با اعلام فیفا، ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس با دفاع از نمایش تیمش می‌گوید تغییری در این شیوه نخواهد داشت.
اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
با وجود وعده‌های موجود اما مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز پابرجا است و شاید در آینده‌ای نزدیک دوباره شاهد ایجاد حواشی در این خصوص باشیم.
شوک بزرگ به مدافع چپ سابق پرسپولیس و استقلال، در حالی که او همراه با تراکتور تمرین می‌کند.
طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، میلان دیگر تمایلی برای جذب مهدی طارمی ندارد و احتمالا مهاجم فیورنتینا را برای تقویت خط حمله خود جذب خواهد کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بوندسلیگا دیگر ستاره های زیادی ندارد و خرید هری کین به افزایش سطح این لیگ کمک خواهد کرد.
هوادار احساس نگرانی می‌کند و مقابل در باشگاه تجمع می‌کند، آنوقت کسی در باشگاه نگران نشده که بیاید یک سری به تمرینات بزند و یا حداقل یک تماس خشک و خالی با بازیکنان بگیرد
مهدی طارمی در اولین جلسه تمرینی تیمش در هفته جدید حاضر شد.
با صحبت‌های رد و بدل شده میان علی خطیر و جواد نکونام، شرایط استقلال رو به بهبودی می‌رود؛ حالا همه قرار بر اتحاد گذاشته‌اند.
مادر دله آلی حرف های پسرش در مصاحبه با گری نویل و اتهاماتی که زده بود را از اساس تکذیب کرد.
این مرجع تقلید شیعیان بیان داشتند: نباید به دنبال این باشیم که سنی را شیعه و شیعه را سنی کنیم. تقریب با حفظ تمام مذاهب است؛ لانّ ما یجمعنا اکثر مما یفرقنا. مشترکات را بیان کنید و مفترقات را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی بیان کنید و بحث کنید. نباید در میان عوام به بیان مختلفات بپردازید. بنابر این دقت کنید که در تقریب اصول مذهب حفظ شود. نه چیزی کم شود و نه چیزی اضافه گردد.
عبدالرزاق حمدالله، ستاره مراکشی الاتحاد عربستان، همچنان به درخشش خود در لیگ حرفه‌ای عربستان ادامه می‌دهد.
فدراسیون جهانی فوتبال بزودی کشور مراکش را بعنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی می کند.
بعد از انتشار اخباری درباره تلاش بارسلونا برای جذب سفیان امرابط، این ستاره مراکشی پیامی اینستاگرامی منتشر کرد که به عنوان سیگنال مثبت او به باشگاه کاتالان ارزیابی شده است.
یک روزنامه ایتالیایی اعلام کرد احتمال انتقال حکیم زیاش از چلسی به میلان کاهش پیدا کرده، مگر آنکه روسونری حاضر شود او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در واکنش به این موضوع که ایستگاه‌های میانی شرق و غرب می‌تواند محیط‌زیست را تهدید کند، می‌گوید که این ایستگاه‌ها، موضوعی را به خطر نمی‌اندازد: «اگر به کشور‌های مرکزی اروپا سفر کنید متوجه می‌شوید MRF‌ها داخل شهر هستند. وسط شهر میلان این مراکز راه‌اندازی شده و نه بویی دارد نه مشکلی. مهم تجهیزاتی است که در این ایستگاه‌ها به‌کار گرفته می‌شود.»
سرمربی پیشین تیم ملی مراکش نسبت به برکناری‌اش از هدایت این تیم آفریقایی در آستانه جام جهانی ابراز ناراحتی کرد.
انتشار رنکینگ تیم‌های ملی از سوی فیفا، بدشانسی آرژانتینی‌ها و البته کار فوق‌العاده مراکش طی یک سال اخیر را ثابت می‌کند.
دو بازیکن اسطوره‌ای فوتبال انگلیس، به بحث و جدل در خصوص صحنه جنجالی نیمه اول پرداختند؛ یکی اعتقاد به پنالتی داشت اما دیگری نه.
تیم ملی فرانسه توانست با برتری مقابل مراکش به جمع تیم‌هایی اضافه شد که توانستند برای دو بار متوالی به فینال جام جهانی راه پیدا کنند.
تیم ملی مراکش در حالی به تاریخ‌سازی خود در جام جهانی ادامه می‌دهد که از حمایت حداکثری در قطر برخوردار است.
الدعایه معتقد است که دروازه‌بان مراکش نه تنها در بازی با اسپانیا بلکه در همه بازی‌ها مرد اول تیمش بوده است.
ادن هازارد گزارشات مربوط به درگیری اش با کوین دی‌بروینه و یان فرتونگن در رختکن بلژیک پس از شکست برابر مراکش را رد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که «نیما شفق دوست» حدود ۳ هفته پیش به علت اینکه توسط سگ گاز گرفته شده، به یکی از مراکز درمانی ارومیه مراجعه و سپس از ادامه درمان در بیمارستان خوداری کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ