اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۲۱۶ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان طی ۹۰ روز اخیر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه اعلام کرد.
کمیته انضباطی با صدور آرای مختلف، باشگاه استقلال و دستیار ساپینتو را جریمه کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور احکامی آقای علی اکبر احمدیان و علی شمخانی را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی و مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
آرای باشگاههایی که الزامات صدور مجوز باشگاهی را رعایت نکرده اند، توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد.
به گفته کنعانی در حالیکه موضوع بدحالی دانش آموزان در دست پیگیری قرار دارد و تیم های تخصصی وزارت بهداشت نیز تحقیقات میدانی و علمی خود را با جدیت ادامه می‌دهند صدور قطعنامه توسط پارلمان اروپا و تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان مایه تعجب است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت شاعر شیرین‌سخن آقای میرزا حسین کریمی را تسلیت گفتند.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را در خصوص دو پرونده صادر کرد.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
رحیمی با تاکید بر جایگاه مهم کارشناسان رسمی، گفت: کارشناسان رسمی دادگستری بازوی توانمند دستگاه قضایی هستند و احقاق حق و عدالت در صدور آرای قضایی مستلزم نظرات تخصصی کارشناسان رسمی است.
رئیس دیوان عالی کشور فلسفه وجودی برگزاری جلسات آموزشی نقد و تحلیل آرای مراجع قضائی را جلوگیری از اطاله دادرسی، ارتقای سطح علمی قضات، اتقان آرای قضائی و جلوگیری از صدور آرا متناقض عنوان کرد.
معاون اول قوه قضاییه، در جلسه شورای معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران، گفت: تشخیص صدور آرا با قاضی است.
اگر جناب میرسلیم قوه قضاییه و دستورالعمل اجرایی کار قوه قضاییه یعنی آیین دادرسی به رسیدگی‌های قضایی را قبول دارند پس چرا از اعدام ظرف ۵ تا ۱۰ روز صحبت می‌کنند؟ و همین گفته و خواسته ایشان به صدر اخبار داخلی و خارجی کشیده شد. بگذریم که قوه قضاییه متاسفانه آیین دادرسی محکم خود را در قضایای فعلی رعایت نکرد و شتاب در رسیدگی و اجرای حکم به اساس عدالت مورد نظر قوه قضاییه خدشه وارد می‌کند.
جلیل محبی، عضو هیأت علمی مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: دو طرف «یا» (در قاعده حقوقی) باید یک چیز باشد، ارعاب نمی‌تواند موضوع جرم باشد، چون «فعل» است، جان، مال و ناموس «موضوع» است. ارعاب همان قانون قبلی است ماده ۱۴۴ در کنار ماده ۲۷۹ تصویب شده شما نمی‌توانید ماده ۲۷۹ را کنار بگذارید البته آقای برهانی کوتاه آمدند نگفتند «لاخافة الناس».
رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: قضات خوش‌ذوق و خلاق دادگستری استان در ۷ماه ابتدایی امسال با صدور ۲۶رأی جایگزین حبس در جهت تجهیز کتابخانه‌های استان با ارزش یک‌میلیارد ریال اقدام شایسته‌ای انجام داده‌اند. این قضات فرهیخته به‌جای صدور آرای مجازات حبس که دارای آثار بسیار مخربی هستند، رأی به خرید کتاب و تجهیز کتابخانه‌های استان دادند.
اداره کل حقوقی قوه قضاییه با صدور نظریه مشورتی، امکان حذف هویت قضات در آرای صادره را بررسی کرد.
رئیس مجلس با صدور پیامی درگذشت شاعر خوش‌قریحه و چهره ماندگار و برجسته ادبیات آیینی مرحوم آقای سید رضا موید خراسانی را تسلیت گفت.
سخنگوی جبهه اصلاحات تصریح کرد: با توجه به صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده آقای تاجزاده به دادگاه تصمیم گرفته شد با رئیس قوه قضائیه مکاتبه و نگرانی‌های موجود در رابطه با این موضوع به ایشان منعکس شود.
رضا پورحسین گفت: «جناب آقای دکتر قالیباف، طرح تنی چند از نمایندگان مجلس درباره صدور مجوز خدمات روانشناسی و مشاوره با گرایش دینی و اسلامی توسط حوزه علمیه، طرحی «غیرمنطقی و ناپخته» است. لطفا نظر اساتید روانشناسی، روسای دانشکده‌های روانشناسی و انجمن‌های علمی را «حضورا» جویا شوید.»
رضا پورحسین گفت: «جناب آقای دکتر قالیباف، طرح تنی چند از نمایندگان مجلس درباره صدور مجوز خدمات روانشناسی و مشاوره با گرایش دینی و اسلامی توسط حوزه علمیه، طرحی «غیرمنطقی و ناپخته» است. لطفا نظر اساتید روانشناسی، روسای دانشکده‌های روانشناسی و انجمن‌های علمی را «حضورا» جویا شوید.»
با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیرعامل ساپکو، مدیرعامل شرکت تام و جمعی از مدیران ارشد صنعت خودرو کشور از دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت تام در حوزه برق و الکترونیک خودرو رونمایی شد.
به حکایت آرای منتشره در جراید کثیر الانتشار کشور خانم جوانی از خطه زاینده رود به هر دلیل در راستای استیفای حقوق حقه فطری خویش بمنظور ثبت نام اخذ گواهی نامه رانندگی موتور سیکلت به راهنمایی و رانندگی اصفهان مراجعه می نمایید. نیروی انتظامی شاید با بیان اینکه ثبت نام گواهی نامه برای خانمها ممکن نیست. از ثبت نام نامبرده امتناع می نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ