیشتری از زائران اعلام کرد.
۸۰ درصد مغز انسان از آب ساخته شده است و طبق تحقیقات، کم‌آبی خفیف ممکن است بر حافظه و تمرکز تأثیر منفی بگذارد. سطوح شدیدتر کم‌آبی، علائم عصبی جدی‌تری مانند گیجی و هذیان را به همراه دارد.
شمار کشته‌شدگان مستقیم در مناطق جنگی پس از ۱۱ سپتامبر در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و یمن ۹۰۶ تا ۹۳۷ هزار نفر برآورد می‌شود، اما ۳.۵ تا۳.۷ میلیون مرگ غیرمستقیم در آنجا اتفاق افتاده‌است.
دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی (AI) آنتی بیوتیکی جدید کشف کرده‌اند که می‌تواند گونه کشنده ابرمیکروب را از بین ببرد. هوش مصنوعی با کاهش هزاران ماده شیمیایی بالقوه به تعدادی انگشت شمار امکان آزمایش آن‌ها را در آزمایشگاه فراهم کرد. نتیجه این آزمایش، تولید یک آنتی بیوتیک آزمایشی و قوی به نام «آبوسین» بود که قبل از استفاده همگانی از آن به آزمایشات بیشتری نیاز دارد. محققان در کانادا و آمریکا می‌گویند که هوش مصنوعی این قدرت را دارد که به کشف دارو‌های جدید به طور گسترده‌ای سرعت ببخشد. این تازه‌ترین نمونه از آزمایشاتی است که نشان می‎‌دهد چگونه هوش مصنوعی می‌تواند انقلابی درعلم پزشکی ایجاد کند.
آب برای تمام عملکرد‌های بدن ضروری است؛ آب به بدن کمک می‌کند تا از مواد زائد را از طریق ادرار دفع کند، دمای طبیعی را از طریق تعریق حفظ کند و حتی از مغز محافظت کند. با توجه به نقش اساسی آب در بهبود عملکرد‌های طبیعی بدن، نخوردن آب کافی می‌تواند نتایج نامطلوبی داشته باشد.
رضا عیوض‌لو گفـت: سرمایه‌گذاری بلندمدت در بورس نسبت به سایر بازارها بازدهی بیشتری دارد و مأمنی برای در امان ماندن از تورم به شمار می‌رود.
دکتر الکساندر نیکولسکو به همراه تیم تحقیقاتی‌اش پس از بررسی داده‌های مربوط به خودکشی دفتر پزشکی قانونی در ماریون ایندیانا در دسامبر ۲۰۱۶، به این نتیجه رسیدند که شمار مرگ‌های ناشی از خودکشی در هفته کامل شدن ماه به شدت افزایش یافته است و افراد بالای ۵۵ سال میانگین بیشتری در این آمار به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که اکثر این افراد بین ساعت‌های سه تا چهار عصر دست به این اقدام زده‌اند.
پژوهشگر مسائل چین درباره میانجی‌گری چین میان ایران و عربستان گفت: «این اقدام، در نوع خود تحولی بدیع در سیاست خارجی این کشور به شمار می‌رود. ایران به طور سنتی، چین را شریک مهم خود قلمداد می‌کند و عربستان نیز طی سالیان اخیر، روابط خود با دومین قدرت اقتصادی بزرگ جهان را گسترش داده است. در این میان، دامنه منافع چین در منطقه نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. تجلی بارز این موضوع، ابتکار کمربند و راه است که سبب شده چین انگیزه بیشتری برای گسترش تعاملات با کشور‌های منطقه داشته باشد.»
این آمار نشان می‌دهد اکنون روسیه بزرگترین دشمن آمریکا در غرب آسیا به شمار می‌رود.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۲۹۲ به ۳۲۰ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب به نظر می‌رسد، اوضاع قابل قبول کرونایی در کشورمان حاکم است؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم بیابد و با افزایش آمار‌های کرونایی و شکل گیری موج هشتم کرونایی، تغییر نکند.
«بانک‌ها به دلیل اینکه به افراد به صورت ماه شمار سود می‌دهند در محدودیت قرار دارند، اما صندوق‌ها سود روزشمار را به صورت بلندمدت حتی با مبلغ کم به خریداران واحد‌های سرمایه‌گذاری خود می‌پردازند. در بانک‌ها اگر مدت و مبلغ گذاری بالا برود، طبیعتاً سود بیشتری به افراد واریز می‌شود، اما این محدودیت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد و به همین خاطر است که آن‌ها این روز‌ها مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.»
مجید جلالی معتقد است که در شرایط اجتماعی فعلی تاثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی بالاست.
مجید جلالی معتقد است که در شرایط اجتماعی فعلی تاثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی بالاست.
سروش رفیعی که یکی از بازیکنان ثابت سرخ‌ها در این فصل بوده تلاش می‌کند گل‌های تیمش را مهندسی کند.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ