طرفدران جریان صدر در اعتراض به نامزدی «محمد شیاع السودانی» از سوی چهارچوب هماهنگی گروه‌های شیعی عراق برای تصدی منصب نخست وزیری از روز گذشته وارد منطقه الخضرا و ساختمان پارلمان شده‌اند و از تحصن نامحدود در پارلمان خبر داده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال آلمان بیانیه عجیبی را منتشر کرده که کنجکاوی هوادارانش را برانگیخته است.
اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه استقلال در قالب انتشار بیانیه‌ای را به دنبال داشت.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد.
بیانیه تند و تیز پرسپولیس علیه الکس هادی، طرفدار ثروتمندی که مدعی حمایت مالی از این باشگاه است.
کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه عقبه جبر در اریحا واکنش نشان داد.
کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه عقبه جبر در اریحا واکنش نشان داد.
مقاومت فلسطین در غزه از شکار یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام انجام یک ماموریت شناسایی خبر داد.
هیئت‌فوتبال تبریز اعلام کرد که زیرساخت لازم برای حضور زنان در بازی با پرسپولیس وجود ندارد.
باشگاه پرسپولیس طراحی پیراهن این فصل سرخپوشان را بخشی از «نماد فرهنگی» ایران خوانده است.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد : دستگاه دیپلماسی کشور، از ابتدای بحران در سودان، هماهنگی لازم را برای خروج اتباع ایرانی که در آن کشور اقامت دارند به طریق مقتضی انجام داده است.
در بیانیه مقتدی صدر که در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده، آمده است: «باسمه تعالی.. محضر میهمان عرب بزرگوار از کشور‌های (خلیج عربی)، به شما در سرزمین عراق، سرزمیین اولیا و صالحین خوش آمد می‌گویم».
فعال سیاسی و رسانه ای در واکنش به بیانیه مشترک رئیس جمهر چین و عربستان نوشت: از وقتی به چین و روس اطمینان دادیم که با اروپا و آمریکا رابطه گرم نداریم، قدرت چانه زنی ما با چین و روس هم از دست رفت. فقط در توازن قدرت میان غرب و شرق است که ایران می تواند مستقل و مقتدر بماند . این راهبردی است که دولت رییسی آن را نقض کرده است و حال باید پاسخگو باشد .
اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از فعالیت‌ سیاسی که دیروز –دوشنبه- در واکنش به صدور بیانیه آیت‌الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید برای کناره‌گیری از مرجعیت صورت گرفت، صحنه سیاسی عراق را  در شوک و بحرانی بزرگ فرو برده است.
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور بیانیه ای به نشست خبری مقتدی صدر واکنش نشان داد.
اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از فعالیت‌ سیاسی که دیروز –دوشنبه- در واکنش به صدور بیانیه آیت‌الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید برای کناره‌گیری از مرجعیت صورت گرفت، صحنه سیاسی عراق را  در شوک و بحرانی بزرگ فرو برده است.
مقتدی صدر در بیانیه ای کناره گیری خود از صحنه سیاسی عراق را اعلام کرد که پس از آن، هواداران منسوب به جریان صدر اعتراض کردند و سطح تنش ها در برخی از شهرهای عراق افزایش یافته است. در پی این تحولات وزارت کشور ایران اعلام کرد زائران ایرانی تا اطلاع ثانوی به عراق سفر نکنند.
پس از بیانیه کناره‌گیری مقتدی صدر از فعالیت‌های سیاسی در عراق، تجمع‌کنندگان طرفدار جریان صدر به کاخ ریاست جمهوری در منطقه سبز بغداد یورش بردند.
سید مقتدی الصدر، رهبر جریان صدر عراق امروز (دوشنبه) پس از بیانیه مهم آیت‌الله سید کاظم حائری، اعلام کرد که هیچ زمانی ادعای رهبری و مرجعیت نداشته و برای همیشه از فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری می‌کند.
مقتدی صدر رهبر جریان صدر امروز سه شنبه ضمن صدور بیانیه ای از تعویق تظاهرات طرفداران صدر که قرار بود در روز شنبه هفته آینده برگزار شود، خبر داد.
چارچوب هماهنگی شیعی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از پیشنهاد مقتدی صدر رهبر جریان صدر در زمینه برگزاری انتخابات زودهنگام در عراق ، حمایت می کند.
گروه های عراقی به بیانیه چهارشنبه شب رهبر جریان صدر و درخواست از هوادارانش برای ادامه تحصن واکنش نشان دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ