لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال توفان گرد و خاک در ۴ استان هشدار داد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و تشدید آلودگی هوا هشدار سطح زرد صادر کرد.
امروز برای خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی و هشدار نارنجی صادر شده است.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره ورود توده هوای گرم تابستانه و ماندگاری آن تا پایان هفته هشدار سطح زرد صادر کرد.
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به صدور هشدار زرد تندباد و گرد و خاک محلی در استان گفت: تا اواسط هفته آینده احتمال وقوع گرد و خاک محلی و موقتی در خوزستان وجود دارد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از استان دوباره هشدار سطح زرد صادر کرد.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک بویژه در مناطق نیمه غرب و شمال استان از عصر دوشنبه خبرداد.
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز برای ۳۱ استان هشدار سطح زرد آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید طی این هفته پدیده غالب استان است ‌که احتمال وقوع خسارت نیز وجود دارد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع بارش باران و تندباد لحظه‌ای در استان، هشدار زرد را صادر کرد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان در پایان هفته جاری خبر داد.
اهواز- اداره‌کل هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی مواج شدن شمال خلیج فارس، هشدار سطح زرد دریایی صادر کرد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران از عدم وزش باد قابل ملاحظه خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران، تندباد لحظه‌ای و تگرگ هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران - تندباد لحظه‌ای و تگرگ، هشدار سطح زرد را استان صادر کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به مواج شدن شمال خلیج فارس هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار سطح زرد آلودگی هوا در استان تهران خبر داد.
«وزارت بهداشت یک لیست قرمز (کمبود)، زرد (هشدار) و سبز (تامین) دارویی دارد و اکنون این لیست دارویی به رنگ زرد درآمده، یعنی همان مرحله هشدار که فاجعه است و انواع دارو‌ها در این لیست وجود دارند. تقریبا ۷۰۰ قلم کمبود دارویی.» این نکته را مجتبی بوربور، نایب‌رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو می‌گوید و درباره تفاوت کمبود‌های دارویی که از سوی فعالان حوزه دارویی اعلام می‌شود، اما مورد تایید وزارت بهداشت نیست، می‌گوید: «اینطور به‌نظر می‌رسد که وزارت بهداشت در حال انکار کمبودهاست.
در مناطق مذکور رگبار، رعدوبرق و وزش شدید باد پیش بینی می‌شود که احتمال جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و شکسته شدن درختان کهنسال را در پی دارد.
اراک- هواشناسی استان مرکزی برای روزهای پایانی هفته هشدار زرد و نارنجی و پیش بینی وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک اعلام کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ریزش گرد و خاک موقت در استان، هشدار سطح زرد را صادر کرد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز جمعه در برخی استان‌های کشور به علت رگبار باران و وزش باد شدید و گردوخاک هشدار زرد برقرار است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز جمعه در اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان، به علت افزایش دما هشدار زرد هواشناسی برقرار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ