وزارت خارجه ترکیه امروز به لغو قانون خروج شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست از نواز غزه و برخی شهرک‌ های غیرقانونی در کرانه باختری واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مگر ابعاد بازار فیلترشکن در کشورمان چقدر است؟ این سوالی است که پاسخ دقیقی برایش در دست نیست و چه بسا طراحان تحقیق و تفحص در مجلس هم یکی از فاز‌های این طرح را یافتن پاسخ این سوال تعریف کرده باشند. سوالی که فعلا برای پاسخ دادن به آن ناگزیر از تکیه بر برخی احتمال‌ها هستیم که در وضعیت حداقلی هم، بازاری پر رونق را به تصویر می‌کشند.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی اعلام کرد: میان ترکیه و سوئد برای پیوستن استکهلم به ناتو اختلافاتی وجود دارد؛ در نشست «ویلنیوس» بسته حمایتی چندساله ناتو از کی‌یف تصویب خواهد شد.
پرداخت مطالبات فصل گذشته، شروع تمرینات و اردوی ترکیه از مصوبات جلسه هیئت مدیره پرسپولیس بود.
تخمین جمعیت علویان کاری سخت است و در ترکیه تخمین زده می‌شود که تا ۲۵ درصد جمعیت این کشور پیرو شاخه علویه هستند.
رجب طیب اردوغان عضویت کشور اروپایی فنلاند در ائتلاف نظامی ناتو را پس از تصویب پارلمان ترکیه امضا کرد.
پارلمان ترکیه لایحه مربوط به پیوستن فنلاند به ائتلاف نظامی ناتو را به تصویب رساند.
کمیسیون روابط خارجی مجلس ترکیه فردا لایحه قانونی درباره تصویب پروتکل الحاق فنلاند به ناتو را بررسی خواهد کرد.
رئیس جمهور فنلاند از موافقت ترکیه با تصویب عضویت این کشور در ناتو استقبال کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد: تلاش‌هایی برای بهره‌برداری از فاجعه زلزله برای منافع سیاسی وجود دارد و ما اجازه این کار را نخواهیم داد». اردوغان افزود: امروز قانون اعلام وضعیت فوق العاده برای مدت ۳ ماه را صادر می کنیم و در پارلمان به تصویب می رسد.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
وزیر خارجه سوئد از مانع تراشی های صورت گرفته از سوی ترکیه در خصوص الحاق این کشور به ناتو انتقاد کرد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد شرط تصویب طرح پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو را، استرداد تروریست های ضد دولت آنکارا به این کشور عنوان کرد.
وزیر دادگستری ترکیه امروز برای تصویب پیوستن سوئد به ناتو از سوی کشورش شرط گذاشت.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ابراز اطمینان کرد که عضویت سوئد و فنلاند در ناتو با تصویب ترکیه تکمیل خواهد شد.
​این هواپیما که هنوز موتورش هماهنگ و یکپارچه نشده است، قرار است در سال ۲۰۲۳ اولین پرواز خود را انجام دهد.
لایحه تمدید یک ساله مدت ماموریت نیروهای ترکیه در جمهوری آذربایجان در مجمع عمومی پارلمان این کشور به تصویب رسید.
نخست وزیر فنلاند اعلام کرد کشورهای ترکیه و مجارستان باید هر چه سریعتر درخواست عضویت این کشور در ناتو را  تصویب کنند.
پارلمان ترکیه قانونی را برای مبارزه با گمراه سازی رسانه‌ای تصویب کرد که هر فرد یا نهادی که اقدام به نشراطلاعات کذب نماید به سه سال زندان محکوم خواهد شد.
منابع خبری اعلام کردند که پارلمان ترکیه قانون جرم انگاری نشر اخبار کذب را تصویب کرد.
امروز مطالبی همچون این صنایع متوسط و کوچک مناسب برای سرمایه گذاری است، دلار توافقی در آخرین روز هفته، ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟، سکه ارزان شد، تصمیم مهم بانک مرکزی انگلیس چه بود؟، سرنوشت «میرکارت» ترکیه چه شد؟، مجمع کویر ۱۴۰۱ | چقدر افزایش سرمایه تصویب شد!، امیر مهدی صبایی کیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کابینه رژیم صهیونیستی توافقنامه هوانوردی میان آنکارا و تل آویو را تصویب کرد.
سخنگو و دبیر هیات دولت ضمن تشریح فواید طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از صبر و همراهی مردم با این طرح تشکر کرد و از افزایش نظارتها خبر داد. بهادری جهرمی تاکید کرد: هیچ کالای اساسی در کشور با کمبود مواجه نیست و توزیع این کالا‌ها نیز در مراکز عرضه بدون مشکل ادامه خواهد داشت.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز قوه مقننه بر ابزار نظارتی خود تکیه کردند که به موجب آن چندین طرح تحقیق و تفحص مورد تصویب قرار گرفت تا روند اجرای قانون از سوی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین بر عملکرد وزیر جهاد کشاورزی نیز انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ