واتس‌اپ مشغول کار روی قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید به‌صورت آفلاین سابقه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنید. با کمک این ویژگی که ظاهراً در دسترس بعضی از کاربران نسخه بتا قرار گرفته است، همچنان امکان استفاده از گوگل درایو وجود دارد، اما این روش دیگر تنها روش جابه‌جایی چت‌ها نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم تراکتور اطمینان می‌دهد که این تیم نسبت به قوانین و مقررات نقل و انتقالات پایبندی کامل داشته است.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب شهاب زاهدی همچنان مشکل گلزنی دارد تا مدافعانش جور آنها را بکشند.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید تیمش هرچه زودتر باید از این وضعیت ناامیدکننده خارج شود.
آندره اونانا، دروازه بان اینترمیلان، معتقد است که بازگشت رافائل لیائو نمی تواند تاثیر چندای در روند بازی امشب داشته باشد.
یک حقوقدان می‌گوید: «بسیاری از سوءرفتار‌هایی که توسط والدین یا اشخاص ثالث ممکن است در حق اطفال صورت بگیرد، نظیر بی‌توجهی، ممانعت از تحصیل، بهره‌کشی اقتصادی و ... که سلامت جسمی، روانی یا اجتماعی طفل و نوجوان را تهدید می‌کند، غیرقانونی بوده و علاوه بر اینکه در قانون برای آن مجازاتی تعیین شده، ممکن است منجر به عزل، ولی (پدر) و انتصاب یک قیّم شایسته برای کودک شود.»
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت تاکنون اقدامات گسترده و دستاوردهای بزرگی داشته است، گفت: برای بیان دستاوردهای دولت نیاز به اغراق و بزرگنمایی نیست.
ریکاردو ساپینتودر بازی با ملوان دست به تغییر در ترکیب خط دفاعی تیمش نمی زند و به نظر می رسد یک بار دیگر عارف غلامی و رافائل سیلوا در کنار هم بازی خواهند کرد.
رئیس جمهوری فرانسه مدعی شد؛ در حال حاضر نیاز فوری ارتش اوکراین دریافت جنگنده نیست.
قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک اعتراف کرد هنوز ماشین جدید ردبول را برای مسابقات 2023 ندیده است.
یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود تاکید کرد که فردا باید برایتون را شکست دهند و به چند برد متوالی دیگر نیز برای بازگشت به روزهای اوج نیاز دارند.
اهر- فرماندار اهر با بیان اینکه گلایه باغداران اهری از افزایش تعرفه سردخانه‌ها را بررسی می‌کنیم، گفت: ظرفیت سردخانه‌های شهرستان اهر جوابگوی نیازهای باغداران نیست.
تیته، مربی برزیل، یک بار دیگر به انتقادات از رقصیدنش با بازیکنان برزیل پس از گلزنی به کره جنوبی پاسخ داد.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برخی وزارتخانه‌ها از جمله صمت، راه و شهرسازی و کار، به علت حجم گسترده برنامه‌ها و حوزه‌ها، یک وزیر نمی‌تواند امور آنها را مدیریت کند لذا نیازمند تفکیک هستند.
کارشناس فوتبال ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیم ملی بتوانند با تمرکز روی فوتبال و استراتژی جدید کادر فنی از سد تیم ملی ولز عبور کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان شاغل در اروپا به تازگی می‌خواهند به بقیه ملی پوشان بپیوندند، گفت: آنها نیاز به هماهنگی دارند تا بتوانند با سایر بازیکنان به وحدت تاکتیکی برسند.
مدافع تیم ملی می‌گوید هدفشان صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی است.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر بتوانند به روند خوب‌شان ادامه بدهند.
ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا، امروز تایید کرد که این باشگاه در تابستان سال بعد نیز نیاز به فعال کردن اهرم مالی برای خرید بازیکن خواهد داشت.
بعد از نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان هزینه و دو سال زمان، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان از نظر سازمان لیگ آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیست.
بعد از نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان هزینه و دو سال زمان، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان از نظر سازمان لیگ آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیست
برترین مدافع از حیث عملکرد تهاجمی در ارسال پاس گل‌ اکنون به دفاع از عملکرد خود و تصمیمی که برای حضور در پرسپولیس گرفته پرداخته است.
عضو هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، با بیان اینکه طرفداران واردات پارچه‎های رومبلی هیچ دلیل منطقی بیان نمی‌کنند، گفت: نیاز پارچه رومبلی کشور حدود ۳۲ میلیون متر مربع در سال است که توسط تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بالا تامین می‌شود.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، کاسمیرو را بازیکن خوبی می داند ولی مطمئن نیست که او به کار یونایتد بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ