عادل طالبی کارشناس حوزه کسب و کار‌های اینترنتی نوشته است: «چرا هیچ یک از پشتِ سری‌ها هیچ واکنشی (در حد ابرو بالا انداختن حتی!) نشان ندادند؟ یعنی هیچ‌یک از این چند نفری که پشت سر این دانشمند فرهیخته و گرامی نشسته‌اند و احتمالاً جزو یک درصد دانشمندان جهانی (که من نفهمیدم یعنی چه) هستند نمی‌دانند پایتون چیست؟»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس این شی پرنده ناشناس در نزدیکی ال اسکوریال، چوبوت، آرژانتین، در حال معلق شدن بر فراز دشت‌های پاتاگونیا در هر دو موقعیت افقی و عمودی گرفته شده است.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
سر مربی نساجی مازندران در ثانیه های پایانی دیدار تیم اش با پیکان با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد.
الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی جنجالی علیه لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی مطرح کرد.
الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی جنجالی علیه لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی مطرح کرد.
در جریان فینال رقابتهای زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.
خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
هافبک جنجالی هوادار می‌گوید از استوری جنجالی علیه سیدحسین حسینی پشیمان نشده و هرکس به تیمش توهین کند جلوی او می‌ایستد.
اگر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی می‌رسید، شاهد یک جنجال بزرگ رسانه‌ای در فوتبال ایران بودیم.
اگر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی می رسید شاهد یک جنجال بزرگ رسانه ای در فوتبال ایران بودیم.
سرمربی سابق تیم ملی در لیست تیم ملی قطر انقلاب بزرگی ایجاد کرد.
ارلینگ هالند و بن وایت پس از اینکه منچسترسیتی با نتیجه 4-1 آرسنال را شکست داد تا گامی بزرگ به سمت حفظ عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر بردارند، در انتهای بازی با هم درگیر شدند.
زیست‌شناسان، علاقه‌مندان به کوسه‌ها، و دیگر کارشناسان با انتشار توییت‌هایی و در گفتگو با مجله «Gizmodo»، نظراتشان را نسبت به واقعی بودن تصویر دیو کوسه بیان کرده و اعلام کردند در خصوص واقعی بودن آن تردید دارند.
MQ-۹ Reaper یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ است که توسط پیمانکار نظامی جنرال اتمیکس ساخته شده است. از راه دور توسط یک تیم دو نفره، متشکل از یک خلبان و یک خدمه هوایی که حسگر‌ها را کار می‌کند و سلاح‌ها را هدایت می‌کند، اداره می‌شود.
جت جنگنده چینی در فاصله 10 فوتی (سه متری) هواپیمای جاسوسی آمریکایی قرار گرفت و هواپیمای جاسوسی آمریکایی را مجبور به انجام مانورهایی برای فرار و جلوگیری از برخورد کرد.
ایلان ماسک به تازگی در توییتی برخورداری از اینترنت وایرلس را در پایین‌ترین نقطه هرم، پایین‌تر از نیاز‌های زیستی، چون خوراک و خواب قرار داده است.
دادستان مسئول رسیدگی به پرونده تخلف مالی یوونتوس در ایتالیا سه سال پیش در اظهارنظری خود را "ضد یوونتوسی" توصیف کرده بود. فاش شدن اظهارات او در ایتالیا به شدت جنجالی شده است.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
در یکی از بازی های امروز لیگ برتر والیبال شاهد اتفاقاتی جنجالی بودیم.
یزدانی همواره احترام بزرگتر و مربیانش را حفظ کرده و این بار هم همین کار را کرد تا نشان بدهد چرا با خیلی‌ها متفاوت است.
در مسابقه گل‌گهر و ملوان یک اتفاق ویژه داوری رخ داد که سر و صدای زیادی به پا کرد.
در مسابقه گل‌گهر و ملوان یک اتفاق ویژه داوری رخ داد که سر و صدای زیادی به پا کرد.
فولاد نیز به ذوب آهن اضافه شده تا پرسپولیس در پرونده سینا اسدبیگی سایه دو شکایت را بالای سر خود ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ