گوگل کسب‌وکار خود را تا حد زیادی بر مبنای موفق‌ترین محصول خود بنا کرده، اما ظاهراً این محصول ممکن است به‌زودی با بحرانی جدید روبه‌رو شود. به گفته خالق جیمیل، فناوری هوش مصنوعی می‌تواند نیاز به صفحات نتایج موتور‌های جستجو را از بین ببرد و این نقطه، دقیقاً جایی است که گوگل بیشترین درآمد خود را از آن کسب می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال العربی در‌ هفته اول لیگ ستارگان قطر برابر سرمربی ایرانی شاغل در این مسابقات قرار خواهد گرفت.
پدر قربانی به‌عنوان، ولی دم و قیم نوه خردسالش به جایگاه رفت و گفت: شهرام به خاطر یک گوشی پسرم را با سنگدلی کشت و زندگی خانواده‌اش را ویران کرد. حالا که او در زندان فوت شده من درخواست دیه پسرم را دارم.
بر اساس نتایج تحقیقات جدید، خوردن بیشتر غذا‌های سازگار با محیط زیست می‌تواند به شما کمک کند زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری داشته باشید.
یک مطالعه تحقیقاتی جدید مطرح کرده است که قدمت کیهان ممکن است ۲۶.۷ میلیارد سال باشد و به این ترتیب برآورد مورد پذیرش کنونی مبنی بر عمر ۱۳.۷ میلیارد ساله جهان را به چالش کشیده است.
عمر دانسی دستیار و برنامه ریز استراماچونی سرمربی استقلال به عضویت فولاد در خواهد آمد.
تاتنهام در آخرین تلاشها برای حفظ هری کین به او وعده داده که در صورت ماندگار شدن علاوه بر افزایش دستمزد، بعد از بازنشستگی به تیم مدیریت باشگاه اضافه خواهد شد.
لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و پیوستن به نیروهای مقاومت و هم چنین نابودی توهمات رژیم صهیونیستی در خصوص تضعیف نیروهای مقاومت، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای مقاومت فلسطین هشدار داد.
با وجود چندین پیشنهاد از باشگاه های مختلف، اما هنوز آینده عمر السومة نامشخص است.
عمر سوما، ستاره تیم ملی سوریه، در اردوی این تیم در ویتنام حاضر نشد.
ورزش بیش‌ترین قدرت را دارد که تعیین کند بقیه عمر خود را چگونه سپری کنید. ورزش کردن شروع بیماری‌های مزمن را تقریبا به طور کلی به تعویق می‌اندازد، اما همچنین به طرز شگفت انگیزی در افزایش و بهبود طول عمر مفید است.
شاید همه ما لذت قدم‌زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های محله کودکی مادر و پدرانمان را تجربه کرده باشیم. اینکه در این پرسه‌زنی‌ها یک همسایه قدیمی را ببینیم و بخشی از گذشته و شیرینی‌هایش مرور شود، اینکه به خانه‌های برجامانده در محله اشاره کنند و بگویند در هر خانه چه کسی زندگی می‌کرد و چه سرنوشتی پیدا کرد.
نتایج تحقیقات نشان داد که انتظار می‌رود که میانگین سن خودرو در سال آینده کاهش یابد زیرا افزایش در دسترس‌بودن و تقاضای جدید باعث افزایش فروش خودروهای جدید به بالای ۱۴.۵ میلیون در سال ۲۰۲۳ می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه ۹ دهه از افتتاح جاده چالوس می‌گذرد؛ گفت: این جاده ظرفیت تردد این حجم از خودرو آن هم با سرعت‌های امروزی را ندارد و باید در آن یک بازنگری جدی صورت بگیرد.
در پی اخبار ضد و نقیض از فرار «عمر البشیر»، رئیس جمهور مخلوع پیشین سودان در پی ناآرامی‌های اخیر در خارطوم، دفتر ژنرال عبدالفتاح برهان خبر منتشر شده از زبان برخی رسانه‌ها را تکذیب کرد.
دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: عمر دولت آقای روحانی با بدنامی و بی‌اعتباری نزد مردم تمام شد و هیچ گونه بهبودی در ترمیم آن اعتمادی که مردم به او داشتند، حاصل نشد.
حال رئیس‌جمهور سابق سودان وخیم شده و در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است.
معاون محیط زیست توضیحاتی درباره چرایی بیماری و عمر کوتاه پیروز ارائه داد.
معاون محیط زیست توضیحاتی درباره چرایی بیماری و عمر کوتاه پیروز ارائه داد.
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت.
عمر ۱۵۰ ساله یا حتی بیشتر؛ حالا گوگل می‌خواهد به این رویا جامه عمل بپوشاند و مدت هاست شرکت "کالیکو" را برای طول عمر انسان و شاید هم غلبه بر مرگ تأسیس کرده است، شرکتی با فعالیت‌هایی کاملاً محرمانه!
توافق آتش‌بس میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، تنها دقایقی پس از برقراری، شکسته شد.
عمر السومه، مهاجم شناخته شده سوریه‌ای با قراردادی یک ساله به العربی قطر پیوست.
روزنامه استاد الدوحه قطر جدایی مهرداد محمدی از العربی را تکذیب و اعلام کرد که عمر السومة جانشین بوپندزا می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ