طی حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، حامد طالبی به عنوان سرپرست دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از برنامه وزارت بهداشت برای تاسیس مراکز نوآوری تخصصی سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.
سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس نگرانی وجود ندارد اعلام کرد که وامی که اخیرا این باشگاه دریافت کرده، با مجوز سازمان خصوصی‌سازی بوده است.
سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی در حفظ محیط زیست گفت:۴۰۶ دشت کشور درگیر فرونشست و ۲۳ استان گرفتار گرد و غبار است
سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اظهار نظر در مورد بررسی‌های ارزیابی اثرات محیط‌زیستی از پتروشیمی میانکاله با رویکرد تخصصی و دقیق انجام می‌گیرد.
سرپرست دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی و اجرایی در میانکاله ادامه دارد، گفت: شواهد نشان می‌دهدسرمایه گذاران پروژه افراد با نفوذی هستند.
در حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پدرام جدی به عنوان سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
مدیرکل دفتر مشترک امور فدراسیونهای ورزشی از معرفی سرپرست فدراسیون چوگان طی چند روز آینده خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در حکمی علیرضا نورمحمدی را به عنوان سرپرست دفتر ریاست و هماهنگی امور استان ها منصوب کرد.
مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در راستای کمک به تأمین مسکن مناسب، مبلغی به عنوان ودیعه مسکن پرداخت می‌شــود، اعلام کرد که در سال گذشته اولین اعتبار دفتر در تابستان ۱۴۰۱ به مقوله تامین کمک ودیعه مسکن بانوان اختصاص یافت که در مجموع اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان را شامل شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت دخانیات ایران در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور سرپرست دفتر حفاظت و حمایت، سرپرست دفتر ممیزی و حدنگاری و چند تن از مشاوران این سازمان را منصوب کرد.
طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور، سرپرست دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری‌محیط زیست منصوب شد.
رویا حبیبی باحکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان «سرپرست دفتر امور توانمندسازی معلولین» منصوب شد.
در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سرپرست دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
مشاور و سرپرست دفتر حوزه ریاست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منصوب شد.
وزارت کشور دولت موقت طالبان امروز اعلام کرد که «سراج‌الدین حقانی» با رئیس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) در شهر کابل دیدار کرده است.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی حکم سرپرستی محمد کاظمی در فدراسیون گلف را اهدا کرد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، با صدور حکمی مشاور و سرپرست دفتر مرکزی حراست را منصوب کرد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: بعد از تعطیلات و طی چند روز آینده سرپرست فدراسیون اسکواش معرفی می‌شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی گفت: بعد از تعطیلات و طی چند روز آینده سرپرست فدراسیون اسکواش معرفی می‌شود.
بنا بر اعلام سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی طی همین روزها برای سه فدراسیون شمشیربازی، سوارکاری و بدمینتون سرپرست معرفی خواهد شد.
طی حکمی از سوی محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور محمدرضا حیدرهایی به سمت «سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور» منصوب شد.
میرشاد ماجدی، سرپرست سابق فدراسیون فوتبال امروز در دفتر هم‌بازی قدیمی‌اش حضور یافت.
میرشاد ماجدی، سرپرست سابق فدراسیون فوتبال امروز در دفتر هم بازی قدیمی اش حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ