در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ عوارض صادرات گوجه فرنگی و سیب زمینی ۷۰ درصد و هندوانه، خربزه، ملون، طالبی و پیاز ۱۰۰ درصد افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس‌جمهور و دولت سیزدهم هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دورنمای رشد اقتصادی ۸درصدی را مد نظر قرار داده بودند. اما هیچ کدام از این اعداد و ارقام وعده داده شده، محقق نشدند. ضمن اینکه رشد اقتصادی اندک محقق شده هم برآمده از تولید کالا و خدمات یا افزایش تولید بنگاه‌های اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات نبوده بلکه بخش مهمی از این رشد اقتصادی هم ناشی از فروش نفت بوده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید 50 درصد درآمد حق پخش باید به تیمهای باشگاهی تعلق پیدا کند.
جدیدترین آمار اوپک نشان می‌دهد که عایدی ایران از صادرات نفت در سال میلادی گذشته و طی فعالیت دولت سیزدهم به بیش از ۴۲ میلیارد دلار رسیده است.
رئیس سندیکای کارگری لبنان زنگ خطر را درباره عدم پرداخت حقوق هزاران کارمند دولتی، نظامی و بازنشسته به صدا درآورد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش وزیر اقتصاد، درآمد مالیاتی کشور در دولت سیزدهم ۶۰ درصد رشد داشته است.
اصلاح تصویب نامه موضوع تعیین حق السهم دولت از درآمد خدمات بخش شبکه ارتباطی سیار و ثابت و ارتباطات ماهواره ای ابلاغ شد.
دزفول- استاندار خوزستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق دولت و مجلس، سهم دولت از درآمد صنایع نیشکر به استان خوزستان تعلق گرفت.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اجرای قانون جهش تولید مسکن به هیچ وجه قابل قبول نیست و دولت برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد باید برنامه جدی داشته باشد.
رئیس مجلس گفت: اگر برای دولت درآمدی بیش از درآمد مندرج در بودجه پیش آید، دولت مکلف است در هر مقطعی اصلاحیه یا متمم بودجه ارائه دهد.
درآمدهای مالیاتی در ۱۱ ماه سال جاری به ۴۲۸ هزار میلیارد تومان رسید؛ بنابراین تاکنون ۱۰۶ درصد درآمدهای مالیاتی محقق شده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه وضع مالیات بر فعالیت‌های سوداگرانه باعث افزایش درآمد دولت می‌شود، گفت: باید در کشور تا جایی که امکان دارد جلوی فرارهای مالیاتی گرفته شود.
بر اساس ارقام آمده در جدول شمار ۵ مربوط به درآمدهای دولت، ۳۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۰ میلیارد تومان برای عوارض حاصل از اخذ عوارض از واردات گوشت قرمز و مرغ در نظر گرفته شده است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت از محل مالیات بر ارزش افزوده ۱۵۹ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان درآمد پیش بینی کرده است.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، مجموع درآمد حاصل از مالیات بر واردات برای دولت ۱۲۹ هزار و ۷۱۲ میلیارد تومان پیش بینی شده که ۸۹ هزار میلیارد تومان آن حاصل دریافت حقوق ورودی است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
یزدی زاده با اشاره به برخی برآوردها از بودجه سال آتی مبنی بر پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومان دولت از طریق مالیات تصریح کرد: وصول این میزان درآمد کار سخت و پیچیده‌ای نیست.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اهداف پیش بینی شده در بودجه امسال برای درآمد حاصل از حقوق دولتی معادن تحقق یافته است.
بر اساس گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ درآمد دولت از محل وصول مالیات بر حدود ۵۰۰ هزار خانه خالی، صفر بوده است.
بر اساس گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ درآمد دولت از محل وصول مالیات بر حدود ۵۰۰ هزار خانه خالی، صفر بوده است.
دولت در ۵ ماه اول سال جاری در مجموع ۴۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از محل مالیات به دست آمده است.
دولت در ۵ ماه اول سال جاری در مجموع ۴۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از محل مالیات به دست آمده است.
علی بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی، مبنی بر اینکه آیا رییس جمهوری در نشست عمومی سازمان ملل متحد حضور خواهد یافت یا خیر، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مقدماتی برای این امر صورت گرفته است.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: درآمد دولت از حذف ارز ترجیحی ثابت می‌ماند، اما به واسطه افزایش قیمت‌ها تعهد بالاتری را در قالب کالابرگ باید در حق مردم ادا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ