خربزه و طالبی را با مواد غذایی چرب، سنگین و یا فست فود مصرف نکنید. در این صورت، حجم معده شما پر شده و باعث اختلالات گوارشی می‌شود. غذاهای چرب، دیر هضم بوده و ترکیب آن با این دو میوه چندان مناسب نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته وضعیت بازیکنان رای خود را درباره شهاب طالبی و باشگاه کراپ الوند اعلام کرد.
مهدی جاوید ، شهاب طالبی ، علی احسانی ، مهدی دهقان‌نژاد و امیررضا کهزادی قادر به همراهی تیم‌های خود نیستند.
روز نخست از سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان با کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران و در رشته ووشو آغاز شد.
عمادی متذکر شد: میوه به ویژه در فصل تابستان نباید از سبد خانوار حذف شود و میوه‌هایی نظیر هنداونه و طالبی باید به صورت مداوم در گرما مورد استفاده قرار گیرند.
خوردن میوه‌هایی مانند گرمک، طالبی، خربزه، موز و سیب زمینی حاوی پتاسیم هستند، در فصل گرم تابستان توصیه می‌شود، زیرا نیاز بدن به آب را در گرما تامین می‌کنند.
مصرف میوه‌های پرپتاسیم از قبیل کیوی، پرتقال، موز، طالبی، گرمک، زردآلو، خربزه، شلیل، انار و خرمالو به کنترل فشار خون کمک می‌کند.
جدال لفظی حامد طالبی و سپهر خلجی، باعث اخراج طالبی شد.
دسر‌های مخملی از جمله دسر‌های بسیار خوشمزه و شیک برای پذیرایی هستند.
طی حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، حامد طالبی به عنوان سرپرست دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
عادل طالبی کارشناس حوزه کسب و کار‌های اینترنتی نوشته است: «چرا هیچ یک از پشتِ سری‌ها هیچ واکنشی (در حد ابرو بالا انداختن حتی!) نشان ندادند؟ یعنی هیچ‌یک از این چند نفری که پشت سر این دانشمند فرهیخته و گرامی نشسته‌اند و احتمالاً جزو یک درصد دانشمندان جهانی (که من نفهمیدم یعنی چه) هستند نمی‌دانند پایتون چیست؟»
پیمان طالبی مجری صدا و سیما یک استوری جدید منتشر کرده و در آن از هیات مدیره باشگاه استقلال انتقاد کرده است.
پیمان طالبی مجری استقلالی صدا و سیما یک استوری جدید منتشر کرده است.
در اوایل هفته جاری، انتشار ویدئوی کوتاه از برنامه هفت، صدا و سیما جنجال‌سازی گسترده‌ای را به همراه داشت. در این ویدئو، ابوالقاسم طالبی نویسنده و کاگردان، در برنامه هفت تلویزیون مهمان بهروز افخمی بود. او طالبی، با لحنی تمسخرآمیز و قابل تأمل از رابطه «یائسگی» زنان سینماگر ایرانی و تبدیل شدن آن‌ها به معترض نهاد‌های رسمی سخن می‌گوید
روزنامه فرهیختگان نوشت: این افراد اگر می‌بینند با هربار حرف زدن‌شان بخشی از جامعه را دچار التهاب می‌کنند، حداقل «کمتر حرف زدن» یا اصلا «حرف نزدن» را تمرین کنند تا بلکه آرامش جامعه کمتر زیر سایه تهدید این افراد قرار بگیرد و امنیت ملی کشور به مخاطره نیفتد.
پیمان جبلی رئیس صداوسیما گفت: در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای را پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود.
آورده طالبی و برنامه هفت افخمی، چنین بوده است: «نفرت‌افکنی و تنش‌افروزی در جامعه.» زبان و کنش آن‌ها، بازی در زمین جریانی است که خواستار تداوم ناآرامی‌ها در کشور است. جریانی که بازگشت وضعیت عادی به کشور را باختی برای خود می‌پندارد. سخنان طالبی و خنده افخمی، تنها و تنها آب در آسیاب طرفداران تداوم بی‌ثباتی می‌ریزد.
پخش این سخنان در صدا و سیمائی که قرار بود دانشگاه شود باعث تاسف است.. این سخنان سخیف در مورد زنان و دخترانی که الهام بخش جهانیان بوده و هستند را بشدت محکوم می کنیم.
مصرف پتاسیم باید در این بیماران محدود شود. مواد غذایی شامل سیب زمینی، کدو حلوایی، اسفناج، قارچ، موز، کرفس، کلم، هویج، آلو، هندوانه، توت فرنگی، پرتقال، زردآلو، خربزه، گرمک، طالبی، نارنگی، گوجه فرنگی، کشمش، مغز‌هایی مانند پسته، فندق و ... حاوی پتاسیم زیادی هستند.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ عوارض صادرات گوجه فرنگی و سیب زمینی ۷۰ درصد و هندوانه، خربزه، ملون، طالبی و پیاز ۱۰۰ درصد افزایش یافت.
عوارض صادراتی محصولات جالیزی پیاز، سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، هندوانه، خربزه، ملون و طالبی در سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد.
پرتقال، لیمو ترش، نارنج، نارنگی، توت فرنگی، سیب، خربزه، طالبی، انار و سبزیجات سبز تیره همچون اسفناج و سبزی خوردن، انواع فلفل از جمله فلفل دلمه‌ای، شلغم، لبو و پیاز را در روز‌های آلودگی هوا مصرف کنید.
سرمربی تیم تفنگ کشورمان گفت: نزدیکی بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک در برنامه‌ریزی‌های ما مشکلی ایجاد نمی‌کند.
فرشید طالبی می‌گوید امیدوار است بازی فنی و جذاب حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس را بپوشاند.
سید قاسم باشنده روستای زمان کور پنجشیر است، طالبان دستانش را بسته اند و او را دشنام میدهند. قلم سید قاسم هنوز در جیبش دیده میشود، خاموش است و فقط به بی ادبی طالبی که سلام در دست دارد خاموشانه نگاه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ