اداره کل حقوقی قوه قضاییه با صدور نظریه مشورتی، امکان حذف هویت قضات در آرای صادره را بررسی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این گروه صنعتی، ضمن ارایه راهکارهای اصلی خروج از زیان دهی، حذف قیمت گذاری دستوری را مهم ترین عامل در دستیابی به این هدف دانست.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی تصمیماتی درباره راهکارهای پایدارسازی خدمات، تقویت حفظ حریم خصوصی و حفظ داده‌های کاربران اتخاذ کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی و کاهش التهاب بازار اجاره بها باید در میان مدت و بلندمدت ریشه‌های مختلف افزایش قیمت مسکن را کنترل کنیم.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
از سال ۱۴۰۰ هم زمان با تصویب و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، قرار بر این بود تا شبکه بانکی آستین همت را بالا بزند و بسته ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی برای تامین مالی این قانون را در سال ۱۴۰۰ به صورت تسهیلات ارائه کند.
وزیر اقتصاد در میزگرد بانک توسعه اسلامی راهکارهایی عملیاتی برای تسهیل در انتقال دانش، استفاده از بخش خصوصی و تامین مالی موثرتر پروژه‌ها از سوی بانک توسعه اسلامی ارائه داد.
رییس اداره پیشگیری ازناهنجاری‌ها وارتقاء سلامت بازارسرمایه سازمان بورس واوراق بهادار ازاتخاذ راهکارهای پیشگیرانه مربوط به تخلف برخی ازناشران اوراق بهادار با موضوع عدم پرداخت سودسهام خبر داد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: ترمیم تیم اقتصادی دولت، اعمال سیاست‌های انقباضی بر بودجه، تقویت روابط بین‌المللی و کمک به رشد تولید در بخش خصوصی از جمله راهکارهای مهار تورم است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس راهکارهایی را برای تحقق شعار سال ارائه داد و بر ضرورت جلوگیری از ارائه ارز در بازارهای غیررسمی و حفظ ارزش پول ملی تاکید کرد.
استفاده از نقدینگی موجود در اقتصاد با بسترسازی مناسب از طریق ابزار‌های نوین بازار سرمایه و تکیه بر تامین مالی پروژه‌ای، علاوه بر هدایت نقدینگی به سمت تولید موجبات مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد نیز فراهم خواهد شد.
در جلسه ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور راهکارهای لازم جهت تامین مالی ۸۶ طرح اضطراری برای تامین آب شهرهای دارای تنش اتخاذ شد.
در دیدار معاون اول رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با رئیس‌جمهور بلاروس زمینه های اجرای هرچه سریع‌تر توافقات فیمابین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبود منابع ، مولدسازی دارایی های موجود را راهکاری برای تأمین منابع مالی پروژه ها برشمرد.
رشت- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تهاتر اموال مازاد در گیلان برای تامین اعتبار پروژه پل ورودی فومن راهکاری سازنده است، گفت: این موضوع پیگیری و عملی می شود.
برای بسیاری این سوال مطرح شد که اگر برنامه دولت برای رفع کسری بودجه، استقراض از بانک نیست پس چه راهکاری مد نظر دارد؟ به هرحال با توجه به تحریم امکان افزایش درآمد‌های نفتی و صادراتی وجود ندارد و عامل رفع بی پولی دولت باید در داخل جستجو شود
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت صیانت از سلامت نظام اداری، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها، حضور سرزده در ادارات و ارتباط بی‌واسطه با ارباب رجوع را از جمله راهکارهای تامین سلامت اداری دانست.
رئیسی گفت: تلاش مضاعف مسئولان اجرایی، اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور و رفع مشکلات و انجام پیش‌بینی لازم برای تامین به موقع نیاز‌های کشور را از جمله راهکار‌های موثر برای مقابله با دشمن است.
راهکاری که به منظور حفظ آرامش‌خاطر سهام‌داران و تضمین بازدهی آنها توصیه می‌شود، انتشار اوراق «اختیار فروش تبعی» از سوی شرکت‌های بورسی است که در ایران با نام «بیمه سهام» شناخته می‌شود. در این مطلب به تمام سوالات پیرامون بیمه سهام پاسخ داده شده است.
رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «ملت طاقت گرانی و هزینه‌های بیشتر را ندارند»، گفت: دولت باید راهکاری به مردم برای تامین هزینه‌های زندگی‌شان نشان دهد بعد ما از هر جراحی اقتصادی و نظام عادلانه‌ای حمایت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ