وب‌سایت روسی در گزارشی تحلیلی نوشت که بایدن و آمریکا در حمایت از اوکراین سخاوتمندانه عمل کردند، اما در صورت شکست نظامی اوکراین در جنگ با روسیه، همه اینها می‌تواند تغییر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
بارسلونا باید هرچه زودتر تکلیف عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، را مشخص کند تا بتواند قرارداد ایلکای گوندوگان را ثبت کند.
: باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می‌‌‌برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ‌‌‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر در این رابطه برعهده وزارت خارجه است، گفت: «من به طور کلی می‌گویم که هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران رخ نداده است.» با در نظر گرفتن کنار گذاشتن رابرت مالی از پرونده ایران این مساله مطرح می‌شود که چه کسی یا چه کسانی قرار است این مهم را عهده ‌‌‌دار شوند.
سرلشکر باقری گفت: صدام به بدترین شکل ممکن با خفت و خواری به درک واصل شد و گروهک مزدور منافقین هم‌اکنون بیش از گذشته به دریوزگی افتاده‌اند تا جاییکه هیچ دولت اروپایی حاضر به پناه دادن به آن‌ها نیست و مصداق از «اینجا رانده و از آن جا مانده» شده‌اند.
سرلشکر باقری در پیامی به مناسبت سالگرد هفتم تیر تصریح کرد: سرنوشت منافقین برای اپوزیسیون که به ملت و وطن خود پشت کرده‌اند و دلخوش به پشتیبانی دشمنان ملت ایرانند، باید مایه عبرت باشد.
سرلشکر باقری در پیامی به مناسبت سالگرد هفتم تیر تصریح کرد: سرنوشت منافقین برای اپوزیسیون که به ملت و وطن خود پشت کرده‌اند و دلخوش به پشتیبانی دشمنان ملت ایرانند، باید مایه عبرت باشد.
لیام موریسون، مدافع بایرن مونیخ، به صورت قرضی راهی ویگان شد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، تصمیم گیری در مورد آینده ملی را به خود لوکا مودریچ واگذار کرد.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان به مهم‌ترین سوال این روزهای پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
در صورتی که امتیاز مس کرمان و صنعت نفت آبادان پس از برگزاری هفته پایانی مسابقات همچنان مساوی بماند، این طلایی‌پوشان آبادانی خواهند بود، که باید با لیگ برتر وداع کنند.
حالا این منچستر سیتی است که باید سرنوشت قهرمانی در لیگ جزیره را تعیین کند.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، با شرایط بسیار دشواری روبرو است.
برناردو سیلوا گل دوم سیتی را روی اشتباه ویرانگر اوپامکانو به ثمر رساند.
پاری سن ژرمن در چند سال اخیر همیشه نقش مهمی را در تعیین سرنوشت مربیان بایرن مونیخ ایفا کرده است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور وزیر امور خارجه در صحن مجلس جهت توضیح درباره سرنوشت برجام به نمایندگان شد.
بایدن گفت: من به سرنوشت احترام زیادی می‌گذارم. ممکن است فردا مریض شوم و می‌دانید، همین فردا بیفتم و بمیرم.
مقامات ارمنستان و جمهوری آذربایجان هر یک درخواست هایی را از طرف مقابل مطرح کردند.
سخنگوی دولت گفت: باید تدابیری اندیشیده شود و مدیران آن‌ها (واتس آپ و اینستاگرام) خود را به قواعد حقوقی ملزم کنند.
رئیس تایوان ضمن تأکید بر آمادگی برای گفتگو با چین گفت: باید توان دفاعی خود را تقویت و از گرفتار شدن به سرنوشت اوکراین جلوگیری کنیم.
گلر سابق منچستریونایتد معتقد است که جود بلینگام در صورت پیوستن به سیتی، مثل جک گریلیش ناکام خواهد شد و باید یونایتد را ترجیح بدهد.
بایدن ممکن است پس از انتخابات میان دوره‌ای برای حکمرانی با مشکل مواجه شود و سرنوشت ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ میلادی هم چنان به صورت یک راز بی‌پاسخ باقی مانده است. با این وجود، با شتاب گرفتن مارپیچ مرگ سیاسی ترامپ میراث ریاست جمهوری بایدن تقریبا تکمیل شده است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ قطعا باید فضا برای کسانی که صاحب نظر هستند و همچنین با فضای بین‌المللی آشنایی دارند فراهم شود. رسانه‌هایی چون صدا و سیما، خبرگزاری‌ها باید از تمام شخصیت‌های موافق و مخالفت برجام به دور از فضای برچسب زنی دعوت کرده تا این موضوع را به گفت‌وگو و چالش گذاشته تا نظرات همگان شنیده شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ