ملی‌پوش تکواندو ایران تاکید کرد: کمتر ورزشکاری بعد از دو عمل جراحی زانو در یک سال دوباره باز می‌گردد، اما من بازگشتم و دوباره ایستادم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس در حال حاضر اولویت خرید ژاوی و بارسلونا نیست و مربی کاتالان از مدیریت باشگاه دو خرید دیگر را درخواست کرده است.
سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.
پسری ۱۹ ساله که به اتهام آزار دو دختر دستگیر شده می‌گوید تحت تاثیر سحر و جادو مرتکب این جرم شد.
شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پرشوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.
نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان از این باشگاه جدا شد.
مجتبی فریدونی، مدیرعامل سابق ذوب‌آهن، در یادداشتی به تغییرات جدید در ذوب‌آهن پرداخته است.
جدایی دو بازیکن پرسپولیس برای فصل بعد حتمی خواهد بود.
تمرین امروز و فردای تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کادر فنی این تیم تعطیل شد.
تمرین امروز و فردای تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کادر فنی این تیم تعطیل شد.
رییس فدراسیون دو روز بعد از عمل جراحی روی زانوی پای خود، در محل کارش حضور یافت.
یحیی گل‌محمدی در دقیقه 70 دو تعویض را در ترکیب تیمش انجام داد.
زیباکلام نوشت: بعد از ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد درعمل مرحوم عماد افروغ انزوا را پیش گرفت، چون واقعا نمی‌توانست با سبک فکری اصول‌گرایان تندرو، جبهه پایداری و آقای احمدی‌نژاد و آن خط فکری، هیچ‌گونه قرابت فکری داشته باشد. می‌توان گفت ستاره بخت اقبال سیاسی و اجتماعی مرحوم عماد افروغ بعد از به قدرت رسیدن جبهه پایداری و اصول‌گرایان تندرو، رو به خاموشی رفت.
عباس موزون، در یک گفت‌وگوی زنده مجازی گفت: در فصل دوم برنامه که دو سال پیش پخش شد بعد از آنکه خانم نعمت‌اللهی یکی از تجربه‌گران مرگ موقت از این گفت که قبلا حجابش طور دیگری بود و حتی پدرش از حجابش ناراحت بود، وقتی رفتم و برگشتم و آن‌جا نتیجه این کار‌ها را دیدم، حجابم درست شد... در فضای مجازی آن‌قدر به او حمله کردند که همین یکی دو ماه قبل به‌خاطر این حملات، عمل مغز باز انجام داد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، از لحظات سخت و شرایط دشواری که در طول دوران حضورش در فوتبال تجربه کرده صحبت می‌کند.
رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس از برگزاری جلسه اضطراری بعد از رسوایی اخیر خبر داد.
مهاجم دورتموند پس از انجام دو عمل جراحی به خاطر سرطان ، برای اولین بار کنار هم تیمی های خود تمرین کرد.
با اعلام نشریه "الوطن"، امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره، حداقل سه هفته دیگر در تمرینات و مسابقات تیمش غایب خواهد بود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال به منظور برگزاری دور جدید اردوهای این تیم برای حضور در انتخاباتی جام جهانی اوایل ماه آینده به ایران باز می گردد.
امروز کرواسی و مراکش در رده بندی جام جهانی به مصاف هم می‌روند و روز یکشنبه هم مسابقات با برگزاری فینال آرژانتین - فرانسه به پایان می رسد.
آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید نمودند: اگر این دو اصل روشن بشود که چه کسی ما را آفرید؟ و بعد هم به کجا میرویم؟ آیا می پوسیم یا از پوست به در می آییم؟ تمام غائله اخیر می خوابد، مرگ از مهمترین عوامل تربیت است که این غائله را می خواباند.
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید پس از کسب توپ طلا، دو جایزه دیگر نیز دریافت می کند.
تیم فوتسال پالما با درخشش بازیکنان ایرانی خود در هفته چهارم لیگ اسپانیا به یک پیروزی پرگل دست یافت.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: در دو صحنه مشکوک داور به درستی عمل کرد چرا که بازیکنان استقلال می خواستند زرنگی کنند و پنالتی بگیرند.
امیری که در جدال دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن دچار آسیب دیدگی شده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت، بعد از مدت‌ها در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ