شرکت های بورسی به دلایلی سهام خود را دوباره خریداری می نمایند که قوانین این سهام و شرایط حاکم بر آن مورد توجه بسیاری از سهامداران در مجامع قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش بینی می شود در معاملات روز چهارشنبه تک سهام هایی که موج اصلاحی خود را پایان دادند با تقاضا مواجه شوند.
بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است.
بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است.
بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبریز به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبریز در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام کچاد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد کچاد در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شتران به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شتران در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فارس در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پالایشی یکم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پالایشی یکم در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی و گپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نمادهای فملی و گپارس در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام دارایکم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد دارایکم در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پلاست به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پلاست در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پلاست به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پلاست در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سکارون به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سکارون در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وپویا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وپویا در روزهای آینده بورس است.
رییس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: این سازمان هم اکنون در حال بررسی واگذاری ۲۰ شرکت دولتی مانند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با رویکرد مدیریت پاداشی است.
بررسی قیمت سهام در بورس تهران بیانگر آن است که در سال جاری قیمت ۷ سهم زیر ۱۰۰ تومان می‌باشد. در بین این ۷ سهم یک غول بورسی و یک بانک دیده می‌شود.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور بررسی گزارش عملکرد و ارائه صورت‌های مالی شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
عسل یک تسکین دهنده طبیعی با چسبندگی بالاست که قادر است سطح غشای مخاطی تحریک شده را بپوشاند و آن را تسکین بدهد. به دلیل وجود آنزیم‌های طبیعی در عسل این ماده خاصیت ضد باکتریایی دارد. این مسئله موجب کوتاه‌تر شدن دوره سرفه‌هایی می‌شود که ریشه در مشکلات باکتریایی دارند.
در هفته‌ای که شاخص بورس کاهشی بود، سهامداران حقیقی پول کمتری از بازار سرمایه خارج کردند که این موضوع می تواند امیدواری برای آینده معاملات بازار سهام باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ