تکلیف قهرمان لیگ ستارگان قطر نیز امروز روشن می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گفته می شود جغدها همانند اختاپوس توانایی پنهان شد از دید را دارند. رمزآلود و شبانه بودن جغدها باعث شده تا آن حیوانات بتوانند استتار کنند. البته جغدها نیز همانند اختاپوس ها شکارچی هستند و با توجه پرواز بی صدا و تماس های شبانه عجیب و غریب شان جای تعجبی ندارند که جایگاه مهمی را در فرهنگ بشری به خود اختصاص داده اند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بار‌ها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آن‌ها در همین مکان کشته شده وبه سزای اعمالشان رسیدند.
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن اعلام کرد که انصارالله آماده تبادل تمام اسرا با طرف مقابل است اما متجاوزان در این مسیر سنگ اندازی می‌کنند.
آب برای تمام عملکرد‌های بدن ضروری است؛ آب به بدن کمک می‌کند تا از مواد زائد را از طریق ادرار دفع کند، دمای طبیعی را از طریق تعریق حفظ کند و حتی از مغز محافظت کند. با توجه به نقش اساسی آب در بهبود عملکرد‌های طبیعی بدن، نخوردن آب کافی می‌تواند نتایج نامطلوبی داشته باشد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد گروه هفت رویکرد خصمانه توام با مداخله‌جویی در امور داخلی این کشور را در پیش گرفته است.
تمامی اسرا بر اعتصاب غذای متحد و یکپارچه تاکید دارند و همین مسئله به اقدام آنان اهمیت بیشتری خواهد داد.
خطیب جمعه تهران خطاب به نمایندگان مجلس گفت: در تمام ادواری که در مجلس حضور داشتم در حد توانم اصرار داشتم که ما نباید بر نهادها و دولت تکالیفی را تحمیل کنیم که قادر بر انجام آن نیستند.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
عملکرد فوق‌العاده ناپولی در فصل کنونی باعث شده تا تمام رسانه‌ها شاگردان اسپالتی را یک بخت جدی فتح چمپیونزلیگ بدانند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به آزادی اسیر فلسطینی بعد از گذشت ۱۷ سال از بند رژیم صهیونیستی بر ضرورت آزاد سازی همه اسرای فلسطینی تاکید کرد.
در حالی که محافل سیاسی در سوریه از توافق قریب‌الوقوع با آنکارا صحبت می‌کنند، دمشق اصرار دارد تا زمانی که ارتش ترکیه به‌عنوان نشانه‌ای از حسن نیت، از تمام سرزمین‌های تحت اشغالش عقب‌نشینی نکند، سوریه با همسایه شمالی خود وارد مذاکره نخواهد شد.
عبدی نوشت: با این تیتر زدن‌ها بطور ضمنی اقرار می‌کنند که این آهنگ در تمام لایه‌های فکری خودشان نیز نفوذ کرده است.
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
زیباکلام می‌گوید: این روز‌ها که حداقل در ظاهر کمی از شدت اعتراضات میدانی کاسته شده، هسته سخت قدرت در ایران به دنبال آن است که سیاست‌های گذشته را با قدرت و صلابت بیشتری ادامه دهد.بسیاری از مدیران کشور، اساسا اعتقاد به وجود بحران در کشور ندارند.معتقدم اسباب و دلایلی که اعتراضات اخیر را شکل دادند تمام نشده‌اند. اصرار بر سیاست‌های متعصبانه و مخالفت با اصلاحات، باعث شده اعتراضات هم به سمت رادیکالیزه شدن، سوق پیدا کند.
سازمان ملل متحد انجام تحقیقات کامل درباره تمام موارد نقض حقوق بشر و قتل بیرحمانه بیش از ۱۰ اسیر روسیه توسط ارتش اوکراین را خواستار شد.
متهم اگرچه در بازجویی‌ها اصرار داشت که بی‌گناه است، اما در نهایت، اسرار مرگ دختر جوان را فاش کرد و گفت: وقتی نسترن قدم در ویلایم گذاشت، ماده مخدر شیشه را در آبمیوه حل کردم و به او دادم. وی بعد از نوشیدن آبمیوه حالش بد شد و من قصد کشتن او را نداشتم، فقط به او شیشه دادم که سرحال شود، اما ظاهرا این کار به قیمت جانش تمام شده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شش نفر از اشرار متواری که در شهادت «علی نظری» دست داشتند و در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه انصارالحسین(ع) شناسایی شدند و با همکاری و هماهنکی جامعه اطلاعاتی کشور به دام افتادند.
سردار مجیدی گفت: کار سنگین شناسایی این شش نفر که بعد از فرار در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه انصارالحسین علیه السلام صورت پذیرفت و نهایتاً به دام قانون افتادند.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.
اگرچه وزارت راه و شهرسازی همچنان بر ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با متری ۴.۵ میلیون تومان اصرار دارد اما بعضا زمزمه هایی مبنی بر احتمال افزایش رقم قراردادها به گوش می رسد.
اگرچه وزارت راه و شهرسازی همچنان بر ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با متری ۴.۵ میلیون تومان اصرار دارد اما بعضا زمزمه هایی مبنی بر احتمال افزایش رقم قراردادها به گوش می رسد.
وزیر اقتصاد گفته که طرح واریز یارانه بنزین به حساب سرپرستان خانوار فعلا از اولویت دولت خارج شده است، تا دولت در مورد سیاست‌های اولویت دار تصمیم گیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ