رضا میرزایی در شرایطی امروز زیر تیغ جراحان رفت که پدرش و امید نورافکن، ساعات پر استرسی را پشت در اتاق عمل گذراندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه گچساران گفت: خانمی که می‌خواهد وضعیت رضاخانی (کشف حجاب) را اجرا کند، پس نباید اجازه داد و مسئولین باید منطقی و قانونی این موضوع را حل کنند و اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.
کریم اسلامی یک روز پس از امضای قرارداد با هوادار در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
جلسه اخیر شورای نگهبان متفاوت برگزار شد و اعضای این شورا برای نخستین بار در صحن برگزاری جلسات، میزبان نمایندگانی از تشکل‌های دانشجویی بودند.این اتفاق تنها چند روز پس از اینکه دکتر هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد که درهای شورای نگهبان به روی همه باز است و این شورا گوش‌های شنوایی دارد، روی داد.
جلسه اخیر شورای نگهبان متفاوت برگزار شد و اعضای این شورا برای نخستین بار در صحن برگزاری جلسات، میزبان نمایندگانی از تشکل‌های دانشجویی بودند.این اتفاق تنها چند روز پس از اینکه دکتر هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد که درهای شورای نگهبان به روی همه باز است و این شورا گوش‌های شنوایی دارد، روی داد.
پس از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی، مسئولان رژیم صهیونیستی از یورش گسترده قریب الوقوع به شمال کرانه باختری خبر می‌دهند.
دارنده مدال طلای پاراتیراندازی در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: پس از عمل جراحی ۲ ماه استراحت داشتم و مشکلی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ندارم.
وب‌سایت روسی در گزارشی تحلیلی نوشت که بایدن و آمریکا در حمایت از اوکراین سخاوتمندانه عمل کردند، اما در صورت شکست نظامی اوکراین در جنگ با روسیه، همه اینها می‌تواند تغییر کند.
حسین روشن که به علت مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده بود، پس از چند روز و پشت سر گذاشتن عمل جراحی با تصمیم پزشکان به خانه بازگشت.
رییس فدراسیون دو روز بعد از عمل جراحی روی زانوی پای خود، در محل کارش حضور یافت.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد مبلغ ۵ میلیارد تومان وعده داده شده‌اش را به حساب این باشگاه برنمی‌گرداند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در دیدار برابر میلان بار دیگر روی نیمکت تیمش حضور خواهد داشت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه ای از زحمات و همکاری کلیه دست اندرکاران و تماشاگران دیدار سپاهان و زنیت تقدیر به عمل آورد.
سرپرست آلومینیوم پس از دیدار با هوادار، به انتقاد از عملکرد داور این مسابقه پرداخت.
کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: پس از یک آسیب دیدگی شدید و عمل سنگین و همچنین دوری ۷ماهه از کشتی تمرینات خودم را از سر گرفتم و شرایط بسیار خوبی دارم.
مدافع چپ تیم ملی ایران پس از آسیب دیدگی در دیدار مقابل آمریکا مدتی از میادین دور خواهد بود.
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
سرپرست واحد پیوند و فراهم‌آوری دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و همکاری شرکت دانش‌بنیان دانشگاهی نیسپا موفق به انجام عمل اهدا از فرد دهنده با مرگ حتمی شدیم، افزود: این عمل در مورد سه متوفی انجام و اعضای حیاتی بدن آن‌ها از جمله کلیه، کبد، پانکراس، روده و بافت‌های دریچه قلب جدا و به افراد گیرنده اهدا شد.
مهاجم تیم فوتبال دریای بابل پس از برخورد شدیدی که در مقابل آرمان گهر داشت عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل کلینیک با انتقال جسد او به بیابان‌های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کردند.
ملی‌پوش تکواندو ایران تاکید کرد: کمتر ورزشکاری بعد از دو عمل جراحی زانو در یک سال دوباره باز می‌گردد، اما من بازگشتم و دوباره ایستادم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه شبانه به این نتیجه رسیده‌اند که کامرانی فر دلیلی برای لغو انتخابات نداشته است.
مهاجم پرسپولیس نشان داده در ضربات سر هم تبحر زیادی دارد و شاید این عمل زیبایی برای او خطرناک باشد و جانش را تهدید کند. باید دید مهدی عبدی در بازی‌های لیگ با گارد صورت به میدان خواهد رفت یا خیر؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ