باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تمام پرونده‌های مالی این باشگاه تعیین تکلیف شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نیمار به زودی با قراردادی تا 2025 به الهلال خواهد رفت در حالی که برخی منابع ادعا کرده بودند او سپس از این باشگاه سعودی قرضی به بارسا می رود.
منصور قنبرزاده می‌گوید 60 درصد درآمد باشگاهی فوتبال ایران باید از حق پخش تلویزیونی باشد.
سخنگوی باشگاه کایسری اسپور ترکیه اعلام کرد قرارداد مدافع ایرانی این تیم تمدید شده است.
باشگاه سپاهان مدعی شده که رضا اسدی جزو سهمیه بزرگسالان زردپوشان محسوب نمی‌شود.
طبق ادعای اسپورت، بارسلونا قصد دارد به جمع 14 باشگاهی که امروز توافقی تاریخی در مورد بلیت‌فروشی را امضا کردند، ملحق شود.
طبق ادعای رادیو مونته کارلو، احتمالا همین امروز کار فسخ با کریستوف گالتیه نهایی خواهد شد تا لوئیس انریکه به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی شود.
جلسه روز گذشته رئیس باشگاه پی اس جی و مادر کلیان امباپه در مورد آینده این بازیکن نتیجه‌ای نداشت.
باشگاه والنسیا از شناسایی دو هواداری که به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده بودند خبر داد و ادعا کرد آنها را برای همیشه از ورود به مستایا محروم خواهد کرد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: افرادی که برای تیم استقلال قبل از دربی با اتهام تبانی دنبال حاشیه‌سازی بودند آماده حضور در دادسرا باشند.
ژاوی سیمونز بار دیگر مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و باشگاه با توصیه ژاوی قصد دارد برای جذب او در تابستان تلاش کند.
لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، که با توصیه کیلیان امباپه این پست را در باشگاه پاریسی بر عهده گرفت، فصل بعد نیز حفظ خواهد شد.
باشگاه پیکان با انتشار موفقیت‌های کسب شده در رشته‌های ورزشی ادعا کرد که پرافتخارترین باشگاه ایران در سال 1401 است.
باشگاه مس کرمان نسبت به ادعای هوادار تهران واکنش نشان داد و مدعی شد در کمیته انضباطی و تعیین وضعیت منتظر آن خواهند ماند.
لو پاریزین ادعا کرد تاد بولی، مالک چلسی، سه شنبه شب راهی پاریس شد تا با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، در مورد انتقال نیمار مذاکره کند.
روزنامه الشرق الاوسط از برخی جزئیات در مذاکرات میان النصر و رونالدو خبر داد.
آل شیخ، رئیس اداره سرگرمی در عربستان سعودی و مالک باشگاه آلمریا اسپانیا، در مورد قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی اظهار نظر عجیبی کرد.
روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد. انتقال کریستیانو رونالدو به النصر قطعی شد!
روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد.
مارکو آسنسیو یکی از گزینه های بارسلونا برای فصل بعد است اما مدیران باشگاه در این مورد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند.
یک وکیل مشهور فرانسوی امروز ادعا کرد که اگر اتهام اخیر به باشگاه پی اس جی در مورد باز کردن حساب‌های مجازی جعلی به منظور تخریب کیلیان امباپه ثابت شود، او می تواند قراردادش را فسخ کند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، قصد دارد شخصا با رئیس یوفا تماس بگیرد و در مورد عملکرد جنجالی پل فن‌بوکل، کمک داور ویدیویی بازی بارسا و اینتر، صحبت کند.
یک روزنامه اسپانیایی در ادعایی جنجالی می‌گوید مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، مورد توجه بارسلونا است و این باشگاه کاتالان برنامه‌ریزی برای جذب او را آغاز کرده است.
ساعت ۷:۲۰ عصر دوشنبه ۲۱ شهریور، زن جوانی در حال رفتن به باشگاه ورزشی بود که ناگهان پسر جوانی سوار بر موتورسیکلت سبز رنگ به او نزدیک شد و محتویات یک ظرف پلاستیکی را که در دستش بود روی زن جوان ریخت.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ