سرپرست آلومینیوم پس از دیدار با هوادار، به انتقاد از عملکرد داور این مسابقه پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شما می‌توانید از هر نوع گوجه فرنگی برای خشک کردن استفاده کنید یا آن را به راحتی خودتان خشک کنید، بهتر است برای خشک کردن از گوجه فرنگی‌هایی استفاده کنید که سفت‌تر باشند و زیاد آبدار نباشند.
خانه شیبلی در خیابانی شیب دار واقع شده و چشم انداز وسیعی به اردوگاه چنین دارد. او می‌توانست نیرو‌های اسرائیلی را ببیند که در حال حرکت در اردوگاه بودند. همسایه‌ها در تماس با یکدیگر خبر می‌دادند که نیرو‌های اسرائیلی به ترتیب به خانه‌ها وارد می‌شدند. صدای سهمگین راکت آمد. حدود ۱۲ سرباز وارد شدند. برادرزاده حسین در حالی که پسرش در آغوش اش گریه می‌کرد و همسرش پهلوی او را گرفته بود در مقابل سربازان ایستاده و با التماس به زبان عبری گفت:"یک بچه کوچک اینجاست"!
علیرضا بیرانوند در شروع لیگ برتر می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.
ظریف: ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اجازه ملاقات نداشتم/ هدف طائب از گاندو زدن من بود؛ فکر می‌کرد من نایاک را تاسیس کرده‌ام/ اگر برجام خیانتی بدتر از ترکمنچای است چرا آن را دور نمی‌اندازید؟ دو سال است کاره‌ای نیستیم، اما هنوز به دنبال همان برجام هستند/ تمام مذاکرات را برای رهبری می‌فرستادیم؛ هر وقت می‌خواستند نظر می‌دادند/ اقدامات فعلی که برای مذاکره انجام می‌شود بسیار خوب است. اما این اقدامات برخلاف مصوبات مجلس است
پیشکسوت داوری معتقد است در نیمه اول داوری مشکل خاصی نداشت، اما می‌توانست بهتر باشد.
محمد ربیعی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد این تیم بدون اشتباهات داوری می‌توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس، معتقد است که داور می‌توانست به راحتی یورگن کلوپ را اخراج کند.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو گفت: داور می‌توانست دو پنالتی دیگر برای ما بگیرد.
باشگاه مس رفسنجان با انتشار ویدئوی مربوط به برخورد نیلسون جونیور و محسن آذرباد، یکباره دیگر به قضاوت داوران علیه این تیم معترض شده است.
گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس با گل دوم می‌توانست پیچیدگی بازی را حل کند.
پورتو در شبی که می‌توانست برنده جدال با ژیل ویسنته باشد، در نهایت بازنده بود تا امید برای قهرمانی به حداقل ممکن برسد.
رافائل واران، مدافع فرانسوی، معتقد است که قهرمانی منچستریونایتد در رقابت‌های این فصل لیگ برتر دور از ذهن نیست.
رئیس کمیته داوران می گوید که در دیدار استقلال و تراکتور اشتباه داوری رخ نداده است.
چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
اینترنت طبقاتی با دیواری آهنین در ایران شاید از دور راحت و سرراست و مشکل‌گشا به نظر برسد، اما وقتی زوایای آن را بر بستر اجتماعی و فرهنگی کشور نگاه می‌کنیم و جایگاه تاریخی ارتباطات را در میان مردم این سرزمین در نظر می‌گیرم، می‌توانیم از همین حالا پیش‌بینی کنیم که چه باده‌های ناخورده‌ای در رگ تاک خواهد بود.
داور بازی پرسپولیس و گل‌گهر خوش‌شانس بود که علیرضا بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد و نتیجه با سوت او تغییر نکرد.
عبدالحسین روح الامینی از دانشجویان پیرو خط امام گفت: نه کسی می‌توانست امام را کانالیزه کند، نه می‌توانست ایشان را دور بزند. هر کسی که این ادعا را کرده خودش کانالیزه بوده. امام در حیات سیاسی خود از روزی که در قم یکه و تنها بودند تا تبعید تا پاریس و بعد از برگشتن به ایران آن‌چنان با قدرت، درایت و هوشیاری عمل می‌کردند که نظیر ندارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد صحنه برخورد توپ به دست سادیو مانه، مشکوک بوده است.
در جشنواره پنالتی های این هفته لیگ آزادگان، این شاگردان ایمان رزاقی راد بودند که به پیروزی رسیدند.
ی‌روش بامداد امروز به ایران رسیده و در تازه‌ترین دور همکاری‌اش با تیم ملی، چالش‌های مختلفی پیش‌رو خواهد داشت. فهرست این چالش‌ها می‌توانست بیش هفت مورد باشد، ولی در زیر به هفت مورد از مهم‌ترین چالش‌های کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران اشاره شده است.
انزلی- سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه تیمش می‌توانست برنده بازی باشد، گفت: داور بازی تمرکز لازم را برای اداره بازی نداشت.
مظاهری می‌گوید: بعد از بازی، بازیکن نساجی به من گفت که در آن صحنه می‌توانست دوباره بلند شود و توپ را دنبال کند و گل بزند. من هم گفتم خدا را شکر که این کار را نکردی!
در شروع کار‌ها ممکن است هیچ سر و صدا و مزاحمتی شما را از کارتان دور نکند. اما وقتی در کوران یک کار هستیم، هر تحریک محیطی‌ای می‌تواند مزاحم شود. از همان اول خیالتان را راحت کنید، نوتفیکیشن‌های گوشی را کلا خاموش کنید، مودم را نیز همین طور، بهتر است با موسیقی جانبی کار یا مطالعه نکنید. حتی تنقلاتی که تشریفات خوردنشان حواس‌پرت کن است، مناسب نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ