ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار تهران گفت: سرقت لوله‌های آب در تهران را نه تکذیب می‌کنم نه تایید و باید بررسی کنم.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچ گونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافقیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل، ایراداتی به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
قرچک- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک با تائید خبر فوت شش نفر در قهوه خانه ای در این شهرستان گفت: فوتی ها شامل دو خانم و چهار آقا و همگی از اتباع هستند و علت حادثه گازگرفتگی است.
«حسین سبزواری» بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: «متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است. اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به‌رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.»
ند پرایس تاکید کرد که رابرت مالی با مقامات عمانی مشورت می‌کند، اما علت مطرح شده توسط نماینده مجلس ایران برای سفر سلطان عمان را رد کرد.
با تایید اریک تن‌هاخ، منچستریونایتد یک دروازه‌بان جدید به خدمت می‌گیرد. اما علت اضافه شدن یک گلر به فهرست بازیکنان یونایتد چه بوده است؟
گزارش آسوشیتد پرس می‌افزاید: هیات ایران در سازمان ملل متوقف شدن این مذاکرات را تایید کرد اما هیچ توضیحی در این باره نداد. در بیانیه هیات ایران در سازمان ملل آمده است که «مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی پیش از تحولات اخیر در ایران و به دلایل متعددی متوقف شد». عربستان سعودی به درخواست ارائه توضیحاتی در این باره پاسخ نداد.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رئیس جمهور هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی در نامه‌ای ضمن تشکر از نمایندگان اعلام کرد که به دلیل استقبال از نخست وزیر ارمنستان نتوانسته در جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یابد.
درپی اتفاق ناگواری که برای مرحومه مهسا امینی رخ داد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مامور بررسی این حادثه و گزارش آن شد. رئیس مجلس پیش از این تاکید کرده بود: «ما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا علت حادثه روشن و شفاف شود و آن نیز به صورت رسمی اعلام شود، هیچ شکی در این نیست.»
مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جمع بندی علت فوت مرحومه مهسا امینی به تایید یک کمیسیون ۱۹ نفره از پزشکان رسیده است.
در سایر پرونده‌ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می‌دهد، اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با ۱۹ پزشک در تخصص‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و ...) تشکیل شد که تنها ۵ نفر آن‌ها شاغل در سازمان ما بودند.
«بدیهی است بدون دعوت و حضور پزشکان عالیقدر و معتمد، در جلسات کمیسیون بمنظور بررسی علت مرگ فرزندمان، به جهت نوع برخوردهای اولیه پزشکی قانونی که جزییات آن به اطلاع ریاست محترم دادسرای جنایی رسیده است، اعلام می‌داریم که «به هیچ وجه» نظریه پزشکی قانونی مورد تایید ما نخواهد بود.»
قالبیاف رئیس مجلس گفت: این اتفاقی که برای مهسا امینی و فرزندی از فرزندان این سرزمین رخ داد یک حادثه تلخ بود و همه ما ناراحت شدیم و با صراحت اعلام کردیم حتما این موضوع را رسیدگی خواهیم کرد.
عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس گفت: بنده اعلام کردم که باتوجه به اینکه ایشان به خاطر عمل جراحی که سال ۸۶ در بیمارستان میلاد روی مغزشان انجام شده، مصرف دارو داشته‌اند، گفتم که احتمالا دلیل خونریزی مصرف این دارو‌ها بوده است. این نظر خودم بود نه پزشکی قانونی. چراکه من جایی خواندم و از پزشکان هم سوال پرسیدم که گفتند، می‌تواند به این علت باشد. من نه تایید کردم و نه رد کردم.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
فوت مهسا امینی تأیید شد/ دستور رئیس‌جمهور به وزیر کشور برای بررسی فوری و دقیق ماجرا/ وزیر کشور: علت دقیق فوت را اعلام می‌کنیم/
در مرز‌های جنوبی، آن‌ها که مطمئن شده‌اند امکان بازشدن مرز وجود ندارد و دسته‌ای که از ازدحام و گرمای مسیر خسته شده‌اند ولی همچنان اشتیاق و اصرار به ادامه مسیر خود دارند، عازم غرب کشور و مرز خسروی می‌شوند؛ این تغییر مسیر را فروشندگان بین‌راهی نزدیک به کرمانشاه و در فاصله کرمانشاه تا سرپل‌ذهاب هم به چشم دیده و تایید می‌کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تایید اختلال در ارائه سرویس‌های اینستاگرام گفت: علت اختلال اینستاگرام در ایران قطع لینک اختصاصی وزارت ارتباطات بود.
حسین دهباشی پس از ادامه پیدا کردن پرونده‌ی شکایت از خودش به خاطر یک ادعا درباره‌ی علت درگذشت سیداحمد خمینی، ضمن تاکید بر اینکه ادعایش اشتباه بوده، عذرخواهی کرد.
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ