مهاجم تیم فوتبال دریای بابل پس از برخورد شدیدی که در مقابل آرمان گهر داشت عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسکاسموس روز شنبه در پستی تلگرامی اعلام کرد: در طول این عملیات، یک وضعیت اضطراری رخ داد که اجازه انجام مانور با پارامتر‌های مشخص شده را نداد. تیم مدیریت در حال حاضر در حال تجزیه و تحلیل وضعیت هستند.
یک قطار مسافربری در هند پس از اصابت با قطار باری ثابت با خروج از ریل با قطار دیگری که در جهت مخالف عبور می‌کرد برخورد کرد. در این حادثه دست کم ۲۷۵ نفر کشته و ۱۲۰۰ نفر مجروح شدند.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
حامد لک پس از سیزدهمین کلین‌شیت خود در این فصل برخورد جالبی با همتای خود در ملوان داشت.
اعضای تیم هوادار پس از برخورد به پرسپولیس در جام حذفی و به علت شرایط حساس پیش آمده ممنوع المصاحبه شده بودند اما در میکسدزون ورزشگاه وطنی حاضر شدند.
مرادیان با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل اقدام به رهاسازی راننده خودرو ۲۰۶ کردند، گفت: این حادثه سبب فوت راننده ۳۰ ساله شد و علت حادثه تصادف عوامل راهور اعلام خواهد شد.
روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
پلایو گارسیا بازیکن سابق تیم های الچه و آلباسته، پس از سانحه برخورد با قطار جانش را از دست داد.
مجیب حسنی اظهارداشت: این دانش آموزان پس از تعطیلی مدرسه شهید رجایی چاهان به وسیله موتورسیکلت در حال بازگشت به روستای کوراندپ بودند که برخورد موتورسیکلت‌ها به هم سبب کشته شدن سه دانش آموز و مجروح شدن یک دانش آموز دیگر شد.
پس از اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان به محل حادثه رفتند و با جسد پسر بچه ۵ ساله‌ای روبه‌رو شدند که براثر خفگی و برخورد جسم سخت به کمر و سرش به قتل رسیده بود.
منابع روس تصاویری از برخورد صاعقه به یک موشک روسیه لحظاتی پس از پرتاب آن، منتشر کرده اند.
حضور روز گذشته بن گویر در مسجدالاقصی ۱۲ دقیقه طول کشید و او تحت تدابیر شدید امنیتی، این مکان مقدس را ترک و از صحن‌های آن خارج شد. ایتامار بن‌گویر پس از حضور در این مکان گفت «معبد مقدس» «مهم‌ترین مکان برای ملت اسراییل است و ما پاسدار آزادی مسلمانان و مسیحیان نیز هستیم، اما یهودیان هم باید بتوانند در آن حضور یابند و هر کسی که یهودیان را به این خاطر تهدید می‌کند، باید با مشت آهنین با او برخورد کرد».
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
پس از خط خوردن ناکایاما، حالا مصدومیت شدید واتارو اندو چالش عجیبی را برای هاجیمه موریاسو ایجاد کرده است.
سرمربی کنونی و دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران پس از ۱۰ سال در آغوش یکدیگر دیده شدند.
بابا والاس و کایل لارسون پس از برخورد خودروهایشان با یکدیگر از مسابقه اتومبیلرانی ناسکار خارج شدند در خارج از پیست با یکدیگر گلاویز شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
شاید برای خیلی‌ها پس از دعوت رامین رضاییان این پرسش به وجود آمده باشد که برخورد این بازیکن با سردارآزمون ستاره تیم ملی در اردوی اتریش چگونه خواهد بود؟
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
یک مقام مسئول گفت: طی بیش از سه هزار گشت بازرسی قاچاق صورت گرفته با متخلفان برخورد شد و پس از تشکیل پرونده برای ۴۹۵ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ