با اینکه چندی پیش بسیاری از پلتفرم‌ها فیلتر شده، رفع فیلتر شدند اما حالا کلاب هاوس نیز در کنار بسترهایی چون اینستاگرام و واتساپ و گوگل پلی، به دسته پلتفرم‌های مسدود شده پیوسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه چلسی رسما اعلام کرد که باشگاه فرانسوی ریسینگ کلاب استراسبورگ را با پرداخت 80 میلیون یورو خریداری کرده‌ است.
تیم‌های منامه و کویت کلاب به دیدار نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا رسیدند.
ظریف: ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اجازه ملاقات نداشتم/ هدف طائب از گاندو زدن من بود؛ فکر می‌کرد من نایاک را تاسیس کرده‌ام/ اگر برجام خیانتی بدتر از ترکمنچای است چرا آن را دور نمی‌اندازید؟ دو سال است کاره‌ای نیستیم، اما هنوز به دنبال همان برجام هستند/ تمام مذاکرات را برای رهبری می‌فرستادیم؛ هر وقت می‌خواستند نظر می‌دادند/ اقدامات فعلی که برای مذاکره انجام می‌شود بسیار خوب است. اما این اقدامات برخلاف مصوبات مجلس است
ساعاتی پس از گفت و گوی برجامی «کلاب هاوسی» ظریف کانال تلگرامی حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران نقل او را بازنشر داد.
ساعاتی پس از گفت و گوی برجامی «کلاب هاوسی» ظریف کانال تلگرامی حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران نقل او را بازنشر داد.
محمد جواد ظریف در کلابهاوس گفت: ترامپ می خواست من را در فرانسه ببیند، اما من اجازه ملاقات نداشتم. یکی از سناتورهای نزدیک به ترامپ، در سفری به نیویورک سراغ من آمد و گفت ترامپ از شما برای حضور در کاخ سفید دعوت کرده وقتی به تهران منتقل کردم و گفتم در صورت عدم موفقیت مجازات را می‌پذیرم اما پیام به مراحل عالی نرسید و در سطوح پایین رد شد.
تیم هندبال سپاهان با وجود برتری مقتدرانه مقابل تیم عمان کلاب موفق به صعود به نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا نشد.
آنها از سخنرانان همایش مجازی «گفت‌وگو برای نجات ایران» - در کلاب هاوس – با موضوع براندازی، مجلس موسسان و تدوین قانون اساسی جدید بوده‌اند.
تیم‌های فوتبال چلسی انگلیس و بنفیکا پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.
صابر کاظمی با جدایی از تیم العربی به زودی راهی باشگاه کویت اسپورت کلاب می‌شود.
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدار با بیروت کلاب سخت‌ترین بازی ما است چون برنامه‌ریزی آن‌ها با ما برای این مسابقات، کاملا متفاوت است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر کلاب هاوس خبر داد و گفت: تلاش‌مان بر این است که محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن دارند را برداریم.
با مردم گفتگو کند، خطا‌ها را بپذیرد، بلند گو‌هایی که نفرت می‌پراکنند و مردم را عصبانی می‌کنند کنترل کند، (مثل برخی ائمه جمعه، تیتر‌های روزنامه کیهان را ببینید.) اینستاگرام، واتش‌‍اپ، توئیتر و تلگرام و فیسبوک و کلاب هاووس را رفع فیلتر کنید. لااقل به یکی از احزابی که درخواست مجوز تجمع کرده اند، مجوز بدهید.
شیراز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۷ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و با حضوری شدن مدارس به کلاس هاس درس بازگشتند.
ادن هازارد، ستاره مطرح رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی بلژیک در یک کلاب شبانه دیده شد.
لیست سوم افراد «غیر روان شناس فاقد مجوز» شامل افراد متخلف با پیج‌های جعلی، گروه‌های واتس آپی، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی، کلاب هاوس، سایت‌ها و موسساتی که به طور غیر قانونی در فضای مجازی یا حقیقی درباره روان شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند یا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به سوءاستفاده از مردم و جامعه روان شناسی و مشاوره می‌کنند و به اعتبار و اعتماد رشته لطمه وارد می‌آورند؛ منتشر و اسامی آن‌ها در اختیار مراجع قانونی گذاشته می‌شود.
یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگویی در کلاب هاوس خبرآنلاین با اشاره به نقایص موجود در مفروضات اشتباه در حوزه کلان و استراتژیک و حوزه تاکتیکی در سیاست خارجی گفت: ایران می توانست ضمن رسیدن به توافق بر سر موضوعات مرتبط با برجام مسائل پادمانی را نیز بدون سر و صدا و هیاهو در قالب همکاری ها با آژانس حل و فصل کند.
گروهی از هواداران پورتو بعد از باخت سنگین این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلاب بروژ بلژیک، به همسر و فرزندان سرمربی پورتو حمله کردند.
ارلینگ هالند و برناردو سیلوا نجات‌دهنده‌های منچسترسیتی در مقابل نیوکسل بودند. حالا می‌توان فهمید که چرا پپ به خرید هالند اصرار داشت و نمی‌‌خواهد برناردو را از دست بدهد.
ادی هاو، سرمربی نیوکسل، بعد از تساوی 3-3 مقابل منچسترسیتی از بازیکنانش ستایش کرد و گفت تیم او در مقابل سیتی فوتبالی در کلاس جهانی انجام داده است.
کلاب هاوس از "اتاق" به "خانه" رسید
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن گفت: با توجه به وضعیتی که امروز در بازار مسکن وجود دارد، می‌توان پیش‌بینی کرد که در یک بازه میان مدت و بلندمدت قیمت مسکن خود را به تورم خواهد رساند، اما در کوتاه مدت با توجه به افزایش قیمت‌هایی که در سال‌های گذشته رخ داده، میزان رشد بهای مسکن کمتر از تورم خواهد بود.
یک فعال سیاسی به‌دلیل اظهاراتش در کلاب‌هاوس بازداشت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ