باشگاه تراکتور با حمله به بازار نقل و انتقالات، 4 خرید خود را برای فصل آینده رسمی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
تراکتور شکست خورد و شب سختی را در یادگار گذراند اما می توان فهمید که این باخت برای برخی بازیکنان تلخ تر بود.
درگیری‌های خشن شجاع با دو ملی‌پوش سرشناس سپاهان برای او کارت زرد به همراه داشت.
در اثر این مخاطره جوی در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و احتمال توفان گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها، تیرهای برق و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره‌های آجرپزی در شعاع شهر اصفهان طبق برنامه‌ زمان بندی شورای حفاظت محیط‌زیست استان تعطیل یا منتقل می‌شوند.
هواشناسی با اعلام وضعیت جوی زرد در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، از کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا (احتمال رخداد توفان شن در شرق کشور)، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون‌شهری از جمله سقوط بنر، تابلو‌های تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال خبر داد.
دو خرید جدید تراکتور در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند.
لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
دو مدافع ایرانی الاهلی قطر بعد از نمایش درخشان برابر السد اکنون آماده جدال این هفته برابر الغرافه هستند.
یک بابون بزرگ و دیگر همراهانش با یک خوراکی شیرین روبرو می‌شوند، کندوی زنبور عسل! اما آیا این ریسک ارزش خطری که به جان آن‌ها می‌افتد را دارد؟ بابون بزرگ سرانجام به عسل می‌رسد و هدف حملات زنبور‌های خشمگین قرار می‌گیرد، اما پوشش ضخیم او اجازه رسیدن نیش زنبور‌ها به بدنش را نمی‌دهد.
در پیش‌زمینه تصویر، دو ستاره مانند دو نگهبان در کهکشان راه شیری ما لنگر انداخته‌اند، پشت این دو ستاره خوشه کهکشانی هیدرا واقع در صورت فلکی هیدرا (شجاع) دیده می‌شود که ۱۰۰ میلیون سال نوری از ما فاصله دارد.
یک منبع مسئول در دفتر نخست وزیری عراق گفت که محمد شیاع السودانی به زودی به آمریکا می رود.
شیر که به شکارچی و سلطان جنگل معروف است در اتفاقی عجیب، با شجاعت جالب یک گاو وحشی آفریقایی مواجه شد.
«محمد شیاع السودانی» رسما مأموریت نخست وزیری و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق را از «مصطفی الکاظمی» تحویل گرفت.
گربه ساکن ساختمان نخست وزیر انگلیس یک روباه را که وارد قلمرو او شده بود با شجاعت فراری داد.
یک عضو حزب دموکرات کردستان عراق از حمایت جریان های اهل سنت، گروه‌های سیاسی کُرد و دیگر اقلیت های عراقی از نخست وزیری محمد شیاع السودانی خبر داد.
محمد شیاع السودانی نامزد چارچوب هماهنگی شیعیان برای تصدی پست نخست وزیری عراق برنامه های دولت آینده خود را اعلام کرد.
در شرایطی که چارچوب هماهنگی شیعی در عراق همچنان از محمد شیاع السودانی به عنوان نامزد نخست وزیری حمایت می کند، تلاش ها برای ازسرگیری جلسات پارلمان آغاز شده است.
چارچوب هماهنگی شیعی در عراق با وجود مخالفت جریان صدر، همچنان بر نامزدی «محمد شیاع السودانی» برای پست نخست وزیری در این کشور پافشاری دارد.
مسعود شجاعی و حامد شیری دو کاپیتان نساجی هستند که امروز بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کنند.
مدافع ملی‌پوش ایرانی با گلزنی در وقت اضافه دیدار الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
مدافع ملی پوش ایرانی با گلزنی در در وقت اضافه الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
یک پیرزن ۷۳ ساله عراقی در تحصن طرفداران مقتدی صدر رهبر جنبش صدر عراق مقابل پارلمان این کشور به شیوه‌ای متفاوت به خدمات رسانی به معترضان پرداخته است. او با شستن لباس‌های تظاهرکنندگان، به صورت رایگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چارچوب هماهنگی شیعی عراق سوم مرداد ماه بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن محمد شیاع السودانی با اجماع اعضای این چارچوب به عنوان نامزد نخست وزیری عراق معرفی شد و جریان صدر به آن اعتراض کرد؛ اعتراضی که منجر به ورود هواداران صدر به منطقه سبز بغداد و پارلمان این کشور و سپس تحصن در داخل ساختمان و محوطه پارلمان شد.
طرفدران جریان صدر در اعتراض به نامزدی «محمد شیاع السودانی» از سوی چهارچوب هماهنگی گروه‌های شیعی عراق برای تصدی منصب نخست وزیری از روز گذشته وارد منطقه الخضرا و ساختمان پارلمان شده‌اند و از تحصن نامحدود در پارلمان خبر داده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ