عنبری بااشاره به ویژگی‌های‌ تعاریف،چارچوب مشخص،شفاف‌سازی،بهره وری،تعریف حاکمیت شرکتی ودر نظرگرفتن ضمانت اجرایی برای تکالیف تعیین شده گفت:این آیین‌نامه آغازی براتمام حواشی شرکت های دولتی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحرایی گفت: در بررسی اعتراضات اصل بر رتبه استحقاقی است و تلاش‌مان این است تا آخر اردیبهشت همگی معلمان رتبه دریافت کنند. این ماه طبق گزارشی که به من داده شده از بین این ۷۵ هزار نفر بیش از ۸۵ درصد آنان تعیین تکلیف شده‌اند.
تکلیف قهرمان لیگ ستارگان قطر نیز امروز روشن می‌شود.
خطیب جمعه تهران خطاب به نمایندگان مجلس گفت: در تمام ادواری که در مجلس حضور داشتم در حد توانم اصرار داشتم که ما نباید بر نهادها و دولت تکالیفی را تحمیل کنیم که قادر بر انجام آن نیستند.
هر 11 بازی آخر منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر به سود سیتیزن ها تمام شده است.
سال گذشته با اقدامات قضایی و بازدیدهای مستمر مسئولان قوه قضاییه بخش زیادی از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات تعیین تکلیف شد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تمام پرونده‌های مالی این باشگاه تعیین تکلیف شده‌اند.
با اعلام باخت فنی ذوب آهن برابر شهرداری گرگان در بازی نیمه تمام اصفهان، جدول مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال رونمایی شد.
تمام کالاهای موجود و رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات استان بوشهر ۲۱۱ روز بعد سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر تعیین تکلیف شدند.
مجلس خبرگان رهبری در پایان یازدهمین اجلاسیه خود تاکید کرد:تبیین حقایق ناب انقلاب اسلامی به ویژه دستآوردهای شگرف نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تکلیف دائمی برای تمام دلسوزان انقلاب اسلامی است.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان سال آینده تمام ۱۲۹ ساختمان بحرانی شهر تهران را تعیین تکلیف می‌کنیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: روند عفو‌ها را به گونه‌ای پیش ببرید که تا نیمه شعبان همه آن‌هایی که مشمول این عفو می‌شوند، تعیین تکلیف شده باشند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام و بلاتکلیف در سطح شهر تهران تاکید کرد.
کامارگو می‌گوید:با این حال، اسب‌های موستانگ وحشی از آنجایی‌که پاهای بسیار قوی دارند، می‌توانند بدون نعل در زمین‌های ناهموار حرکت کنند. اما سم آنها نیز ممکن است دچار فرسودگی شود و لنگ بزنند. و این اتفاق ممکن است به قیمت جان یک موستانگ تمام شود.
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
سخنگوی دولت گفت: تقریباً تمامی آئین نامه‌های تکلیفی بودجه از سوی دولت نهایی شده است و چند آئین نامه مانده که باید در مورد آنها تعیین تکلیف نهایی صورت گیرد.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اخذ مالیات از خانه های خالی گفت: تمام واحدهای خالی تعیین تکلیف شدند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: اینکه فردی بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است تا چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، تا قبل از جام جهانی مشخص خواهد شد که مکس آلگری در یوونتوس ماندنی است یا برکنار خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تا فردا در مورد تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنیم گفت که با وجود تمام شانتاژها همه حواس ما به پرچم، کشور، میهن سرافرازی ایران در جام جهانی است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده‌های مختلف فوتسال صادر کرد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ