پس از توئیتر،ٖ گوگل نیز اعلام کرد حساب های کاربری که بیش از ۲ سال از آنها استفاده نشده را از ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی حذف می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویژگی که به‌نوعی برای رقابت با هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت طراحی شده است، می‌تواند مقالات رایگان را برای کاربران خلاصه کند.
هتل گوگل بخشی از پردیس جدید Bay View با مساحت 17 هکتاری است که پارسال افتتاح شد و می‌تواند میزبان 4 هزار کارمند باشد. گزارش حاضر می‌گوید حتی در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان به نیروهای این شرکت ارائه می‌شود.
ایجاد یک حساب گوگل با استفاده از یک شماره موقت که توسط برنامه‌هایی مانند burner phone number ارئه می‌شوند امکان پذیر است.
انتقال لیونل مسی به اینترمیامی حتی روی نتایج موتور جست و جوی گوگل نیز تاثیر گذاشته است.
خط‌مشی گوگل برای حساب‌های غیرفعال، اکنون برای حساب‌هایی اعمال می‌شود که حداقل دو سال در همه محصولات این شرکت از آن‌ها استفاده نشده یا صاحب حساب وارد آن نشده است.
طبق رای هیات منصفه دادگاهی در تگزاس، گوگل با استفاده از فناوری پخش از راه دور، حق امتیاز اختراع یک توسعه دهنده نرم افزار را نقض کرده و باید ۳۳۸.۷ میلیون دلار غرامت دهد.
استاد هوش مصنوعی دانشگاه استنفورد و دانشمند ارشد علم داده مایکروسافت تازه‌ترین تحولات فناوری در حوزه هوش مصنوعی را تشریح کرد.
گوگل تصمیم دارد اخبار کانادایی را در پلتفرمش در این کشور مسدود کند.این درحالی است که کمپینی علیه قانون جدید این کشور برای الزام پرداخت حق الزحمه به ناشران اخبار محلی شدت گرفته است.
دادگاهی در روسیه گوگل را به دلیل ناتوانی در پرداخت جریمه های پیشین، دوباره ۴ میلیارد روبل( معادل۴۷ میلیون دلار) جریمه کرد.
طبق اطلاعات وب سایت نت بلاکس ،حداقل ۵ شرکت مخابراتی در روسیه دسترسی به سرویس گوگل نیوز را مسدود کرده اند.
هیات منصفه دادگاه فدرالی در دلاور اعلام کرد گوگل باید برای نقض ۲ حق امتیاز مرتبط با نرم افزارهای صوتی ۱۵.۱ میلیون دلار غرامت به شرکت هلدینگ پتنت «پرسونال آئودیو» پرداخت کند.
به گفته منابع آگاه گوگل مذاکرات اولیه با تهیه کنندگان داخلی را آغاز کرده تا بخشی از تولید موبایل های پیکسل را به هند منتقل کند.
گوگل اعلام کرد دو قابلیت هوش مصنوعی جدید برای آگهی دهندگان ارائه می کند تا به طور خودکار بهترین مکان قرار گرفتن آگهی برای برندها در سراسر سرویس های شرکت های اجتماعی فراهم شود.
مرگ بازیگر سینما و تلویزیون، حسام محمودی و قتل حمیدرضا الداغی شهروند سبزواری از مهم‌ترین جست‌وجو‌های اردیبهشت‌ماه بود.
آمازون و گوگل و دیگر تهیه کنندگان سرویس ابری غیر اروپایی که خواهان برچسب امنیت سایبری اتحادیه اروپا هستند تا داده های حساس را کنترل کنند، فقط باید با یک شرکت اروپایی همکاری کنند.
گوگل از همین امروز تیک‌های آبی تأیید را برای حساب‌های Workspace و حساب‌های شخصی ارائه کرده است، بنابراین در هنگام بررسی ایمیل‌های دریافتی خود، ممکن است با چنین قابلیتی مواجه شوید.
«میشال رحمان» توسعه‌دهنده در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داده که گوگل ظاهراً در یک ایمیل این اشتباه را به اطلاع کاربران رسانده است. این غول فناوری می‌گوید ارسال این مبالغ غیرعمدی بوده است. اگر امکان بازگشت پول وجود داشته باشد، گوگل این کار را انجام داده است، ولی اگر کاربران مبلغ دریافتی را خرج کرده باشند، مشکلی برای حساب آن‌ها به‌وجود نخواهد آمد.
اسفند ماه پر از حادثه بود، تلف شدن پیروز، مرگ شهرام عبدلی و مسمومیت دانش‌آموزان از کلیدواژه‌های حساس در گوگل بود.
گوگل هیچ اقدامی برای حذف یک روش جدید کلاهبرداری که برخی سایتها با استفاده از حساب های تجاری شرکت آمریکن اکسپرس انجام می دهند انجام نداده است.
سناتور مایکل بنت از حزب دموکرات در آمریکا معتقد است تیک تاک باید از فروشگاه های اپلیکیشن گوگل و اپل حذف شود زیرا ریسکی برای امنیت ملی کشور به حساب می آید.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود؟! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود!! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
برخی شواهد بر این دلالت دارند که گوکل‌پلی نحوه شناسایی کشور کاربر را از آی‌پی به فعالیت‌های حساب کاربری تغییر داده و سبب شده است کاربرهای بسیاری از ایران، کوبا و روسیه نتوانند هیچ اپلیکیشنی را از گوگل‌پلی نصب کنند.
در این مطلب نحوه حذف دائمی حساب کاربری گوگل را به شما آموزش می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ