حضور در دو تیم بزرگ برای رشید مظاهری سرانجام خوبی نداشت. منظورمان استقلال و سپاهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
شرکت های بورسی به دلایلی سهام خود را دوباره خریداری می نمایند که قوانین این سهام و شرایط حاکم بر آن مورد توجه بسیاری از سهامداران در مجامع قرار گرفت.
علی سامره، مهاجم درخشان سال‌های دور استقلال، بعد از سال‌ها دوری دوباره در جمع آبی‌ها حضور پیدا کرد.
جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر گفت: فیفا فاسد است و میزبانی های جام جهانی به شکل درستی انتخاب نمی‌شود، مگر ما چه چیزی کمتر از یونان و یا مصر داریم.
چند سالی است که موضوع واگذاری سهام خودروسازان مطرح می باشد اما این اتفاق رخ نداده است. خبرنگار نبض بورس از مجید عشقی رئیس سازمان بورس درباره واگذاری خودروسازان پرسیده است. این واگذاری به کجا رسید؟
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۳۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۹۴۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
یک شرکت دانش بنیان حوزه پزشکی اروپایی نوشته بود که ادعا دارد می‌توانند به کمک کپسول‌هایی با کمک جنین مادر و اسپرم پدر بچه، عمل لقاح مصنوعی را همراه با اصلاحات ژنتیکی طوری انجام دهند که نوزاد به جای رشد در شکم مادر، در کپسولی خاص روز‌های شکل گیری اش را سپری کند و به سلامت به دنیا بیاید و البته دارای ویژگی‌های ژنی خاص باشد.
نشریه کانورسیشن درباره بمب‌های ترموباریک می‌نویسد: «تأثیر بمب‌های ترموباریک یا بمب‌های خلاء، شبیه به نفس عمیق کشیدن قبل از غوطه‌ور شدن در آب است. البته تصور کنید که تمام اکسیژن فوراً از بدن شما خارج می‌شود. وقتی دوباره سعی کنید نفس بکشید. به جای اینکه آب سرد ریه‌های شما را پر کند، ذرات سمی و قابل اشتعال شروع به کشتن شما از درون می‌کنند.»
لیگ قهرمانان پس از وقفه‌ای طولانی مدت دیگر امشب از سر گرفته می‌شود تا هیجان دوباره به فوتبال اروپا برگردد.
این برنامه با مشارکت ۳۰ متخصص سلامت و از سوی الیور زولمن، یک پزشک ۲۹ ساله که خود را «دکتر جوانسازی» می‌نامد، رهبری می‌شود. به گفته این تیم، بدن جانسون امسال با هزینه‌کرد ۲ میلیون دلار می‌تواند در مسیر کشف راز تغییر سن قرار بگیرد.
بازار به نواحی حمایتی نزدیک می شود و دوباره افزایش خرید حقوقی شکل گرفته است.
شاخص‌های عمده سهام آسیا و اقیانوسیه پس از رشد وال استریت، افزایش یافتند زیرا جدیدترین داده‌ها در ایالات‌متحده امیدواری‌ها را دوباره تقویت کرد که سیاست‌های پولی فدرال رزرو کارآمد است و می‌تواند منجر به کاهش بیشتر سرعت افزایش نرخ بهره شود.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره دیدار خبرساز خود با برانکو ایوانکوویچ در عمان واکنش نشان داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان درباره توران و آذر توله یوزپلنگ‌های پیدا شده در منطقه حفاظت شده توران شاهرود هم گفت: این توله‌ها درحال تغذیه دستی هستند و شرایط رشد خوبی دارند.
بارسلونا در دیداری که باید پیروز می شد، در نهایت مقابل اینتر 3-3 مساوی کرد. اینتر با یک برد دیگر راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می شود و بارسا مثل سال قبل به لیگ اروپا خواهد رفت.
کارآفرین مشهور و میلیاردر آمریکایی، پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خود را برای خرید شبکه اجتماعی توئیتر دوباره مطرح کرد.
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برپایی نمایشگاه «سلامی دوباره به آفتاب» با اجرای زنده آئین سوگواری اقوام ایلام ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ در کاخ گلستان خبر داد.
خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز در برنامه سلام صبح بخیر صحبت عجیبی درباره علی دایی و نحوه پاسخ دادن او به پیشنهاد تیم ملی مطرح کرد.
بازار سهام پس از تعطیلات در حالی با تقویت حجم و ارزش معاملات سهام روبرو بود که تحت تأثیر اخبار برجامی، گروه بانک‌ها و خودرویی‌ها را لیدر بازار در روزهای فرسایشی خود قرار داده است.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، معتقد است کار ارلینگ هالند در لیگ برتر سخت است.
مدیرعامل فرابورس ایران به جلسه اخیر سازمان خصوصی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی که برای تعیین‌تکلیف عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها برگزار شد، اشاره کرد و گفت: برخی مراحل برای تکمیل فرآیند عرضه سهام، باقی‌مانده که اگر به صورت منظم پیش برود، طی هفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آتی شاهد درج نماد و عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در بازار پایه فرابورس هستیم
امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ قرار است دو نماد شپنا و شتران به لحاظ تکنیکالی مورد تحلیل واقع شوند تا مشخص گردد که کدام یک از این دو نماد پالایشی در موقعیت بهتری قرار دارد.
در هفته‌ای که شاخص بورس کاهشی بود، سهامداران حقیقی پول کمتری از بازار سرمایه خارج کردند که این موضوع می تواند امیدواری برای آینده معاملات بازار سهام باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ